Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 15:31

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Oh wat een lieve reacties van de trotse broers en zussen. Fiwen, Aagje en Nillis. Ik smolt bij jullie verhalen. :love:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 30 Jan 2016 15:55

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Lejow schreef:
Taeda schreef:Mijn zus heeft mijn neefjes (3&5jr) laten raden naar een 'grote verrassing'. De teleurstelling was groot dat de verrassing niet was dat ze langer mochten opblijven om Mario Kart te spelen en chips te eten ;-)



HAHAHAHAHA :D Agos!


Ja, echt heel grappig. Het staat op film, ik heb het zo vaak gekeken.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

mardie

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 442

Geregistreerd: 10 Sep 2013 20:56

Bericht 31 Jan 2016 09:20

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Hoe reageerden je kinderen op het nieuws BF?
April 2012 -juni 2014-september 2016
<<

Schism

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:01

Bericht 31 Jan 2016 10:42

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Mijn zoon is al 4,5 en vraagt al heel lang om een baby. Het was de bedoeling dat hij op school zou zitten toen wij de Termijnecho hadden. Maar hij was die dag ziek thuis dus hebben hem meegenomen. Was uiteindelijk super leuk. Gevraagd of ze eerst kom kijken of alles goed was, en toen aan zoon gevraagd of hij zag wat het was. Die verbazing en blijheid op z'n snoetje was zo mooi om te zien :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem171

Bericht 31 Jan 2016 11:08

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Ik ben ook benieuwd hoe jouw kinderen gereageerd hebben BF.

Bij mijn derde zwangerschap was ik heel veel aan het spugen en lag daarom veel op bed. Daarom hebben we het onze twee oudste vast verteld. Onze middelste (21 mnd) peutert rustig in haar neus na het nieuws maar onze oudste (3 jaar) reageert heel lief: 'dan ga ik voor je zorgen' en 'dan ga ik heel voorzichtig met jou doeN'.
Laatst gewijzigd door Anoniem171 op 31 Jan 2016 21:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem216

Bericht 31 Jan 2016 11:09

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 30 Sep 2017 11:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 04 Feb 2016 12:25

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Owh jeetje wat een reacties :) ben niet zoveel online geweest afgelopen week... maar dat hadden jullie al in de gaten ;)

Wat een super schattige reacties
Fiwen en Aagje, tranen in mijn ogen ook... kan me zeker na afgelopen vrijdag helemaal die gezichtjes voorstellen :love:
Nillis, ook zoooo schattig, meteen in de zorg stand voor mama en baby, hier sinds vrijdag dus ook. Zo lief
Teada, hahaha agh, moest hier zo om lachen, ook echt wel een jongensding hoor haha ;)
Schism, wij willen de jongens ook meenemen naar de geslachtbepalings echo, ben benieuwd hoe ze dat zullen vinden, begreep je zoon het wel? Had hij niet het idee, nu komt de baby ook gelijk uit mama haar buik?
Nana, te schattig, zo ging het hier dus ook :love:
Dimmel hoe oud is je zoontje?

Wij hebben het dus vrijdag tegen de jongens verteld, ze waren best wel druk die middag maar wel heel lief druk ;) (zoon is hoog gevoelig en voelt mij feilloos aan, altijd al gehad). We hebben ze op een gegeven moment bij ons geroepen en ze waren meteen helemaal rustig en zaten aandachtig te luisteren. (jongste lekker met zijn vinger in zijn neus, zoals bij Nana :) ) En toen vertelde we dat mama helemaal niet lekker is en dat mama laatst naar de dokter moest en dat de dokter ging voelen en luisteren aan mama haar buik. En dat de dokter nu weet waarom mama niet lekker is. Dus die oogjes van mijn oudste werden groter, en toen vertelde we dat er een baby in mama haar buik zit. het antwoord 'Zie je nou wel!! Ik zei het toch! met grote lach en glim ogen' :love: jongste begreep het niet zo maar zei meteen 'ik wil een broertje'

Daarna naar mijn schoonfamilie gegaan waar ze het mochten vertellen en iedereen helemaal blij :) Behalve mijn schoonmoeder maar daar had ik het al van verwacht dus eigenlijk niet eens een teleurstelling.

Zijn nu bijna een week verder jongste verteld iedereen die we tegenkomen 'ik krijg een broertje' en de oudste is vooral bezig met zorgen, mag niks van hem, man mag niet te hard rijden in de auto, wat hij allemaal moet gaan leren aan de baby en wat we allemaal moeten kopen voor de baby.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem216

Bericht 04 Feb 2016 21:34

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 30 Sep 2017 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 04 Feb 2016 22:05

Re: Groot nieuws vertellen tegen andere kindjes

Wat een lieve mooie reacties van alle kindjes :love: Dochter is bijna 19 maanden, die beseft nog helemaal niet wat het inhoudt natuurlijk. En toch moet elke dag mijn shirt omhoog, waarna ze met een heel hoog lief stemmetje 'baaaabyyyy' zegt en de buik knuffels en kusjes krijgt. Een baby op tv of in een boek is ook heel interessant nu, ze kijkt met volle aandacht naar de echo beelden en ze komt met de lotion aanlopen om met haar kleine handjes mijn buik in te smeren na het douchen. Oh, en ze vraagt wijzend op m'n striae 'au?' :smile:

Niet helemaal hetzelfde maar mijn zusjes en broertjes, leeftijd 7 tot 15, gaven echt heel erg lieve reacties, beide keren dat we vertelden dat ik zwanger was/ben. Tranen in de ogen van m'n oudste zusjes, stiefbroertje ging onmiddellijk aan het knutselen voor de baby, maar mijn jongste zusje heeft maandenlang volgehouden dat het echt niet kon hoor die baby in mijn buik, dat past toch niet en hoe kwam die er dan uit?! Met grote ogen haha.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers