Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

<<

Indy

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 26 Jan 2016 17:33

Bericht 26 Jan 2016 17:40

Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

Hoi,

Na lang niet meer online geweest te zijn, (en geen flauw idee meer te hebben welk wachtwoord en emailadres ik ook alweer had :P) heb ik me door een issue toch maar weer onder jullie begeven. Op internet kan ik hier niet echt een zoekopdracht voor ingeven met het gewenste resultaat. Hopelijk zijn hier ervaringsdeskundigen of dames met enorm goeie tips :)

De vraag:

Wanneer een man weinig gevoel in zijn gehele lichaam heeft, hoe kun je hem dan seksueel opwinden, behalve visueel? Zijn er bepaalde drukpunten die altijd effect hebben, waardoor ook hij kan genieten?

Toelichting:

Door een ongeval toen hij klein was, heeft een goeie bekende van me een klap in zijn zenuwstelsel opgelopen. Hierdoor is zijn gevoelsgrens zo hoog komen te liggen, dat hij bijna geen pijn voelt. Hierdoor voelt hij helaas ook aanrakingen nauwelijks. Als je bijvoorbeeld met je nagels over zijn rug gaat, voelt hij wel dat je dat doet, maar dat was het ook.
Hierdoor heeft hij heel veel moeite met hem stijf te houden, en hulp van de vrouw helpt ook niet, want spelen met zijn penis / hem aftrekken / pijpen voelt hij nagenoeg niet.

Iemand tips? :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Jan 2016 18:08

Re: Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

In mijn beleving vind je die antwoorden sneller bij een huisarts/sexuoloog/uroloog dan via een forum :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Indy

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 26 Jan 2016 17:33

Bericht 26 Jan 2016 18:16

Re: Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

Lady schreef:In mijn beleving vind je die antwoorden sneller bij een huisarts/sexuoloog/uroloog dan via een forum :).


Helaas, huisarts kon hem niet verder helpen. En uroloog... Die logica mis ik even, aangezien het bij hem door zijn hele lichaam is, en niet alleen daar :)
Seksuoloog had ik nog niet eens aan gedacht, dat kan ik hem nog wel zeggen. Kan vast wel met een doorverwijzing vanuit de huisarts.

En ik hoopte dat er misschien mensen hier waren die er iets in herkennen :)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 26 Jan 2016 19:01

Re: Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

Ik denk dat Lady de neuroloog bedoelten bij haar advies kan ik me verder alleen maar aansluiten
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem221

Bericht 28 Jan 2016 01:34

Re: Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

Ik denk dat Lady daadwerkelijk de uroloog bedoelt, aangezien deze zich ook bezig houdt met de geslachtsorganen van de man. De neuroloog is natuurlijk ook een optie, gezien de uitval van het gevoel in het lichaam.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 30 Jan 2016 19:43

Re: Man met heel weinig gevoel in zijn lichaam

Fedora schreef:Ik denk dat Lady daadwerkelijk de uroloog bedoelt, aangezien deze zich ook bezig houdt met de geslachtsorganen van de man. De neuroloog is natuurlijk ook een optie, gezien de uitval van het gevoel in het lichaam.


Dit ja.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers