Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Levend tafelvoetbal

<<

Vivianne

Bericht 29 Jan 2016 23:55

Levend tafelvoetbal

Heeft iemand dat wel eens gedaan? En is dat leuk?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 30 Jan 2016 12:11

Re: Levend tafelvoetbal

Ik het wel eens gedaan met een bedrijfsuitje als onderdeel van allerlei sporten en spellen. Het is behoorlijk inspannend en in het begin wel lachen, maar we hadden het ook al vrij snel weer gezien.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 30 Jan 2016 15:05

Re: Levend tafelvoetbal

Bailando schreef:Ik het wel eens gedaan met een bedrijfsuitje als onderdeel van allerlei sporten en spellen. Het is behoorlijk inspannend en in het begin wel lachen, maar we hadden het ook al vrij snel weer gezien.


Hier was het een spel tijdens dorpsfeest maar dezelfde ervaring als Bailando.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Vivianne

Bericht 30 Jan 2016 15:25

Re: Levend tafelvoetbal

Dus als activiteit voor langere duur is het af te raden?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Jan 2016 15:27

Re: Levend tafelvoetbal

Ik heb het ook wel eens gedaan, maar vond er weinig aan. Beetje suf staan en af en toe een lel tegen de bal geven of een bal bijna tegen je hoofd krijgen...

Er zijn denk ik wel leukere groepsspellen/teamspellen te vinden.
08/2018
05/2021

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers