Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


prikjes 4 jaar voorbereiden of niet?

<<

Anoniem331

Bericht 28 Jan 2016 21:25

Re: prikjes 4 jaar voorbereiden of niet?

Hier wisten beide kinderen net ruim van tevoren. Maar dat is vast niet voor elk kind het juiste.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 29 Jan 2016 14:46

Re: prikjes 4 jaar voorbereiden of niet?

Ik zat hier laatst ook mee, al is onze dochter al 7. Maar ze kan zich enorm druk maken om nieuwe, onbekende dingen en het zou haar eerste bezoek aan de schoolarts worden. Wij konden er dus niet bij zijn. Ik vond dat ik het niet kon maken om niets te zeggen, wilde niet dat ze zich voor het blok gezet voelde. Uiteindelijk heb ik het wel pas 's ochtends voor school verteld, ik was bang dat ze anders niet kon slapen die nacht. Maar het ging heel goed en de schoolarts schreef in zijn rapport dat ze heel flink geweest was. Trots dat ze was!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

miss piggy

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 04 Feb 2016 17:50

Re: prikjes 4 jaar voorbereiden of niet?

wij zijn vandaag bij het buro geweest en het is echt 100% meegevallen
maandag waren we de ogentest aan het oefenen en toen vroeg ze aan mij mama moet ik ook prikjes?
ik dacht ja kan maar beter eerlijk zijn.
en dat vond ze dus helemaal niet leuk ze wilde ook echt geen prikjes toen we bij de winkel waren zei ik en als we nu eens super mooie pleisters uit kiezen dan plakken we die er daarna op (thanx happydobby)
en dat was goed.
ze heeft niet eens gehuild en de dokter mocht zo de prikjes zetten en daarna nog een doosje smarties in de vroege ochtend dat was helemaal feest haha
dus al met al voor niks druk gemaakt.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 04 Feb 2016 18:46

Re: prikjes 4 jaar voorbereiden of niet?

Wat fijn dat het zo goed ging, hier hadden ze de cars pleisters op het cb trouwens.
M:21072011
J :08012014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers