Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winterjassen

<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 02 Sep 2013 17:06

Re: Winterjassen

Harrison schreef:Woolrich heeft zoiets Moira! Echt heel mooi!


Gelijk even opgezocht en ze hebben inderdaad mooie jassen! Lijken mij ook heerlijk warm :). Maar voor mij nu way over budget helaas. Zoek meer iets richting de €100,- ipv €200,-.
<<

Anoniem157

Bericht 02 Sep 2013 17:08

Re: Winterjassen

http://www.hm.com/de/product/08459?arti ... le=08459-C

Ik heb deze een aantal weken geleden gekocht.
In het zwart.
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Sep 2013 17:22

Re: Winterjassen

Mijn oude winterjas is ook echt aan vervanging toe. Al kan ik het voorlopig nog wel af met mijn trenchcoat. Mijn probleem is niet zozeer dat ik niks kan vinden, maar ik vind winterjassen altijd zo duur! (kan ook aan mijn smaak liggen natuurlijk, haha)
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:21

Bericht 02 Sep 2013 17:31

Re: Winterjassen

Ik heb deze besteld, maar ik weet het nog net zo niet...

http://www.zalando.nl/only-new-lorca-parka-blauw-on321h01z-q00.html


Die ene die Moira had gepost vind ik ook wel erg leuk! Ik kan hem alleen nergens vinden :-(.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 02 Sep 2013 17:34

Re: Winterjassen

Ik ben druk opzoek naar een winterjas! Maar ik wil dit jaar echt geen jas waar heel Ned in loopt. Vorig jaar had ik best een dure jas bij Zara gekocht en serieus overal waar ik keek zag ik hem op straat. Dat wil ik niet meer. Ik heb een leuke bij Asos gezien maar die lijkt me niet heel warm. Bij River Island had ik er ook 1 gezien maar die was ook te koud. Ik vind het lastig!
<<

Anoniem205

Bericht 02 Sep 2013 17:35

Re: Winterjassen

Dit is mijn winterjas. Vorig jaar gekocht. Zó fijn en zo lekker warm!

Afbeelding
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 02 Sep 2013 18:44

Re: Winterjassen

Forti schreef:Ik vond deze trouwens erg leuk.

http://www.bristol.nl/nld/dames/kleding ... 06-54.html


Oeh,die is inderdaad heel leuk! Jammer dat ik net vorig jaar een dure jas gekocht heb waar ik meerdere jaren mee moet doen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 02 Sep 2013 19:12

Re: Winterjassen

:) Ik hoop dit jaar eindelijk een jas van Karen Millen te kopen! Of een mooie sportieve jas. Eigenlijk moet ik er 2 dus, een voor netjes ook bij een jurkje enzo, en een sportieve bij een skinny met boots/UGG's.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 02 Sep 2013 19:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 02 Sep 2013 19:23

Re: Winterjassen

Ik heb zowaar al meerdere leuke jassen gezien voor de winter!
Oa deze van Only: http://www.zalando.nl/only-new-lisa-man ... o-q01.html

Ik heb nogal lange armen, dus moet wel altijd eerst passen. De meeste mouwen komen tot ergens halverwege mijn onderarm..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem17

Bericht 02 Sep 2013 19:30

Re: Winterjassen

Kowalski schreef:Toxi 8-)

Dat was het verboden woord heb ik begrepen. Cate heb ik ook in mijn hoofd gehad, maar dat is weer zo'n afkorting die je niet makkelijk terugleidt naar het oorspronkelijke woord. ITC misschien? Wat een dilemma. ITC, wat doe je ons aan?
<<

Anoniem301

Bericht 02 Sep 2013 19:35

Re: Winterjassen

Ik wil een parka!
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 02 Sep 2013 19:53

Re: Winterjassen

:muts:
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 06 Nov 2013 14:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem7

Bericht 02 Sep 2013 19:55

Re: Winterjassen

Mijn winterjas van afgelopen jaar is nog goed, maar niet waterdicht. Wilnog een waterdichte erbij, wel zo handig op de fiets naar m'n werk. Maar geen idee wat ik wil, zit te denken aan een simpel skijack ofzo.
<<

Anoniem65

Bericht 02 Sep 2013 20:10

Re: Winterjassen

Twee jaar terug heb ik er een bij Zara gekocht die echt heerlijk is, dus die draag ik nog een jaar. Ik heb dit jaar ook weer een leuke daar gezien en ik wil ook nog een nette trenchcoat, maar die koop ik denk ik in de uitverkoop en dan eentje van een mooi merk (Karen Millen bv).
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 20:25

Re: Winterjassen

Ik heb deze jas van Superdry vorig jaar gekocht in Schotland, echt heerlijk warm! Ik draag deze op de fiets als het echt heel koud is. Anders gewoon een langere, wollen jas met gebreide kraag en gebreide manchetten. Alhoewel die jas flink te groot is geworden inmiddels.

Afbeelding

Afbeelding

Ik draag 'm zonder bontje, dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
<<

Nyx

Bericht 02 Sep 2013 21:00

Re: Winterjassen

Ik moet dit jaar ook een nieuwe winterjas. De vorige heb ik ooit eens van mijn moeder gekregen, maar hij is gaar. De mouwen zijn los. Ze zagen me al aan voor zwerver, dus dan is het echt tijd. :P

Ik weet precies wat ik wil. Een zwarte, getailleerde, korte jas. Maar of ik vind ze goedkoop maar van zeer dunne stof. Of heel erg duur, maar dan heb je ook gewoon wat. Is er nu geen tussendoor optie? En hoe koud is dunne stof als je van jezelf nogal snel weer opgewarmd bent?

Vind het eigenlijk ook gewoon zonde van het geld. Als die ander niet echt af was, gewoon een beetje niet meer heel erg heel, dan had ik hem nog een seizoen gedragen. :P
<<

Anoniem 3

Bericht 03 Sep 2013 10:01

Re: Winterjassen

Die jas van de bristol die hier voorbij komt vind ik leuk!
Ik heb nog een goede, warme jas van vorig jaar, een lange. En een wollen winterjas die wat minder warm is.
Maar wil er nog een korte bij zodat ik wat meer kan afwisselen.
<<

Roos

Bericht 03 Sep 2013 10:06

Re: Winterjassen

Ik wil ook nog een nieuwe.
Vorig jaar een hele mooie gekocht bij de Mango, maar die krijg ik helaas niet meer schoon. Ik hou deze gewoon voor de dagen dat het sneeuwt en regent en dan wil ik een mooie wollen jas voor de overige dagen.
<<

Anoniem23

Bericht 03 Sep 2013 10:26

Re: Winterjassen

http://www.zalando.nl/mazine-sensi-park ... a-702.html
Ik vind deze echt heel erg leuk. Maar welke kleur vinden jullie het leukst? Ik neig naar geel maar ik weet niet of mij dat wel staat! Ik vind de andere twee ook tof!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 03 Sep 2013 10:29

Re: Winterjassen

Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 10:38

Re: Winterjassen

Wauw Susan, die vind ik heel mooi!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:21

Bericht 03 Sep 2013 10:49

Re: Winterjassen

Die is mooi Harrison! Ikzelf vind de rode leuker. Maar mocht de gele nou wat kleur betreft niet helemaal passen bij je huidskleur, je hebt meestal wel een sjaal om in de winter. Dus als je nou een sjaal kiest wat wel past bij je huidskleur, dan kan die gele jas prima :-).
<<

Anoniem173

Bericht 03 Sep 2013 10:56

Re: Winterjassen

Ik ga mijn best doen dit jaar eens geen winterjas te kopen!
Mijne van vorig jaar heb ik ontzettend veel gedragen. Koste me 20 euro bij de primark. En stiekem vind ik die nog steeds heel leuk! Daarna nog eentje van 2 jaar oud, een wollen lange jas. Denk dat ik het daar sowieso tot de uitverkoop injanuari wel mee red!
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 03 Sep 2013 10:57

Re: Winterjassen

Susan die is mooi!
Afbeelding
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 03 Sep 2013 10:58

Re: Winterjassen

Ik vind deze van Supertrash ook heel mooi;

Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers