Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

<<

Anoniem145

Bericht 03 Feb 2016 09:56

Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Hoi hoi,

Vanaf welke leeftijd deden jullie dat ?

Ik neem aan dat 1,5 nog te jong is hè ? Lijkt mij zo makkelijk hup even op de fiets erheen zonder buggy geleur.

Groetjes rituals
<<

Anoniem176

Bericht 03 Feb 2016 10:02

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Nee, dat zou ik niet doen met een 1,5 jarige. Zelf nu mijn zoon bijna
2 ,5 jaar is doe ik dat liever nog niet in zo'n karretje.
In de buggy kan hij ook even een dutje doen bijvoorbeeld en het zit zoveel beter voor zijn rug.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Feb 2016 10:04

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Ik zou zeggen 3/4 jaar. Ik zou zo'n karretje alleen gebruiken voor een kind dat goed kan lopen maar waarvoor sommige afstanden net even te ver zijn.
<<

Anoniem236

Bericht 03 Feb 2016 10:06

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Waarom niet? Als je hup even op de fiets erheen gaat neem ik aan dat je geen hele dag blijft of wel?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 03 Feb 2016 10:31

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Ik weet niet hoe de karretjes in de Efteling zijn, maar hier in Artis heb je ook van die dingen en daar zou ik m'n dochter van 2 nog niet in zetten. Ze stuiteren als een gek en ze heeft amper steun, ondanks dat ze goed kan zitten. Ik zou dus ook zeggen vanaf een jaar of 3/4 en dan voor korte stukken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 03 Feb 2016 10:45

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Jaar of drie vier.
Wij zijn laatst geweest en hadden voor de oudste zo een karretje. De jongste van 19 maanden wou er natuurlijk ook even in,maar dat was geen doen.
<<

Anoniem149

Bericht 03 Feb 2016 15:24

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Met mijn neefje van 2,5 hoeven we het niet te doen haha, die blijft daar nog niet echt in zitten. Hem kan je dan beter meenemen gewoon te voet, dan luistert ie beter. Kan je het anders niet een keer proberen als er iemand bij is en je ook de buggy bij je hebt? Als het lukt kan je het de volgende keer gewoon doen.

Ben trouwens wel benieuwd waar je woont, als je even hup op de fiets naar de Efteling kan. Ik kan dat namelijk ook :wink:
<<

Anoniem145

Bericht 03 Feb 2016 15:47

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Tilburg jij ook toch ?
<<

Anoniem149

Bericht 03 Feb 2016 15:55

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Nee, maar niet ver er vandaan.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 03 Feb 2016 16:23

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

1,5 vind ik ook wel heel jong voor zo'n karretje. Ik denk ook eerder aan een jaar of 3 minimaal.
Is een rugdrager geen optie, die kun je makkelijk meenemen op de fiets.

Leuk trouwens dat jullie zo dichtbij wonen. Wij hebben tot 3 jaar terug in Tilburg West gewoond dus dat was ook super dichtbij de Efteling. Nu wonen we in een dorp vlakbij Tilburg maar wel net wat verder van de Efteling, fietsen is nu dus geen optie meer helaas.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 03 Feb 2016 21:25

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Ligt er idd aan hoe lang je van plan bent te gaan.
Als ik naar de efteling ga ga ik een hele dag, dus dan zou ik het nog niet doen. Maar voor een par uurtjes, als ze toch niet hoeft te slapen, is het mss een ander verhaal
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 03 Feb 2016 21:27

Re: Vanaf welke leeftijd in Efteling trek karretje ?

Je hebt daar toch ook van die bolderkarren dacht ik?

Ik zou het voor een paar uurtjes wel doen, als je een abonnement hebt op de Efteling al helemaal. Ons N had dat denk ik prima gekund met 1.5 jaar.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers