Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het wat wil je kwijt over je kind topic.

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 17:54

Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Soms wil ik wat kwijt over een van mijn kinderen, omdat ik trots ben of ze even irritant vind of een beroerde nacht heb gehad, een fantastische knutsel/tekening oid wil delen of of of. Maar dan vind ik het geen eigen topic waard maar wil ik ook het algemene wat wil je kwijt topic niet volgooien over mij koters. Dus bij deze eentje speciaal voor/over de koters!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 17:58

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Ik baal ervan dat Amani zichzelf steeds uitkleed. Ze is ziek en vind aankleden niet zo leuk, ik heb haar zelf vandaag al 6 keer omgekleed ivm smerige luiers en overgeven. Daarnaast heeft ze zich net voor de 7de keer vandaag uitgekleed en staat ze nu weer in dr blote kont. Voor mijn gevoel ben ik haar de hele dag al aan het aankleden.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2016 18:00

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Er is toch niks mis met een eigen topic en anders kan je het toch JUIST in het algemene topic kwijt?

Ik snap niet zo goed waarom ook hier weer een speciaal mama's topic voor moet komen.
<<

Pitty

Bericht 24 Jan 2016 18:02

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Omdat ze iets kwijt wil over haar KIND, niet over HAARZELF.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 24 Jan 2016 18:04

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Oh irritant is dat uitkleden. M. heeft dat ook een tijd gedaan, ik moet eerlijk zeggen dat ik haar vaak gewoon maar in haar romper liet lopen dan.
2010 2012
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2016 18:04

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Pitty schreef:Omdat ze iets kwijt wil over haar KIND, niet over HAARZELF.

ZIJ wil het toch kwijt?

Als ik iets kwijt wil over m`n kat, zal ik dan maar zo`n topic openen in Huisje, Boompje, Beestje? :palm:
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 18:09

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Omdat het niet iets algemeens is maar specifiek over de kinderen. Als daar paginas vol staan over kinderen is dat voor iemand die kinderen niet boeit en wat wil delen over het weer of whatever wellicht niet leuk meer om te delen. Het is voor mij in elk geval een reden om niet in het algemene topic over de kinderen te hebben, daarvoor hebben we een zwangerschaps en kinderen pijler.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem184

Bericht 24 Jan 2016 18:11

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Ik vind het ook wel jammer dat er voor veel topics kennelijk ook een mama- en kindversie moet komen.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 18:13

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Zou ik normaal ook doen Lexi, maar omdat ze al ziek is (en dat al twee maanden lang om de week) kleed ik haar toch maar weer aan. Ze doet namelijk haar romper en luier ook uit. Beetje koud en de vieze luiers zijn al niet zo fijn, laat staan als het op de vloer of bank terecht komt. :palm:
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem184

Bericht 24 Jan 2016 18:14

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Chaos schreef:Omdat het niet iets algemeens is maar specifiek over de kinderen. Als daar paginas vol staan over kinderen is dat voor iemand die kinderen niet boeit en wat wil delen over het weer of whatever wellicht niet leuk meer om te delen. Het is voor mij in elk geval een reden om niet in het algemene topic over de kinderen te hebben, daarvoor hebben we een zwangerschaps en kinderen pijler.

Da's ook maar een aanname natuurlijk. Lejow deed haar verhaal net ook gewoon in het algemene topic. Ik vind dat juist alleen maar leuk. Daar is dat topic toch voor. De tijd dat de mama's op Yes in de minderheid waren is al lang, heel lang geleden. Het lijkt me niet meer dan logisch dat het moederschap zich wat meer over het hele forum uitspreidt, dan alleen de zwangerschaps- en kinderpijler.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 18:23

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Dat moet iedereen toch ook gewoon zelf weten? Maar waarom is deze pijler er dan als we het moederschap over het hele forum moeten verspreiden? Dan kunnen we deze hele pijler ook wel sluiten. Dit topic mag van mij best weg hoor als jullie hem hier niet willen hebben, ik zal er alleen niet door in het algemene topic gaan plaatsen omdat de drempel voor mij dan hoger zal liggen. Met drie kids wil ik soms best vaak wat kwijt, maar niet zo'n topic volplempen omdat dan het kinderonderwerp weer de overhand neemt en de algemeenheid ervan weg haalt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2016 18:28

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

En wat is er zo anders aan kinderen, dan alle duizenden andere onderwerpen die er besproken worden in dat topic? Juist die variatie, inclusief verhalen over kinderen, houdt het toch algemeen?
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 24 Jan 2016 18:33

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Chaos schreef:Zou ik normaal ook doen Lexi, maar omdat ze al ziek is (en dat al twee maanden lang om de week) kleed ik haar toch maar weer aan. Ze doet namelijk haar romper en luier ook uit. Beetje koud en de vieze luiers zijn al niet zo fijn, laat staan als het op de vloer of bank terecht komt. :palm:


Misschien moet je een onesie kopen en dan de rits op haar rug doen :smile:
2010 2012
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 18:35

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Dat zal best, maar ik ga daar niet een paar keer per dag wat over de kinderen plaatsen omdat, zoals ik al eerder zei, het dan juist weer een topic over kinderen wordt. Als je kinderen interessant vindt kun je ook in deze pijler lezen en het topic volgen. Of je leest het niet. Wat jij wilt.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jan 2016 18:36

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Chaos schreef:Dat zal best, maar ik ga daar niet een paar keer per dag wat over de kinderen plaatsen omdat, zoals ik al eerder zei, het dan juist weer een topic over kinderen wordt. Als je kinderen interessant vindt kun je ook in deze pijler lezen en het topic volgen. Of je leest het niet. Wat jij wilt.

Wat Maple al zei, dat is een aanname.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 18:41

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Oke.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem184

Bericht 24 Jan 2016 18:42

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Chaos schreef:Dat moet iedereen toch ook gewoon zelf weten? Maar waarom is deze pijler er dan als we het moederschap over het hele forum moeten verspreiden? Dan kunnen we deze hele pijler ook wel sluiten. Dit topic mag van mij best weg hoor als jullie hem hier niet willen hebben, ik zal er alleen niet door in het algemene topic gaan plaatsen omdat de drempel voor mij dan hoger zal liggen. Met drie kids wil ik soms best vaak wat kwijt, maar niet zo'n topic volplempen omdat dan het kinderonderwerp weer de overhand neemt en de algemeenheid ervan weg haalt.

Het Gata er niet om dat de hele pijler weg moet, het gaat mij erom dat deze pijler af en toe een beetje overrated wordt. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen, maar voor elk kletstopic heb ik het gevoel dat er ook een mama-variant moet zijn. En wat dat betreft ben ik het wel met Yadira eens, dit zijn al van die kletstopics die het forum juist minder actief laten zijn (topics als deze zorgen ervoor dat er minder topics geopend worden, want immers, dit is laagdrempeliger om hier je verhaal te doen), hoe meer van dit soort topics, hoe rustiger het forum straks weer wordt.
En ik vind het niet erg om verhalen van moeders en over kinderen in dat andere wat wil je even kwijt-topic te lezen, daarmee zeg ik ook totaal niet dat deze pijler dan maar beter weg kan. De moeders zijn hier nou eenmaal in de meerderheid, logisch toch dat er af en toe ook dingen over kinderen in andere topics besproken wordt? Waarom moet alles omtrent kinderen meteen alleen maar gekaderd binnen deze pijler blijven?
<<

Anoniem148

Bericht 24 Jan 2016 18:48

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Ik wil even klagen.
Mijn zoon is jengelig en ik niet fit. Heb even geen puf maar een kort lontje.

Iemand tips?
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 24 Jan 2016 19:10

Re: Het wat wil je kwijt over je kind topic.

Hier helpt het dan vaak wel om haar een ballon te geven, vooral die grote aan een elastiek. Dat houdt haar vaak wel bezig en afgeleid.
Afbeelding

I & N juni 2010

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers