Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In de krant!

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 06 Feb 2016 13:40

In de krant!

Afgelopen weekend was ik met vrienden in Stavanger voor de World Cup schaatsen. Op de terugweg zag één van ons op het vliegveld toevallig dat wij op een foto stonden in één van de grootste Noorse kranten! Samen met één vriendin bleef ik nog een paar dagen langer in Noorwegen en zo waren we 's avonds om 9 uur nog op zoek gegaan naar de krant van die dag. Gelukkig nog 3 kunnen vinden en inmiddels ook van de fotograaf de originele foto gekregen. :) Hij zei dat de foto's normaal alleen gebruikt kunnen worden door de media maar hij ging er vanuit dat wij er geen misbruik van gingen maken.

Ik ben degene met de bloemen! Wij hadden stroopwafels meegenomen voor Håvard Bøkko (de schaatser) en toen wij die wilden geven stelde hij voor om ze te ruilen voor zijn bloemen. Helemaal prima! Wij hebben allemaal niet gemerkt dat iemand toen een foto maakte.

Afbeelding

Vond het leuk! Iemand anders wel eens in de krant gestaan met een foto of artikel?
Laatst gewijzigd door Fjell op 18 Dec 2016 12:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Feb 2016 13:44

Re: In de krant!

Wat leuk zeg! Ik vond van de week ook een artikel op mijn bureau, waar ik op de foto sta. ik post het zometeen...

Afbeelding
L2014 & H2017
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Feb 2016 16:03

Re: In de krant!

Wat leuk dat jullie jezelf tegen komen in de krant.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem162

Bericht 06 Feb 2016 17:03

Re: In de krant!

Fjell, wat leuk dat je hem stroopwafels hebt gegeven. En dat je uiteindelijk op de foto staat in de krant.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 06 Feb 2016 18:53

Re: In de krant!

Wat grappig zeg!
<<

Anoniem184

Bericht 06 Feb 2016 19:00

Re: In de krant!

Wat grappig! De buitenlandse krant heb ik nooit gehaald, maar ik heb als kind wel een keer of drie in de krant gestaan. Maar dat is een regionale krant, dus daar is weinig knaps aan :) Oh, en ik ben ooit op radio West geweest, samen met m'n klas in 3mavo, in een spelprogramma.
<<

Anoniem152

Bericht 06 Feb 2016 20:21

Re: In de krant!

Wat leuk, Fjell!

Zelf heb ik een jaar of 18 geleden samen met wat klasgenoten in de krant gestaan. Wij deden als een van de weinigen eindexamen Frans en dat was blijkbaar zo bijzonder dat de krant erbij gehaald werd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 06 Feb 2016 22:34

Re: In de krant!

Leuk! Was een spektakel het schaatsen, zeker?

Ik stond twee jaar geleden samen met mijn vriend in de krant met een interview :)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 07 Feb 2016 10:46

Re: In de krant!

Dankjulliewel voor de leuke reacties!
@ Mirthe, ja wij hadden gehoord dat hij dat erg lekker vond en hij was bijna jarig dus hadden we wat meegenomen!
@ Jip, dat was het zeker ja! Stadion was (bijna) uitverkocht en de sfeer was geweldig! Leuk dat jij geïnterviewd bent door de krant! Over je sport?

@mzcharlotte leuke foto ook! Vind het altijd leuk, van die foto's dat je zelf niet doorhebt dat er een foto gemaakt wordt.
@ Maple, als kind is dat al wel heel leuk vond ik, om in de regionale krant te staan.
@Chava, haha wat grappig dat dat toen zo bijzonder was!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Feb 2016 10:52

Re: In de krant!

Klopt! We, mijn vriend en ik, werden geïnterviewd o dat we samen aan een grote wedstrijd meededen. Dus leuk om dan een setje te interviewen en de verschillen te lezen.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 07 Feb 2016 11:06

Re: In de krant!

Oh dat is dan inderdaad leuk ja! :) Sowieso al leuk dat jullie allebei dezelfde sport doen!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Feb 2016 08:49

Re: In de krant!

Wat leuk en wat een toeval dat je dat nog zag! Echt leuk om zelf ook een kopie te hebben.

De laatste keer dat ik in de krant stond was afgelopen 20 juni, op onze trouwdag. Met een huwelijksannonce in het NRC, haha. Heel klassiek, echt op de dag zelf, met onze namen, datum en locatie. Ik vond zelfs dat heel cool, dat wilde ik altijd al.

Afbeelding

Logischerwijs hebben wij ook een krant hier van thuis liggen, ik had m'n stiefvader die dag even opdracht gegeven er eentje voor ons te kopen.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Feb 2016 10:28

Re: In de krant!

Wat leuk Fjell, de buitenlandse krant zelfs!
Jouw artikel is ook heel tof MzCharlotte. En die huwelijksaankondiging past ook echt precies bij jullie dag Marin, heel leuk!

Ik sta regelmatig in de regionale krant wegens mijn radioprogramma en het orkest waarin ik speel. Laatst zelfs op de voorpagina, haha.

♥♥
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 08 Feb 2016 10:32

Re: In de krant!

Ja ben blij dat we het nog op tijd ontdekten en vlakbij een station overnachten. Daar hadden ze nog genoeg kranten. De verkoper keek ons wel wat raar aan dat twee buitenlanders 's avonds 3 dezelde kranten kochten.. Dus het even uitgelegd!

Superleuk, die annonce. Helemaal omdat je dat zelf altijd al wilde. Mooi dat dat nu waarheid is geworden, precies zoals je in gedachten had!

Dankjewel Elliot! De voorpagina halen is ook wel heel leuk! =)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 08 Feb 2016 15:30

Re: In de krant!

Wat gaaf Fjell!
<<

Anoniem168

Bericht 09 Feb 2016 22:34

Re: In de krant!

Wat gaaf Fjell! Tof ook dat het een buitenlandse krant is inderdaad, toch leuk om te bewaren!

Ik heb alleen wel eens in de plaatselijke krant gestaan. De laatste keer vanwege onze bruiloft en hoe we dat vierden met mijn klas. Eigenlijk stond dus mijn klas in de krant, haha.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers