Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 10:30

Re: Dagcafé

Wachten tot het 5 uur is...
<<

Anoniem205

Bericht 11 Okt 2013 10:33

Re: Dagcafé

Rush schreef:Wachten tot het 5 uur is...


Dikke knuffel voor jou! Vind ik rot om te horen, dat je je veel verveelt.. :hug: \


Mijn plannen? Nah, niet veel. Ik denk zo eerst de verwarming maar eens aanzetten en een broodje voor mijzelf smeren. En dan lekker op de bank haken met Netflix aan. Moet eigenlijk met mijn studie bezig, maar heb daar zo geen zin in!
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Okt 2013 10:35

Re: Dagcafé

Hoi!

Rush, je mag wel helpen zoeken naar het persoonlijk welbevinden van alcoholgebruik bij ouderen! ;)
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 10:37

Re: Dagcafé

Rush, zal ik m'n aantekeningen van m'n voortgangsoverlegje van gister even inscannen? Dan mag jij het uittypen ;)
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 10:40

Re: Dagcafé

Gelukkig is het bijna weekend. :wink:

@Elliot & Majira, dan kijk ik toch liever stiekem Pretty Little Liars via Netflix. Haha!
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Okt 2013 10:42

Re: Dagcafé

Hahahaha! Jammer! ;)
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 10:43

Re: Dagcafé

Haha logisch! Ik kan niet wachten tot ik vanavond weer op de bank kan kruipen met een zooi afleveringen van HIMYM en New Girl. :heart: Netflix!
<<

Anoniem315

Bericht 11 Okt 2013 10:45

Re: Dagcafé

Wat een lieve reacties :hug:

Ik heb redelijk geslapen. Alleen de vorige nacht slecht slapen zit nu duidelijk in m'n gezicht getekend :suspect: Maar oké, ik ben nu alweer thuis van een paar uur werk, omdat ik de kinderwagen enzo verwacht, dus ik kan het rustig aan doen en dan vanmiddag maar even proberen om te slapen.

Meneer de uil, ik zal haar inderdaad in de gaten houden met haar grootspraak, want ik weet gewoon dat ze zich inwendig zwaar klote voelt en dat haar echte gevoelens er ook uit moeten. Ze wil niet zielig gevonden worden, maar opkroppen is voor niemand goed. Gelukkig wordt ze tegen mij steeds opener, dus dat is fijn.

Oreo, ze heeft een gezin met man en twee kleine meiden (bijna 5 en bijna 3 jaar), dus het zou heel naar zijn om minder mobiel te zijn en beperkt te worden in wat je kunt ondernemen met je kinderen. En dan ben je 34...
<<

Anoniem205

Bericht 11 Okt 2013 10:46

Re: Dagcafé

Pfft, ik moet er niet aan denken, Exo! Wat verschrikkelijk, ook voor haar meisjes en man :(
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 11 Okt 2013 10:47

Re: Dagcafé

Jeetje Exo, heftig.. :hug:
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 11 Okt 2013 11:10

Re: Dagcafé

Hè Exo, wat klote :hug:
19-12-2012
04-07-2015
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 11 Okt 2013 11:11

Re: Dagcafé

Exo, dat is niet niks zeg... :hug:
<<

Anoniem315

Bericht 11 Okt 2013 11:19

Re: Dagcafé

Nee :( Ik hoop ook echt dat die scan haar kan vertellen dat ze nog een paar jaar er mee vooruit kan.... Meer dan afwachten kunnen we niet. Ik ben in elk geval blij dat haar leven niet direct in gevaar is en dat die zorg voorlopig weer even weg is. Daar klamp ik me nu aan vast. Dat is het belangrijkst.
<<

Anoniem 49

Bericht 11 Okt 2013 11:51

Re: Dagcafé

Pfff, ik moet vaak aan je denken! :hug:
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 11:54

Re: Dagcafé

Ook heftig voor man en kinderen Exo. Ik hoop ook dat uit de scan komt dat ze voorlopig nog niet in een rolstoel hoeft.

Rush, trek je dat wel, die dagen zo op je werk? Ik zou echt gek worden als ik het iedere dag zo rustig had..

Oreo, ik doe lekker met je mee, lig ook op de bank geïnstalleerd voor de rest van de dag, heerlijk niksen.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 11:55

Re: Dagcafé

Ik ook Exo. Houdt je inderdaad vast aan de gedachte dat haar leven niet direct in gevaar is, dat is in ieder geval iets positiefs! :hug:

Er gebeurt iets raars op mijn werk. Er zijn hier mannen aan het werk aan de airco en ik denk dat de vader van mijn vriend er ook is. Maar ik heb hem nog nooit in het echt gezien dus ik weet het niet zeker. En ik weet ook niet of hij weet wie ik ben. (Mijn vriend heeft al sinds zijn 12e geen enkel contact meer met zijn vader). Mijn vriend zei dat ik 't moest vragen, maar ik vind dat zo stom!
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 11:59

Re: Dagcafé

Auxo schreef:Rush, trek je dat wel, die dagen zo op je werk? Ik zou echt gek worden als ik het iedere dag zo rustig had..

Ik word ook gek van verveling. Maar ik heb een goede werkgever, een vast contract en we zijn bezig met iets nieuws/groots, dus hopelijk binnenkort weer meer te doen. En zo niet? Dan weet ik het nog niet. Ze hebben geen idee dat er geen zak te doen is en ik snij mezelf liever niet in de vingers. :wink:
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 12:03

Re: Dagcafé

Weten ze dat niet? Hopelijk heb je binnenkort inderdaad meer te doen, kan me heel goed voorstellen dat je je verveelt. Maar ik snap ook wel dat je het zo laat, goede baas + vast contract is een combi die niet heel veel meer voorkomt.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 12:05

Re: Dagcafé

Nope ze hebben geen idee. Ze denken dat ik het redelijk druk heb zelfs. Topcombi haha!

Maar ik hoop inderdaad dat er binnenkort wat meer te doen is. M`n bureau opruimen is ook niet dagelijks nodig haha!
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 12:08

Re: Dagcafé

Nou ja je hebt het ook druk, maar dan met andere dingen! :wink:
Hoop voor je dat het snel 5 uur is en dus lekker weekend.
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 12:15

Re: Dagcafé

Goeiedag! Even spoedvraagje, vind een nieuw topic zo overdreven, maar weet iemand of ze bij de Lidl van die instant warme chocolademelk verkopen die je moet aanlengen met water? Dus niet met melk?

Moet vanmiddag m'n oppaskids uit school opvissen en het ziet ernaar uit dat we kleddernat gaan regenen, dus wil ze thuis trakteren op warme choco met slagroom. Lidl zit bij de school in de buurt maar wil niet voor niets gaan...
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 12:33

Re: Dagcafé

Hmm over Lidl twijfel ik. Kom daar wekelijks maar nog nooit gezien/op gelet eigenlijk.
<<

Anoniem315

Bericht 11 Okt 2013 12:37

Re: Dagcafé

Irritant Rush! Maar ik zou er dan ook niet naar vragen inderdaad.

Maple, volgens mij heeft de Lidl dat wel. En anders koop je toch een pak chocomel en warm je dat op? Dat hebben ze zeker weten.

Elliot, ik zou het niet vragen, denk ik. Is er geen contact omdat zijn vader het niet wil?
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 12:46

Re: Dagcafé

Ik ga wel even 5 minuten eerder de deur uit om te kijken... Heb helemaal geen zin om door de regen te moeten, grr. Ik wil een auto.
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 12:46

Re: Dagcafé

Maple schreef:Goeiedag! Even spoedvraagje, vind een nieuw topic zo overdreven, maar weet iemand of ze bij de Lidl van die instant warme chocolademelk verkopen die je moet aanlengen met water? Dus niet met melk?

Moet vanmiddag m'n oppaskids uit school opvissen en het ziet ernaar uit dat we kleddernat gaan regenen, dus wil ze thuis trakteren op warme choco met slagroom. Lidl zit bij de school in de buurt maar wil niet voor niets gaan...

Action heeft het, als dat in de buurt zit. LIDL weet ik niet.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers