Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thailand

<<

Anoniem172

Bericht 01 Feb 2016 18:33

Thailand

Het zoveelste topic over Thailand maar ik ben benieuwd of iemand hier de gouden tip heeft.

Ik ga dit jaar voor de 5e keer naar Thailand. We hebben de route al voor een groot deel uitgestippeld maar hebben aan het eind van de reis nog een dag of 3 vrij om rond Bangkok te verblijven. In de eerste instantie was het plan Hua Hin maar ik hoor daar zoveel wisselende berichten over ( dat het een gokkers paradijs is, vergelijkbaar met pattaya, het hoogtepunt is het station etc) dat ik begin te twijfelen. Wie heeft er nog een tip voor een leuke plek rondom Bangkok, ik heb wel wat informatie opgezocht over koh chang en koh samet maar we komen er niet uit.... Ps Ayutthaya waren we vorig jaar vonden we niet zo dus dat is geen optie
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 01 Feb 2016 18:53

Re: Thailand

Ik ben in hua hin geweest. Vond het wel een relaxe plek om even bij te komen. Ben er 2 dagen geweest. Is een leuk straatje met restaurantjes, leuke markt. Ken mensen die zaten in Cha-am en die gingen regelmatig naar Hua Hin omdat daar zo weinig te doen was.
<<

Anoniem172

Bericht 01 Feb 2016 18:58

Re: Thailand

Dank voor je antwoord! In welk hotel heb jij gezeten?
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 01 Feb 2016 20:45

Re: Thailand

Ik sliep in het Hilton. Die heeft ook een mooie skybar. Kan je ook als je er niet slaapt naar binnen.

Als je besluit daar heen te gaan, laat maar weten. Ik heb nog een lijst met restaurants die ik heb gekregen van een kookworkshop die ik daar heb gedaan.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 01 Feb 2016 21:32

Re: Thailand

Ben je al in Kanchanaburi geweest? Is anders ook een optie.
Hua Hin is ook leuk hoor, ben daar 2 jaar terug ook geweest. Alleen veel gepensioneerden. En het strand is niet heel erg mooi. Maar er zijn genoeg dingen te doen in te omgeving hoor, en de night market is idd ook wel leuk!
<<

Elle123

Bericht 02 Feb 2016 11:13

Re: Thailand

Ik vond Koh Chang heel leuk. Dan moet je wel naar Lonely Beach, het backpackersgedeelte vind ik. White Sands heeft een prachtig strand maar is meer voor gezinnen en honeymooners. Ik sliep in een hutje, maar ik weet niet meer hoe ze heetten.. Ik ga altijd gewoon even vragen of ik een huisje mag zien en dan kies ik of ik daar wil slapen. Leuk om met een scooter over het eiland te crossen. Het is best nog lang reizen vanaf Bangkok hoor!
Kanchanaburi vond ik ook mooi, je kunt onderweg de railway zien en als je daar op staat zie je een enorme boeddha. Dat was zo mooi, ik was er net met zonsondergang. De tiger temple kun je wel overslaan, ik ben er wel geweest maar volgens mij drogeren ze die dieren. Dat vind ik zielig.
<<

Anoniem172

Bericht 02 Feb 2016 13:35

Re: Thailand

Ik ben door jullie toch wel enthousiast geraakt over Hua Hin dus ik ga het maar gewoon ervaren. Die lijst met restaurants is welkom Pippin! Ik heb er wel al een leuke hotel gevonden op loopafstand van de pier.
Sawadee, dank voor de tip! Ik heb Kanchanaburi ook even bekeken op google, het is ook te combineren met Hua Hin dus misschien passen we de reisplanning wel aan. Helemaal dat je als je met de trein gaat je een stuk over de death railway gaat! Ik ga eens met dat vriendinnetje overleggen

Ps de tiger temple gaan we zeker niet naartoe. Ik heb echt een hekel aan dierenleed!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 02 Feb 2016 19:05

Re: Thailand

Wat ook heel leuk schijnt te zijn, is in het weekend de "dagtour" doen naar Kanchanaburi. Moet je wel enorm vroeg op, trek vertrekt volgens mij om half 7 ofzo al vanaf Bangkok en de kaartjes raken snel uitverkocht (Populaire dagtrip onder de Thai, weinig toeristen). En aan het einde van de dag kom je weer terug in Bangkok. Kost je 200 Baht ofzo.
Hier lees je er meer over:
http://www.thailandblog.nl/thailand-tip ... tok-trein/
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 06 Feb 2016 09:53

Re: Thailand

Wil je me even je mailadres pm'en? Dan mail ik m je even toe.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers