Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paarse vinger

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Jan 2016 10:57

Paarse vinger

Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik zag gister dat m'n vinger een beetje zwart was dus ik dacht dat t vuil was maar vanochtend werd ik wakker en was m'n halve vinger paars/rood. Lijkt op een wijnvlek. Ik heb 'm niet gestoten oid want dan zou ik dat echt wel gevoeld hebben. Het enige wat ik me kan bedenken is dat m'n hand eergister sliep en het ontwaken daarna erg veel pijn deed! Maar kan dat zo'n plek geven?

Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 22 Jan 2016 10:59

Re: Paarse vinger

Is het geen blauwe plek? Ik kom de laatste tijd ook overal blauwe plekken tegen terwijl ik me dan ook niet gestoten heb.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Jan 2016 11:00

Re: Paarse vinger

Oh ik heb dat regelmatig maar dan voelt 't wel pijnlijk en is 't gewoon een blauwe plek. Ik heb ook geen idee wat ik doe om dat te krijgen maar er zit er wel regelmatig mee :/ Ik negeer 't vooral..
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 22 Jan 2016 11:01

Re: Paarse vinger

Nee, het is niet blauw! Ik stootte laatst m'n andere hand heel hard en dan wordt het direct blauw bij mij maar trekt het ook meteen weer weg. M'n benen zitten altijd onder de blauwe plekken maar dat ziet er toch heel anders uit!
<<

Anoniem222

Bericht 22 Jan 2016 12:14

Re: Paarse vinger

Dat klinkt bijna alsof dat stukje hand zuurstoftekort heeft gehad. Maar zo plaatselijk zou ik dat ook weer gek vinden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Jan 2016 14:23

Re: Paarse vinger

Ik zou een dokter bellen geloof ik.
Kun je m verder wel buigen enz?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Jan 2016 14:58

Re: Paarse vinger

Ik vind het er ook zien als een blauwe plek. Zuurstofgebrek lijkt me vrij onwaarschijnlijk, dan zou de rest van je vinger ook blauw, koud en/of wit moeten zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 04 Feb 2016 10:54

Re: Paarse vinger

Het is nu weer helemaal weg. Zal wel een blauwe plek zijn geweest dan maar ik kan me niets herinneren en het deed geen pijn. Ik heb sowieso vaak 'dode' vingers. Zodra de airco iets te koud staat op m'n werk voel ik m'n vingers al niet meer.

Overigens heb ik gister m'n bloed laten testen en zit ik alleen laag in m'n ijzer dus dat is positief :)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 05 Feb 2016 00:15

Re: Paarse vinger

Heb je gekeken of er ergens puntje zat. Bepaalde Aussie spinnen veroorzaken dit namelijk ook (heb ik eens gehad).
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]