Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het tattoo topic

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 09 Feb 2016 21:29

Re: Het tattoo topic

Wauw Highway, wat tof! Eigen ontwerp? Staat het ergens voor?
L2014 & H2017
<<

Elle123

Bericht 10 Feb 2016 10:25

Re: Het tattoo topic

Ik heb sinds een maand of 2 ook weer een nieuwe, het is een ankertje met kruis en hart in 1 symbol. Hoop-geloof-liefde. Hij heft voor mij een bepaalde betekenis, ik wilde hem al heel lang. Hij zit op de binnenkant van mijn bovenarm en is maar zo'n 3 cm groot. En hij is heel simpel, gewoon alleen lijntjes. Ik heb hem niet vanwege het mooie plaatje, maar echt om de betekenis die hij voor me heeft. Hoewel ik nu al begin te denken dat ik hem over een tijdje misschien wel wat laat uitbreiden/detailleren. Ik heb ook een heel klein sterretje op mijn voet (binnenkant enkel).
<<

Anoniem187

Bericht 16 Feb 2016 18:50

Re: Het tattoo topic

Wauw Highway en Poubelle wat waanzinnig gaaf!!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Feb 2016 19:26

Re: Het tattoo topic

Wow Highway. Hij is net zo mooi als de schets! Echt prachtig.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem151

Bericht 16 Feb 2016 21:23

Re: Het tattoo topic

Gaaf Highway! Tof om het nu in het echt te zien!
<<

Anoniem286

Bericht 16 Feb 2016 21:33

Re: Het tattoo topic

Bedankt! Ik ben er zelf ook heel blij mee!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 26 Mei 2016 10:37

Re: Het tattoo topic

Ik heb een vraag! Denken jullie dat jojoba-olie een goed alternatief is voor bepanthen als nazorg bij een kleine tattoo? Of heeft iemand een ander idee? Mijn huid reageert niet goed op bepanthen.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 26 Mei 2016 10:48

Re: Het tattoo topic

Ik kreeg de tip bio oil te gebruiken. Misschien helpt dat?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2016 10:49

Re: Het tattoo topic

Toet schreef:Ik heb een vraag! Denken jullie dat jojoba-olie een goed alternatief is voor bepanthen als nazorg bij een kleine tattoo? Of heeft iemand een ander idee? Mijn huid reageert niet goed op bepanthen.

Calendulan?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Mei 2016 11:11

Re: Het tattoo topic

Heb je weer een nieuwe, Toet?
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 26 Mei 2016 12:06

Re: Het tattoo topic

Oh bio-oil is een goeie! Dat heb ik nu gehaald.

Jazeker Bliss, ik wilde er eigenlijk meteen twee zetten maar ben bij een nieuwe tattoo shop geweest dus toch eerst maar even gekeken of het goed bevalt.

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Mei 2016 13:22

Re: Het tattoo topic

Haha meteen twee, lekker efficiënt! Maar hij is tof! Blij mee?
❤ 7 juni 2018
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 26 Mei 2016 18:07

Re: Het tattoo topic

Gewoon vaseline werkt ook goed. Vond dat veel fijner dan bepanthen. Gewoon zorgen dat het niet uitdroogt in ieder geval. En geen parfum enzo erdoor is ook beter.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Mei 2016 18:13

Re: Het tattoo topic

Haha,tof Toet! Wat voor betekenis heeft het voor jou?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 27 Mei 2016 03:09

Re: Het tattoo topic

Niet veel bijzonders. Ik heb een kast met platenspeler, cassetterecorder en radio naast m'n bed staan waar dus deze logo'tjes op staan en ik dacht op een ochtend: dat wil ik. Ik heb sowieso wel veel met muziek maar had daar niet per se een idee bij, muzieknootjes of een notenbalk is niets voor mij en toen ik dit zag dacht ik meteen: ja! Dat wil ik! Maar m'n volgende tattoo wordt een pizzapunt en dat slaat natuurlijk ook nergens op. Daarna komt er een grote op m'n rug en daarvoor ben ik dan weer wel al lang met het ontwerp bezig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Mei 2016 09:27

Re: Het tattoo topic

Maar je hebt er toch net één laten zetten met muzieknootjes? Maar wow, grootse plannen dus! En een pizzapunt?! Hoe kom je daar nou weer bij? :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 27 Mei 2016 09:39

Re: Het tattoo topic

Gaaf idee Toet! Op de foto lijkt het niet zo strak gezet, de middelste rechthoekjes bijvoorbeeld en je laatste driehoekje? Misschien vertekent de foto het hoor. Maar omdat dit een nieuwe shop is die je wilde proberen, wellicht wel een aandachts(pizza)punt voor je volgende project.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Mei 2016 11:06

Re: Het tattoo topic

Ja dat idee had ik ook, maar ik weet natuurlijk niet hoe het er in het echt uitziet.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 27 Mei 2016 22:10

Re: Het tattoo topic

Gave tatoeage Toet! En ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter de pizza punt haha.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 28 Mei 2016 19:39

Re: Het tattoo topic

Aziraphale schreef:Gaaf idee Toet! Op de foto lijkt het niet zo strak gezet, de middelste rechthoekjes bijvoorbeeld en je laatste driehoekje? Misschien vertekent de foto het hoor. Maar omdat dit een nieuwe shop is die je wilde proberen, wellicht wel een aandachts(pizza)punt voor je volgende project.


De rechthoekjes dat klopt, zo had ik het ook getekend want ik vind het leuk als het niet helemaal strak is. De driehoekjes zijn ook niet allemaal hetzelfde en dat bij die laatste is denk ik een korstje maar kan ik pas zeggen als het helemaal hersteld is natuurlijk.

Achter de pizzapunt zit geen verhaal, haha. Ik kwam dat een paar maanden geleden tegen op pinterest en vond het wel grappig. Is eigenlijk altijd blijven hangen en nu wil ik er een.
<<

anoniem224

Bericht 28 Mei 2016 21:14

Re: Het tattoo topic

Ik heb vanavond contact opgenomen met een shop hier in de buurt voor een afspraak. Ben al langer op zoek naar een potentiële tatoeage, en vanmiddag kwam ik ineens dé tekst tegen. En nu wil ik dus die tatoeage haha. Hopelijk hoor ik er snel wat van en heb ik een goed gevoel bij die shop, hun werk is in ieder geval goed, maar als ik er niet op mijn gemak ben ga ik verder zoeken.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 29 Mei 2016 22:11

Re: Het tattoo topic

Leuk! Wat ga je zetten?
<<

anoniem224

Bericht 30 Mei 2016 13:23

Re: Het tattoo topic

'Face your fears'. Ben al jaren aan het kloten met angststoornissen en toen ik deze zag dacht ik; jep, die past bij mij. Woensdag ga ik langs de shop, heb in ieder geval al leuk contact gehad met die man, dus hopelijk is het gevoel ook goed als ik er ben. Ben nu alleen een beetje aan het dubben over het lettertype, heb wat zitten proberen in Word, maar ben er nog niet uit. Zit er ook aan te denken om het in mijn eigen handschrift te doen, zouden jullie dat overwegen?
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 30 Mei 2016 14:00

Re: Het tattoo topic

Eigen handschrift vind ik heel leuk! ook een mooie gedachte erachter. Ik heb mijn beide tattoo's zelf getekend. De tweede is wel iets aangepast maar de andere staat er exact hoe ik hem getekend heb.
<<

anoniem224

Bericht 30 Mei 2016 14:02

Re: Het tattoo topic

Dan heb je wel echt iets van jezelf he. En als ik het van mezelf mag zeggen heb ik best een mooi handschrift haha. Alleen even kijken of hij het netjes kan zetten. Wat voor andere tattoo heb je?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers