Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtdienst tips?

<<

Anoniem185

Bericht 25 Jan 2016 18:55

Nachtdienst tips?

Jaja. Vanavond is het zo ver. Ik heb wel al eens nachtdiensten gehad, maar meestal maar één nacht. Dat overleef ik wel.

Nu moet ik voor het eerst vijf nachten achter elkaar gaan doen. Iemand enig idee hoe hier mee om te gaan? Waar doe ik verstandig aan? Ik vertrek vanavond om half 8 (begin om 9 uur) en ben klaar om half 8 (thuis om een uur of half 9 - ik denk tenminste dat het met de spits niet zo handig is, maar misschien al om acht uur thuis anders).

Om hoe laat moet ik vannacht eten? Tot hoe laat slapen jullie als je om half 9/9 uur in bed kruipt?
Waar moet ik aan denken vanavond?

En om er nog iets bij te doen, ik heb de eerste twee nachten met een collega die heel onvoorspelbaar is in haar humeur. Ze kan héél héél héél bitchy en chagrijnig zijn. Gewoon ronduit onvriendelijk. Ook kan ze gewoon vriendelijk zijn, maar het ligt er echt maar net aan hoe haar dag/nacht is. Mocht ze een slechte nacht hebben, dan is haar humeur echt een groot probleem voor mij, want ik kan niet omgaan met mensen die hun humeur zo uiten naar andere mensen, ik voel me op die momenten heel ongemakkelijk bij haar. Ik weet echt niet hoe ik twee nachten met haar door moet komen als ze zo doet.
<<

Anoniem173

Bericht 25 Jan 2016 19:15

Re: Nachtdienst tips?

Wow wat werken jullie bizar lange nachtdiensten! Wij beginnen pas om half 12 tot kwart voor 8.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Jan 2016 19:17

Re: Nachtdienst tips?

Het is officieel van kwart over negen tot kwart over zeven, dus tien uur werken. Echter zit je met de overdracht en ben je dus een kwartier eerder bezig en vaak een kwartier later klaar.
<<

Anoniem201

Bericht 25 Jan 2016 19:31

Re: Nachtdienst tips?

Damn dat is nog lang hoor! Hier is een nachtdienst van 23:15-07:15.

Succes ik vond het altijd afschuwelijk hahaha.
<<

Anoniem331

Bericht 25 Jan 2016 19:49

Re: Nachtdienst tips?

Ik vind het ook bijzonder lang. Bij ons starten ze kwart over 11 tot kwart over 7.
Maar goed, ik heb verder geen tips, zou wel zorgen dat ik aan het aantal uren slaap toe kom dat ik anders ook nodig ben.
<<

Anoniem286

Bericht 25 Jan 2016 20:58

Re: Nachtdienst tips?

Pfoe lang! Wij hebben van 22:30 tot 7:30. Voordat ik erin ga probeer ik een beetje uit te slapen. Dan normaal avondeten thuis en om 2230 beginnen. Tegen een uur of 00:30/01:00 eet ik wat brood/fruit iets ter grootte van een lunch. Dan rond een uur of 04:00/05:00 nog een tussendoortje. Ik drink koffie door tot een uur of 6:30. Dan ben ik fit genoeg om naar huis te rijden en kan ik nog slapen.in de auto eet ik nog iets van ee tussendoortje. Ik slaap tot 16:00 als ik in de nachtdienst blijf. Dan begin ik gewoon weer met avondeten. Als ik uit de nachtdienst ga slaap ik tot max 13:30. Dan kan ik s avonds weer redelijk op tijd naar bed.
<<

Anoniem185

Bericht 26 Jan 2016 17:16

Re: Nachtdienst tips?

Ik was er vandaag om 8:30 in gegaan en om 14:30 terug uit. Ga straks proberen nog een uurtje te slapen, maar ik kon om 14:30 niet blijven liggen omdat ik wist dat de examen resultaten online stonden.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 27 Jan 2016 19:46

Re: Nachtdienst tips?

Ik breek even in op je topic hoor. Hoe doen jullie het met maar één nachtdienst? Dus niet een paar achter elkaar? Ik doe dat binnenkort voor het eerst, dus ben benieuwd!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 27 Jan 2016 22:19

Re: Nachtdienst tips?

Truus schreef:Ik breek even in op je topic hoor. Hoe doen jullie het met maar één nachtdienst? Dus niet een paar achter elkaar? Ik doe dat binnenkort voor het eerst, dus ben benieuwd!


Gewoon werken, naar huis en dan 4 uurtjes slapen. Ik slaap nooit voor of iets.

TO lange nachten zeg. Wij werken van 23.00 tot 7 uur. Ik eet gewoon om 18.00 uur warm thuis en dan snachts om 3 uur lunchen wij. Verder goed slapen en zoveel mogelijk in het licht zitten.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem173

Bericht 27 Jan 2016 23:33

Re: Nachtdienst tips?

@truus. Ik had dat toevallig afgelopen week. Avond ervoor ben ik om 2 uur pas naar bed gegaan, uitgeslapen tot elf uur. Gewoon de nacht gewerkt, voldoende gegeten. Toen ik eruit kwam ipv 8 uur maar 5 uur geslapen. Die avond er weer normale tijd in. Ik was wel moe van een korte nacht maar was wel prima omdat je niet compleet je ritme verlegd
<<

Anoniem185

Bericht 28 Jan 2016 09:23

Re: Nachtdienst tips?

Nacht drie zit er op. Wel gek hoor, een hele week omgekeerd leven.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 28 Jan 2016 10:18

Re: Nachtdienst tips?

Bob schreef:Nacht drie zit er op. Wel gek hoor, een hele week omgekeerd leven.


haha nou he, ik vind het in de zomer ook beter dan in de winter!

Ik draai altijd 3 nachten in de twee weken, voordat ik kids had deed ik er 5 in de twee weken.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem185

Bericht 28 Jan 2016 15:41

Re: Nachtdienst tips?

Ja het is echt net ochtend aan het worden als ik thuis kom. Ik heb vandaag wel beter geslapen dan de voorgaande twee dagen!
Nog twee te gaan.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 28 Jan 2016 15:48

Re: Nachtdienst tips?

Bob schreef:Ja het is echt net ochtend aan het worden als ik thuis kom. Ik heb vandaag wel beter geslapen dan de voorgaande twee dagen!
Nog twee te gaan.


Je bent wel vroeg op! Ik tegenwoordig ook maar er zijn ook dagen dat ik tot 16.30 uur slaap. Vanaf 7.30/7.45 uur.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem185

Bericht 28 Jan 2016 16:03

Re: Nachtdienst tips?

Tja ik ben wakker. Lag er om 8.30 in tot 14.30 dus is alsnog 6 uur. Ik ga straks nog wel even een uurtje dutten denk ik. Op een of andere manier kan ik niet tot na 15.00 slapen.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers