Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Dubai

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 23 Jan 2016 12:11

Tips Dubai

Iemand tips voor Dubai. Ik ga er binnenkort heen voor 3 dagen. Ben met name benieuwd op iemand een goed betaalbaar hotel kent, maar andere tips hoor ik ook graag. Zo'n woestijnsafari bijvoorbeeld, is dat nou de moeite waard of te fake en toeristisch?
<<

Anoniem152

Bericht 23 Jan 2016 12:25

Re: Tips Dubai

Dubai is leuk!
Wat je eigenlijk niet mag missen is de Burj Khalifa (koop je kaartje vooraf). Daar is ook een erg mooie fonteinshow te zien.
En, als je het geld er voor (over) hebt een high tea in de Burj Al Arab (dat beroemde hotel).


Zelf verbleef ik in het Dubai City Max. Een prima hotel voor niet al te veel geld. Het zit niet ver van het metrostation.
Een woestijnsafari heb ik niet gedaan (meer omdat ik dat niet lang daarna ook in Jordanië al zou gaan doen), wel dagtrips naar Oman en Abu Dhabi, maar dat gaat in drie dagen allemaal niet lukken.

Oh, en breng vooral ook een bezoekje aan de shopping malls daar en vergaap je aan de dure winkels.
Laatst gewijzigd door Anoniem152 op 23 Jan 2016 12:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Jan 2016 12:38

Re: Tips Dubai

Woestijn safari vond ik echt zo nep en stom dat ik er niks heb gedaan. Het was echt gigantisch massatoerisme, echt vreselijk. Nou was het wel een goedkope. M'n man heeft wel eens een duurdere gedaan die beter was dus dat is een overweging.
Let's discover the world together.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 23 Jan 2016 12:45

Re: Tips Dubai

Ja dat van die woestijnsafari ben ik dus ook bang voor, man wil het wel graag doen. Dat hotel ga ik eens bekijken, bedankt voor de tips!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 23 Jan 2016 12:52

Re: Tips Dubai

Ik heb ook een woestijnsafari gedaan, maar had het ook best kunnen missen. Heb me wel vermaakt en had het gekocht via Groupon Dubai/Arabische Emiraten waardoor het maar 15 euro was, maar ik zou het zeker niet het volle pond waard hebben gevonden.

Verder heb ik in dit topic mijn Dubai ervaringen gegeven: dubai-t14347.html
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Jan 2016 12:25

Re: Tips Dubai

O, ik had inderdaad niet via de zoekfunctie gekeken. Ga gelijk dat andere topic lezen!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers