Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie wil even met mij mee denken?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 06 Feb 2016 18:31

Wie wil even met mij mee denken?

Mijn vriendin zit momenteel in Miami en volgens mij klopt er iets niet met de tickets. Het is daar nu zaterdag 11.25 en hier zaterdag 17.25, het is hier dus 6 uur later.

Ze heeft een ticket van Miami naar Londen op 8 februari om 7.25 pm met aankomst Londen om 8.40 am. Maar dan is het in Londen toch al 9 februari?
Haar ticket van Londen naar Amsterdam zou aansluitend moeten zijn om 10.50 en aankomst 13.15, maar ook daarbij staat 8 februari.

Het is als 1 vlucht geboekt met een overstap.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 06 Feb 2016 18:49

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Oh wat gek, ik zou ook denken dat het de 9e moet zijn dan ja
<<

Anoniem184

Bericht 06 Feb 2016 19:03

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Staat er niet +1?

Ik heb destijds ook een overstap een dag later gehad, maar ik weet even niet meer hoe dan nou op mijn instapkaarten vermeld stond.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 07 Feb 2016 05:30

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Dat klopt volgens mij inderdaad niet. Welke datum staat er bij aankomst Schiphol?
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 07 Feb 2016 09:22

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Bij aankomst Schiphol staat ook 8 februari.
Nee geen +1 volgens mij, ik zie het niet in elk geval. Zou dat inhouden dat je er een dag bij moet rekenen?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 07 Feb 2016 10:12

Re: Wie wil even met mij mee denken?

In Amerika is het toch vroeger? Dus die uren reis je wel maar kosten eigenlijk geen tijd. Heeft het daar niet mee te maken?
<<

Anoniem184

Bericht 07 Feb 2016 11:00

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Prosecco schreef:In Amerika is het toch vroeger? Dus die uren reis je wel maar kosten eigenlijk geen tijd. Heeft het daar niet mee te maken?

Kost juist wel tijd, van hier naar Amerika reis je terug in de tijd :)

Chaos, +1 zie je inderdaad op boekingssites staan, om aan te geven dat je een dag later aankomt. Maar dat is op sites zo, ik weet niet hoe dat op een ticket hoort te staan. Kun je me een screenshot pmen? Ik ben nu wel benieuwd. Weet niet of ik het antwoord voor je heb hoor. Denk dat Marin dat sowieso wel weet. En anders de luchtvaartmaatschappij even bellen?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 07 Feb 2016 12:34

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Op mijn ticket staan wel 2 data. Dus klopt niet dat er 8feb staat hoor. Is de eerste vlucht niet op de 7e?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Feb 2016 13:14

Re: Wie wil even met mij mee denken?

Kun je het reisschema eens volledig uitschrijven? Of een kopie van het ticket PM en? Ik ga er vanuit dat er inderdaad bedoelt wordt dat er de volgende ochtend aangekomen wordt. Er staat normaal altijd +1 en ik schrijf dat altijd uit naar klanten als de volgende dag.
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron