Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make up

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Feb 2016 20:34

Re: Make up

Als ik de deur uit moet, doe ik sowieso make-up op. Als ik alleen boodschappen moet doen oid teken ik mijn wenkbrauwen bij en doe ik mascara op.
Naar mijn werk oid draag ik concealer + wat poeder, doe ik mijn wenkbrauwen, een beetje oogschaduw, zwarte eyeliner en zwarte mascara.

Ik heb super lichte wenkbrauwen en wimpers. Als ik daar niks mee doe, zie ik er echt ziekjes uit..

Foundation oid gebruik ik dan weer eigenlijk nooit. Gedoe om de juiste kleur te vinden en het is er zo weer af bij mij..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem304

Bericht 03 Feb 2016 20:40

Re: Make up

Geel schreef:Wat vervelend Yadira, van je eczeem. Is alleen mascara en een lipgloss dan niet een oplossing of wordt je huid daar ook onrustig van?

Mja dat kan vaak wel, soms krijg ik jeuk van mascara, maar meestal gaat dat wel goed. Alleen vind ik uitgebreid make-uppen juist zo mooi en leuk. Maar wie weet, wordt m`n huid weer eens beter. Het gaat altijd op en af, maar echt foundation ofzo dragen gaat helaas niet.
<<

Anoniem315

Bericht 03 Feb 2016 20:49

Re: Make up

Ik gebruik ook nauwelijks make-up. Op werkdagen doe ik eyeshadowbase (wat een uitvinding is dat!) op mijn oogleden en daarna twee kleuren oogschaduw (buitenkant donker, binnenkant licht. Dat is echt secondenwerk) en daarna een laagje mascara. Soms doe ik even wat kleur op mijn jukbeenderen en als finishing touch dagcreme. Dit alles gebeurt binnen enkele minuten.
<<

Anoniem156

Bericht 03 Feb 2016 21:01

Re: Make up

Al sinds ik klein ben vind ik make-up geweldig, m'n oudere nichten moesten me ook altijd opmaken als ik daar was en ik kon me uren vermaken met de make-up van m'n moeder.
Vanaf m'n 14e mocht ik me elke dag opmaken, en sindsdien doe ik dat ook vrijwel elke dag.
Als ik in het weekend niets bijzonders hoef te doen, doe ik alleen wat mascara op.
Naar m'n werk sowieso concealer, bronzer, minstens twee kleuren oogschaduw, mascara en oogpotlood.
Als ik meer tijd heb of een feestje ofzo heb pak ik wat meer uit.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Feb 2016 21:06

Re: Make up

Ik draag vrij veel make-up, ik vond mezelf er echt mooier mee en heb er ook lol in om het uit te zoeken en op te brengen. De meeste van mijn vriendinnen dragen juist nauwelijks of ook helemaal geen make-up; ik heb daar nog nooit iets van gevonden eigenlijk,
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 03 Feb 2016 21:19

Re: Make up

Ik draag ook bijna elke dag wel make-up, alleen als ik vrij ben en nergens heen ga (hooguit naar de Appie), doe ik geen make-up op. Ik draag eigenlijk altijd hetzelfde, namelijk poeder, blusher, eyeliner en mascara. Oogschaduw eigenlijk nooit, daar kan ik niks mee. Oh en ook regelmatig een felle kleur lippenstift trouwens.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem147

Bericht 03 Feb 2016 21:26

Re: Make up

Ohja, blush en bronzer gebruik ik ook bijna elke dag.

Dus poeder, bronzer, blush, wenkbrauwpoeder en mascara. Eyeliner draag ik echt (bijna) nooit. Blijf dat met mijn ogen nog steeds lastig vinden (mijn buitenooghoeken wijzen wat omlaag en niet omhoog waardoor ik nooit snap waar die lijn nou heen moet).
<<

Anoniem237

Bericht 03 Feb 2016 22:33

Re: Make up

Ik draag al sinds m'n 14e elke dag make-up. Ik ben visagiste dus ik vind het tijdens m'n werk sowieso belangrijk om te dragen. Ik gebruik niet veel.
Losse poeder, mascara en lipgloss. Ik heb PMU eyeliners en wenkbrauwen dus die zitten altijd goed.
<<

Anoniem189

Bericht 04 Feb 2016 13:28

Re: Make up

Ik gebruik bijna elke dag make-up. Als ik moet werken, gebruik ik altijd make-up. Ik gebruik dan: bb cream, poeder, blush, highlighter, oogschaduw en mascara. Wel gebruik ik alles subtiel. In de weekenden gebruik ik vaak nog lippenstift. Op m'n werk vind ik dat vaak teveel van het goede.
<<

Vivianne

Bericht 04 Feb 2016 13:39

Re: Make up

Ik gebruik elke dag poeder, bronzer, blush, wenkbrauwpoeder en mascara. Heel vaak gebruik ik ook nog lippenstift.
Zelfs nu in mijn kraamweek. :laughcry:
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 04 Feb 2016 14:47

Re: Make up

Als ik ga werken maak ik me altijd wel op. Vind het mooier en voel me er fijner bij. En daar gaat het om, dat jij je er fijn bij voelt :) Dus als jij geen zin hebt om uitgebreid te make-uppen in de ochtend, lekker niet doen :wink:
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 04 Feb 2016 19:24

Re: Make up

Ik gebruik altijd mascara, oogpotlood en eyeliner. Een wenkbrauwpotlood en soms wat poeder.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Feb 2016 20:20

Re: Make up

Ik ben 30 en draag bijna nooit make-up. Alleen bij speciale gelegenheden wat mascara, oogschaduw en pore minimizer, anders vind ik mijn gezicht te kaal in vergelijking met mijn kleding en sieraden.
Maar ik vind het gewoon geen prettig gevoel om iets op mijn gezicht te hebben, waar je dan ook nog extra op moet gaan letten of het wel goed blijft zitten (mascara bv. geeft bij mij altijd af onder mijn ogen).

Laat wel graag mijn wimpers verven en als ik er het geld voor over had zou ik daarnaast ook wel altijd een wimperpermanent willen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 04 Feb 2016 21:10

Re: Make up

Een waterproef mascara geeft toch niet af.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Feb 2016 21:22

Re: Make up

Ik ben het laatste jaar steeds meer make-up gaan gebruiken en ik voel me er prettig bij. Ik vind het ook gewoon verzorgd en netjes staan. Een vriendin van mij heeft vorig jaar een visagie cursus gedaan, ik ben toen een paar keer meegeweest als model, dat heeft mijn interesse wel aangewakkerd (en ik heb er nu ook meer tips over gekregen). Daarnaast vind ik het ook heel leuk om te doen. Als ik vrij ben en niks bijzonders ga doen draag ik meestal geen make-up, dan vind ik het soms teveel moeite en wil gewoon even lekker niks. Hoe laat/vroeg ik ook moet opstaan voor werk/afspraken, ik doe het altijd.

Ik vind het trouwens niet storend als andere het niet gebruiken. Maar ik ben graag de verbeterde versie van mezelf :). Ik zou gewoon lekker doen waar jij je prettig bij voelt.

Ik gebruik:
Concealer
Foundation
Poeder
Blush
Oogpotlood
Wenkbrauwpotlood
3 kleuren oogschaduw
Mascara

En toch zie ik er dan heel naturel maar wel verzorgd uit vind ik zelf.

Edit: over die verbeterde versie van mezelf, ik zou willen dat ik altijd mooi gelakte (en met outfit matchende) nagels had, elke week een gezichts- en haarmasker nam etc. maar dat is voor mij niet haalbaar. Ik stel prioriteiten en vind opmaken dus wel belangrijk en leuk genoeg.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 04 Feb 2016 22:03

Re: Make up

JustMeDaan schreef:Een waterproef mascara geeft toch niet af.
Bij mij wel.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 05 Feb 2016 00:24

Re: Make up

Lonely Goatherd schreef:
JustMeDaan schreef:Een waterproef mascara geeft toch niet af.
Bij mij wel.

Oogpotlood loopt wel net onder mijn wimperrand aan de onderkant maar mascara niet. Die moet ik er echt met olie afhalen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem221

Bericht 05 Feb 2016 01:13

Re: Make up

Als mijn mascara bijna op is, of simpelweg oud, dan is hij ook opeens niet meer waterproof.

Ik maak mezelf elke dag op. Foundation, concealer, poeder om te matteren, oogpotlood, eyeliner, mascara, 1 kleur oogschaduw en een naturel lipstick. Het kost me maar tien tot vijftien minuten en voel me er fijner door.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 05 Feb 2016 19:08

Re: Make up

Ik maak mijzelf bijna elke dag op. Sowieso als ik moet werken. Nu in mijn kraamweek gebruik ik even geen make-up omdat ik daar niet zo'n zin in heb en omdat ik nog steeds hele dagen in bed lig. Wel ben ik alweer online aan het zoeken naar wat mijn volgende luxe product gaat zijn (ik heb een zwak voor prachtige highlighters, blushes en oogschaduwpaletten). Ik gebruik normaal dagelijks: foundation, concealer, blush, poeder, highlighter en mascara. Vaak ook nog wat bronzer. Ik vind het niet storend als anderen zich niet opmaken maar voor mij hoort het bij mijn dagelijkse verzorging. Het kost mij ook echt maar vijf minuutjes in de ochtend. Ik heb van mijzelf geen mooie huid en krijg altijd de vraag of ik ziek ben als ik mij niet opmaak :12:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 05 Feb 2016 20:07

Re: Make up

Vivianne schreef:Ik gebruik elke dag poeder, bronzer, blush, wenkbrauwpoeder en mascara. Heel vaak gebruik ik ook nog lippenstift.
Zelfs nu in mijn kraamweek. :laughcry:

Zo is dat! Dat deed/doe ik ook anders voel ik me niet blij, haha.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Feb 2016 11:37

Re: Make up

Ik gebruik bijna nooit make-up. Meestal alleen bij feestjes.

Als ik op mijn werk het water in moet loopt alles uit, dus dan zou ik sowieso niks op doen.
En de andere dagen denk ik er eigenlijk niet aan.
Soms heb ik een periode dat ik wel bb creme, oogschaduw en mascara gebruik een aantal dagen achter elkaar en daarna weer een tijd niet.

Maar ik vind met eigenlijk wel mooier bij mezelf....
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers