Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ik pas

<<

Anoniem148

Bericht 07 Feb 2016 09:12

Re: ik pas

Ow ja carl dat is idd stom. Een vriendin doet dat ook. En iedere week weer klagen op de app want 2 wijntjes maakt toch geen verschil.
Is dan 2 wijntjes op vrijdag, 2 op zaterdag en 2 op zondag. Maar zelf denkt ze 2 wijntjes in het weekend ;)
<<

Anoniem148

Bericht 07 Feb 2016 09:14

Re: ik pas

Lejow schreef:Ik vind het hele gebeuren rondom 'gezelliger met alcohol' enz al dikke onzin.


Ja dat vind ik dus ook. Snap dat gewoon niet. Ik ben iedere keer saai of ongezellig met mijn glas fris of kop thee. Nou ja prima dan.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 07 Feb 2016 10:28

Re: ik pas

Dat is ook stom Carl, in alcohol zitten heel veel nutteloze calorieën. En je eet er vaak toch ook iets bij, dus dan ga je de mist in.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 07 Feb 2016 11:06

Re: ik pas

Ik had tijdens mijn zwangerschap ook niet eens behoefte aan alcoholvrij. Nog steeds niet. Ik vind een cola net zo 'gezellig'. Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap in 't café van de mannen achter de bar (deel van onze vriendengroep) wel steeds mijn drankje in een wijnglas, stond gezelliger vonden ze :wink: Nou prima, maar de smaak is er niet anders door.

Ik had tijdens Oud en Nieuw met mijn zwangere vriendin overigens wel alcoholvrije Prosecco gedronken. Geen appel-kinder-achtige-champagne, maar het was echt als we een goede fles bubbels dronken alleen dan zonder alcohol. Tijdens een avond als Oud en Nieuw was dat wel 'gezellig'
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 07 Feb 2016 11:53

Re: ik pas

Ik heb al bijna 2,5 jaar geen alcohol gedronken (zwanger - borstvoeding - weer zwanger) en dat hou ik prima vol. Ben normaal gesproken een gezelligheidsdrinker; niet het type voor een wijntje bij het eten doordeweeks of bij een avondje tv op de bank, wel met feestjes of gezellige avonden rond de tafel met familie praten, hapje, drankje. Dat laatste mis ik nu soms wel.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 07 Feb 2016 12:07

Re: ik pas

Ik drink sporadisch alcohol maar het helemaal afzweren gaat me echt te ver. Ieder zijn keus toch. Ik vind een rode wijn bij het eten gewoon super lekker.
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 07 Feb 2016 13:46

Re: ik pas

Lejow schreef:Geen uitdaging, al zijn het 300 dagen.
Als ik 1 keer per jaar een drankje drink is het veel

Dit dus. Ik dronk al nooit veel maar na 4 zwangerschappen in kleine 6 jaar en jarenlang bv ben ik het echt helemaal verleerd ;) Ik ga naar op reis wel een cocktailtje nemen, maar veel zullen het er niet worden.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem149

Bericht 07 Feb 2016 14:47

Re: ik pas

Lejow schreef:Ik vind het hele gebeuren rondom 'gezelliger met alcohol' enz al dikke onzin.

Ik ben het met je eens. Een collega gister ook; 'lekker carnavallen met veel bier!' Ik zei dat het anders toch ook gezellig kon zijn, maar nee hoor, volgens hem heb je echt bier (of andere alchoholische drank) nodig om gezellig te zijn met carnaval.

Ik zou dus geen problemen hebben met zo'n challenge. Laatste wat ik heb gedronken was 1 Radler op oudjaarsavond.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 07 Feb 2016 16:38

Re: ik pas

Maddie schreef:Ik doe dat al zo lang nu ;) maar als je zwanger bent of borstvoeding geeft is het sowieso makkelijk. Althans dat vind ik.

Precies!! Ik drink al sinds mei vorig jaar niks meer.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers