Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindertraktaties

<<

Anoniem331

Bericht 26 Jan 2016 21:11

Kindertraktaties

Iemand onlangs nog iets leuks gemaakt?
Mijn dochter mag volgende week trakteren omdat ze 7 wordt, en ik heb nog geen idee waar ze op zou kunnen trakteren, hoop op inspiratie van jullie.
Dat we er wat werk van hebben is geen probleem.
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 26 Jan 2016 21:52

Re: Kindertraktaties

Frozen/olaf traktaties zie ik op dit moment veel voorbij komen (even googlen)
Of hebben ze op dit moment een thema in de klas? Dan kan je daar iets leuks mee bedenken.
<<

Anoniem331

Bericht 26 Jan 2016 21:54

Re: Kindertraktaties

Ik ben Pinterest als 3 keer doorgeweest. Inderdaad veel Frozen dingen te vinden, maar niks waarvan ik denk dat is het!
Thema kan ik inderdaad eens naar gaan vragen, dat is leuk.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jan 2016 22:04

Re: Kindertraktaties

Mijn dochter heeft een paar weken geleden getrakteerd op stokjes met druiven en stroopwafels (we hadden ze uitgedrukt in de vorm van hartjes en sterren).
<<

Anoniem331

Bericht 26 Jan 2016 22:09

Re: Kindertraktaties

Die kom ik ook veel tegen. Gewoon aan een sateprikker? Zijn ze wat makkelijk uit te steken?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Jan 2016 22:31

Re: Kindertraktaties

Met zo'n metalen koekjesuitsteker lukte het makkelijk. Ik had bij Jumbo prikkertjes gekocht met een versiering eraan, dat zag er wel gezellig uit. Ik ben vergeten een foto te maken van haar traktatie dus kan geen foto plaatsen.
<<

Anoniem331

Bericht 26 Jan 2016 22:33

Re: Kindertraktaties

Oh dat is jammer. Ik zal in overleg met mijn dochter, want het komt allemaal nog al precies dit jaar geloof ik.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 26 Jan 2016 22:56

Re: Kindertraktaties

Moet het een verantwoorde traktatie zijn. Anders kan je een broodjr hamburger maken. Cupcakes in de breedte doormiddel snijden en dat is dan het brood, een plak brownie is het vlees. Dan heel dun rood en geel fondant uitrollen en dat is dan de mayo en ketchup. Forum nu op mijn telefoon dus kan helaas geen plaatje plakken.
<<

Anoniem331

Bericht 26 Jan 2016 23:03

Re: Kindertraktaties

Ze zijn hier wel voorstander van gezond, maar is niet verplicht. Vind het zelf ook meer dan goed dat er iets van fruit in zit, maar een beetje lekker mag ook wel.
Die broodjes zoals jij noemt kwam ik ook al tegen, maar vind ik nog best veel werk.
<<

Vivianne

Bericht 26 Jan 2016 23:22

Re: Kindertraktaties

Bij de action heb je van die kleine bakjes in de vorm van een hartje. De bakjes zijn van plastic en zijn fel gekleurd.
Hier kun je een mini kwarktaartje in maken. Een (plastic) vorkje erbij. Verpakken in cellofaanfolie en een lintje er om heen.
<<

Anoniem 146

Bericht 26 Jan 2016 23:45

Re: Kindertraktaties

Ik heb voor mijn dochter vorige week een leuke traktatie gemaakt. Veel reacties op gehad ook.

Het lukt me niet een foto te plaatsen.

Ik had een klein cupje playdoh. Daarop had ik wiggle eyes geplakt. (http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F ... list_price)

Daarachter een aantal gekleurde veren. Van papier had ik eendenvoeten geknipt. Dit alles stond op een circel geknipt uit karton.

Nu weten jullie allemaal precies hoe het er uit ziet natuurlijk.... :D. Ik probeer morgen nog wel eens een foto te plaatsen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 27 Jan 2016 01:06

Re: Kindertraktaties

Misschien heb je ook wat aan dit topic
post686143.html?hilit=Traktatie#p686143
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 27 Jan 2016 09:42

Re: Kindertraktaties

J heeft dit jaar kaneelstengels in de vorm van een hartje getrakteerd. Je kunt ze eventueel zelfs nog vullen met iets van fruit zodat je een appel/peer/kers flapje krijgt.

Afbeelding

Daarna alles in oase gestoken op een schaal en folie er omheen. Zag er erg leuk uit en de kindjes en juf waren er erg enthousiast over.

Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 27 Jan 2016 10:04

Re: Kindertraktaties

Ik had snoepsleutels aan een dropveter geregen (3 per kindje) en daaraan een leuke sleutelhanger gehangen. Toevallig de sleutelhangers zelf gemaakt, maar die kun je natuurlijk ook kopen.
<<

Vivianne

Bericht 27 Jan 2016 18:08

Re: Kindertraktaties

Heel erg leuk Fiwen!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jan 2016 20:52

Re: Kindertraktaties

Voor B's afscheid op de psz en bij de gastouder heb ik bekers (van hema) bedrukt met plaatjes van Olaf en Elsa en de namen van de kids er op.
<<

Anoniem159

Bericht 27 Jan 2016 22:51

Re: Kindertraktaties

Op pinterest kun je ze wel vinden, mijn dochter heeft laatst op olifantjes met rolfluitjes als slurf getrakteerd. Met een pakje smarties of rozijntjes erachter bleef dat leuk staan.

Ik bedacht alleen pas op het moment dat de traktatie al op school was dat de juffen wellicht niet zo blij waren met 20 kleuters met fluitjes en 20 doosjes smarties. :angel:

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron