Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou dit kunnen... nu al een kies???

<<

Anoniem16

Bericht 10 Okt 2013 21:06

Zou dit kunnen... nu al een kies???

N heeft twee ondertandjes een stukje door,een boventandje bijna maar ze kauwt nu als een gek op alles maar ze duwt het dan helemaal achterin haar mond. Als ik met mijn vinger voelt, duwt ze die consequent ook achterin haar mondje.

Maar een kies kan toch nog niet? Of zijn er meer kindjes die snel een kies kregen? Het lijkt wel een hondje zo kauwt en kwijlt ze.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Okt 2013 21:12

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

R heeft geen enkel tandje nog, alleen 3 witte puntjes van een kiesje in zijn bovenkaak.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem16

Bericht 10 Okt 2013 21:13

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Ik heb al proberen te kijken maar dat lukt niet zo goed...
<<

Anoniem124

Bericht 10 Okt 2013 21:52

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Lijkt me sterk. Kiezen komen doorgaans pas vanaf een maand of 14 op z'n vroegst tor maand of 18. M'n zoon krijgt er ni een en die was vroeg volgens de arts. Lijkt me eerder dat ze haar en jouw vinger nog niet zo goed kan richten.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Okt 2013 21:53

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Cheese; het lijkt me ook sterk hoor. Maar het lijkt juist wel alsof ze mijn vinger/ of iets anders juist bewust naar steeds dezelfde kant in haar mond stuurt.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Okt 2013 22:27

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

N. kreeg haar eerste kiezen met 8 maanden... Het kan dus wel...
<<

Anoniem16

Bericht 10 Okt 2013 22:34

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Mmm ccc dan ga ik morgen toch eens echt kijken of ik iets zie.

Ze heeft ook enorm vieze poep, kwijlt dus als een jong puppy en kauwt op alles. Misschien dan toch... krijgt ze pas 'laat' tandjes begint ze met een kies haha.
<<

Anoniem7

Bericht 10 Okt 2013 22:46

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Ik heb een kindje op mijn werk, die is nu 6 maanden en daar ontdekte ik een paar weken terug de eerste puntjes van een kies. Ik dacht eerst nog dat het melkuitslag was, maar een week later zaten ze er nog. Ik vermoed dat die kies gewoon al wat hoger ligt, je hebt baby's die met tanden geboren worden dus ik ben er eigenlijk van uit gegaan dat dit dus ook wel kan.
<<

Anoniem16

Bericht 10 Okt 2013 22:58

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Nou ben ik misschien toch nog niet helemaal gek ook. Ik ga morgen eens zeer goed proberen te kijken.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 10 Okt 2013 23:10

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Ach Printje, laat lekker gaan joh. Je ziet het vanzelf wel. Hier was dat ook het geval, ik zag opeens de kies. Paar weken later zag ik ook opeens 3 kiezen erbij. Daarna legde ik pas de link naar het huilen 's nachts en overal op kauwen. Hier ging het ook gek, daarna kwamen er pas weer voortandjes door.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 11 Okt 2013 08:32

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

L. kreeg haar kiezen ook vroeg, met ongeveer 11 maanden. Op een gegeven moment had ze 4 kiezen en ''nog maar'' 3 tandjes.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem112

Bericht 11 Okt 2013 08:51

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Natuurlijk kan dit al wel.. Mijn dochter had voor haar eerste jaar haar hele gebit bijna compleet (ze mist alleen de laatste vier kiezen)
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 09:23

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Een melkgebit heeft toch maar 4 kiezen?

Edit: per kant bedoel ik. Wacht ff, vatte hem verkeerd op.
<<

Anoniem112

Bericht 11 Okt 2013 13:19

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Maple schreef:Een melkgebit heeft toch maar 4 kiezen?

Edit: per kant bedoel ik. Wacht ff, vatte hem verkeerd op.



Ja acht in totaal :)
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 11 Okt 2013 19:31

Re: Zou dit kunnen... nu al een kies???

Het zou natuurlijk kunnen. Mijn zoontje heeft al sinds hij 7 maanden is 8 tanden en zijn eerste kies is ook al gesignaleerd
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers