Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij moeite om je mening uit uiten?

<<

Anoniem321

Bericht 05 Feb 2016 05:29

Re: Heb jij moeite om je mening uit uiten?

Carl, dat heeft er mee te maken dat ik door iets wat ikin het verleden heb memeegemaakt heel onzeker ben geworden. Dat zit me in het dagelijks leven erg in de weg. Zowel privé als zakelijk heb ik er last van.
Tov pakweg 10 jaar geleden gaat het wel veel beter maar het kan nog veel beter.

Ik vind het juist makkelijker me op schrift uit te drukken dan in een gesprek. Op deze manier kan ik rustig nadenken welke woorden ik wil gebruiken en in een gesprek kan ik vaak moeilijk mijn gedachten ordenen en bedenk ik vaak achteraf wat ik had wille nzeggen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 05 Feb 2016 11:01

Re: Heb jij moeite om je mening uit uiten?

Caulfield schreef:Hier gaat het ook niet altijd even goed hoor. Ik ben verbaal sterk en niet bang om te zeggen wat ik vind en wil, maar ben ook nogal genuanceerd en van het ' enerzijds, anderzijds' -model. Mijn vriend heeft zijn positie altijd heel snel bepaald en is vrij dominant, dus hij kan me nog weleens overvleugelen. Ik vind dat tegelijkertijd ook wel prettig; in andere relaties ben ik vaak de dominante, en bij hem niet.


Zo. Dit scheelt me even typwerk. Ik kan verbaal heel goed dingen uitleggen maar bekijk het wel van veel kanten, invalshoeken etc. En probeer daardoor mijn woorden ook wel goed uit te kiezen. Ik ben van mening dat je je woorden nog altijd kiest en dat je dus wel rekening moet houden met hoe iets overkomt.

Mijn vriend daarentegen wordt ook nauwelijks kwaad. In het begin was ik wel banger om mijn mening te verkondigen vanwege mijn vorige relatie maar hij moedigt me juist aan dat niet te doen. En nu is er ook het vertrouwen dat het niet erg is om het te doen, dat scheelt ook al veel.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers