Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke rugzak voor een peuter?

<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Jan 2016 16:08

Welke rugzak voor een peuter?

Mijn dochtertje mag begin maart gaan starten op de peuterspeelzaal. Ze is dan net twee jaar. Nu krijgt ze van ons voor haar verjaardag een rugzak om haar spulletjes mee te nemen. Ik zat eigenlijk te kijken naar de rugzakken van Skiphop maar die lijken mij nog zo groot voor haar. Wat voor rugzak hadden jullie voor jullie kinderen toen ze naar de peuterspeelzaal gingen?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Jan 2016 16:17

Re: Welke rugzak voor een peuter?

N. heeft deze tas van Engel.
Hij is 36x24x11 cm.

Afbeelding

Edit: ze is inmiddels gegroeid maar toen we 'm kochten (september) stond ie zo:
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Jan 2016 16:40

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Leuk Ooh La La! Ik zat daar ook al naar te kijken maar was bang dat deze ook te groot zou zijn. Maar volgens mij is deze net een maatje kleiner. Ik ga nog eens kijken.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 25 Jan 2016 17:13

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Mijn jongste had een rugzak van Nijntje en die zat prima. Ruim genoeg, maar niet te groot voor op het rug. Zoon van bijna twee heeft de aap van skip hop. Ik vind het een hele fijne rugzak. Vaak draag ik hem, dus maakt het formaat niet uit. Maar hij kan hem ook zelf wel op hoor. Hij is groot, maar met de bandjes goed afgesteld gaat het prima. En er zitten toch verder ook geen heel zware dingen in ofzo. Ik vind het iig een hele fijne rugzak. Hij heeft hem nu een jaar in gebruik (vaak voor mee naar papa) en ziet er nog uit als nieuw.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 25 Jan 2016 17:25

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Mijn dochter heeft er een van lief. Zal even een plaatje zoeken.

Zoiets als deze
Afbeelding
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 25 Jan 2016 17:36

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Mijn dochter heeft een van Lilliputiens, een knalroze met allerlei frutsels. Ze vindt hem geweldig. Hij is vrij klein, wat prima is want ze is klein van stuk. Er past een setje kleding, een broodtrommel en drinkbeker in. Dan zit hij ook wel echt vol. In de praktijk hangt de tas trouwens altijd aan de wandelwagen of zit hij in de fietstas. Ze draagt hem zelden.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Jan 2016 21:16

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Klopt ook wel dat ze hem zelden zelf draagt natuurlijk. Had ik nog niet echt bij stil gestaan. Ik denk dat ze zelf eentje van Skiphop leuk vindt omdat ze gek is op dieren. Ook als ik de ervaring van Hippie lees dan denk ik dat ik daar toch voor ga. Ik ga nog even speuren.
<<

Anoniem151

Bericht 25 Jan 2016 21:19

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Ah, wat schattig Ooh La La!

Ik vind de tassen van Skiphop ook zo leuk! En van dotcomgiftshop
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 25 Jan 2016 21:25

Re: Welke rugzak voor een peuter?

D. heeft de uil van Skiphop. ze hebben echt zoveel leuke! Ik vind ze trouwens niet heel groot hoor. Maar meestal dragen wij hem of zit hij in de mand voorop de fiets.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 25 Jan 2016 21:35

Re: Welke rugzak voor een peuter?

E had er op de peuterspeelzaal eentje van Capt'n Sharky, Y eentje van L'Oiseau Bateau met haar naam erop geborduurd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 29 Jan 2016 12:04

Re: Welke rugzak voor een peuter?

Ik heb de egel van Skiphop besteld en binnen gehad. Ik vind het qua formaat toch wel meevallen (niet super groot). Ik ben er blij mee! Bedankt voor alle tips.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Jan 2016 12:33

Re: Welke rugzak voor een peuter?

O die egel is ook zo leuk!! Ik twijfelde nog heel erg toen tussen de egel en de aap. Uiteindelijk de aap gekozen en dat blijkt ook wel bij mijn aapje te passen, haha.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers