Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boete popcorn time?

<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 23 Okt 2015 16:34

Boete popcorn time?

http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/popcorn-time-paniek-krijg-je-een-schadeclaim-op-de-mat

Voor de popcorn timers onder ons: hoe bang zijn jullie voor een boete? Is dit voor jullie een reden om uit voorzorg maar niet meer te kijken, of denken jullie dat het in Nederland niet zo'n vaart zal lopen?
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2015 16:51

Re: Boete popcorn time?

Ik gebruik popcorntime niet, maar ik zit op een VPN, dus ik maak me niet druk nee.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Okt 2015 16:56

Re: Boete popcorn time?

Ik gebruik het niet maar download wel via bittorent. Als er ook maar een boete in Nederland wordt uitgedeeld stop ik gelijk met illegaal downloaden. Dan gebruik ik alleen nog maar netflix. Maar ik kijk graag recente series met Amerika op, dus dan is het handig om te downloaden als ze nog niet op netflix staan.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Okt 2015 08:17

Re: Boete popcorn time?

Wij hebben het er pas om die reden eraf gegooid. Maar nu werkte het toch niet meer zo goed de laatste tijd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 24 Okt 2015 11:04

Re: Boete popcorn time?

Ik ben stiekem wel een beetje bang voor een boete, maar aan de andere kant... Een aantal jaar geleden was er ook sprake van toen iedereen illegaal muziek aan het downloaden was, maar is er ook nooit iets uitgedeeld. Ziggo heeft al laten weten dat ze weigeren om de persoonsgegevens te verstrekken als daarom wordt gevraagd, maar ik heb zelf jammer genoeg Telfort ;)
Ik denk niet dat ik het kijken naar Popcorntime er helemaal om ga laten, maar ik ben wel wat terughoudener
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 23 Jan 2016 23:12

Re: Boete popcorn time?

Hoe kijken de mensen hier nu hun series en films?
Ik heb laatst iets gezien over Buttertime (op facebook). Dat scheen het nieuwe Popcorntime te zijn, maar toen ik wilde downloaden, klikte ik eerst per ongeluk op een Advertisement. Toen ik verder moest klikken, zag ik dat deze overal toegang toe zou krijgen (bij alles wat ik in zou voeren op internet). Daarna zag ik dus dat het de verkeerde was.
En toen ik op de goede knop drukte, kwam ik uit op http://www92.zippyshare.com/v/pG67rYsS/file.html
Dat vind ik er ook niet echt betrouwbaar uitzien.

Of moet ik gewoon geduld hebben en maar gewoon afwachten?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers