Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geslacht weten ja of nee?

<<

yes1984

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 537

Geregistreerd: 14 Nov 2013 09:56

Bericht 24 Jan 2016 13:18

Re: Geslacht weten ja of nee?

Wij wisten het beide keren niet. Vond het een hele leuke verrassing. Hadden de babykamer neutraal en de eerste pakjes ook. De geboortekaartjes had ik zelf ontworpen en had twee varianten.
Afbeelding
Afbeelding
* 3-1-2009* en * 26-11-2012*
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Jan 2016 13:25

Re: Geslacht weten ja of nee?

Ik zou het niet willen weten, ook niet voor de praktische redenen.
Ik heb het bij mijn zus gezien dat ze in de eerste week voldoende kleding kreeg die bij het geslacht paste van de kleine.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 24 Jan 2016 14:07

Re: Geslacht weten ja of nee?

Ja, wij wilde het beide graag weten.
Niet om de kamer (die is geel met grijs) of de kleertjes want die zijn snel genoeg gehaald/besteld na de geboorte. Maar omdat we het leuk vonden al een deel van de verrassing te weten te komen, we het bijzonder vonden dat hij vanaf dat moment een naam had wat ons geheimpje was en omdat er nig genoeg verrassingen over blijven voor na de bevalling want wat was ik nieuwsgierig naar hoe hij er uit zag en zijn karakter bijvoorbeeld.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Jan 2016 01:19

Re: Geslacht weten ja of nee?

Het geeft mij veel rust om het geslacht van te voren te weten. Ik leef er naartoe en zie het als een extra verrassing. Leuk om er voor de bevalling mee bezig te kunnen zijn. Bovendien wil ik liever geen neutrale kleertjes of babykamer.

Mijn man wilde het bij onze dochter eigenlijk niet weten maar vond het toch wat makkelijker als we het beide wisten. Anders zou hij er waarschijnlijk toch achter komen als ik dingen ging kopen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Jan 2016 09:27

Re: Geslacht weten ja of nee?

Mijn man wilde het wel weten, ik niet. Hebben toen voor niet gekozen en ik vind dat juist leuk, die verrassing bij de geboorte. We waren er toen trouwens ook helemaal niet mee bezig, de VK vroeg na een paar minuten of we het geslacht nog wilden weten, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Jan 2016 09:33

Re: Geslacht weten ja of nee?

Haha, bij ons ging dat net zo bij onze dochter, Arwyn!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Jan 2016 09:59

Re: Geslacht weten ja of nee?

Wij wilden het beide niet weten. Altijd al gezegd en dat bleef zo toen ik zwanger bleek te zijn. We hadden daar niet echt een reden voor.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Nala3

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 16 Okt 2015 16:02

Bericht 25 Jan 2016 14:29

Re: Geslacht weten ja of nee?

Bij de eerste wisten we het niet. Waren beiden niet echt nieuwsgierig. Dat was wel bijzonder vond ik.
Bij de tweede wisten we het wel. We waren te nieuwsgierig en deze keer weer.
<<

Anoniem185

Bericht 25 Jan 2016 15:02

Re: Geslacht weten ja of nee?

Ik heb nog geen kinderen, maar ik weet niet zo goed waar ik voor zou kiezen.
Heb het er net even met vriend over, hij zegt dat het voor hem niet zo veel uitmaakt. Wij willen sowieso redelijk neutrale spullen kopen.
<<

Anoniem166

Bericht 25 Jan 2016 15:06

Re: Geslacht weten ja of nee?

Bij de eerste wisten we het wel. Aanvankelijk wilde ik het niet weten (mijn man wel), maar toen ik met 20 weken nog steeds zo misselijk was, bedacht ik 's ochtends voor de 20-wekenecho dat het toch wel leuk was om even een tussentijdse oppepper te krijgen, dat het wat tastbaarder werd. We hebben het wel voor onszelf gehouden.

De tweede keer wisten we het niet. Ik vond dat toch leuker. Dat moment na de bevalling dat je tussen die beentjes spiekt om te zien of je een zoon of dochter hebt, was echt bijzonder. Bij een volgend kindje wil ik het weer niet weten.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 25 Jan 2016 15:11

Re: Geslacht weten ja of nee?

Wij wilden het allebei de keren graag weten.

Een vriendin van mij heeft twee zoontjes en zij wilde het geslacht bij de tweede niet weten. Ze heeft in haar kraamweek het heel moeilijk gehad met dat ze geen dochter had gekregen. Achteraf geeft ze aan dat ze hierom een volgende keer wel het geslacht zou willen weten omdat het toch een beetje een negatieve stempel gedrukt heeft op haar kraamweek.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers