Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carnaval

<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 567

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 05 Feb 2016 13:48

Carnaval

Wie gaat er carnaval vieren?
Welke dagen ga je, hoe ga je verkleed enz. ...vertel!
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 567

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 05 Feb 2016 13:52

Re: Carnaval

Mijn man zit bij de carnavalsvereniging, dus vanavond hebben we machtsoverdracht (sleuteloverdracht). Morgen gaan we in Venlo carnaval vieren en 's avonds bij in mijn eigen dorp.

Zondag hebben we optocht in het dorp, waar ik aan me doe, dus daarna ga ik ook de zaal in.
Maandag en dinsdag ga ik ook, maar weet nog niet precies waarnaartoe.

Ik heb verschillende outfits klaar hangen, t stelt niet allemaal wat voor, maar gewoon leuke kleurtjes, petticoat en leuk schminken :banaan: Ik heb er zin in :cheering:
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 05 Feb 2016 14:01

Re: Carnaval

Ik ben gisteren geweest! En ga zaterdag en maandag ook. Hier biet verkleed trouwens, maar ouwe bullen aan met zakdoek :wink:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Feb 2016 17:25

Re: Carnaval

Wederom optochten kijken. Helaas ging de optocht vanaag niet door vanwege de wind. Erg jammer want het voelt daardoor anders dan andere jaren. Gisteren heb ik 2 optochten gezien. Een van het dorp waar ik naar toe ben verhuisd. Deze was verrassend mooi.

S'avonds zijn we zoals altijd naar de mooiste en oudste verlichte optocht in Nederland in Berghem geweest. Dit jaar was het thema onderwater wereld. Het was weer prachtig!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers