Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rotterdam

<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 21 Jan 2016 14:51

Rotterdam

Mijn man en ik gaan morgen voor 2 dagen en een nacht naar Rotterdam.
wat moeten we zien in Rotterdam? Heeft er iemand een tip voor een leuk restaurant voor 's avonds?
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Geel

Bericht 21 Jan 2016 17:34

Re: Rotterdam

Pfoe, even denken hoor. Ik denk dat ik het leuk zou vinden om de boulevard langs de Maas af te lopen. Dat kun je zo lang maken als je zelf wilt. Je kunt ook de Spido pakken voor een rondvaart door de haven. Vaak zie ik toeristen ook de Erasmusbrug oplopen richting de Kop van Zuid of juist weer terug. Ik vind dat je daar altijd wel mooi uitzicht hebt. De Markthal en het Centraal Station zijn nu natuurlijk hip en leuk om te bekijken. Verder vind ik de Oude en Nieuwe Binnenweg altijd gezellig. Er zijn massa's musea waar je heen kunt. De Laurenskerk kun je in, maar dat is meer een museum geworden dan een kerk, dus dat mist voor mij juist wat charme. Mijn favoriete café-restaurantje dat m als eerste te binnen schiet is Kade4, in de Oude Haven. Zie je meteen dat deel. Daar tegenover zit MOOII, vind ik een heel fijn restaurant, maar is wat duurder. Zit je wel naast het Potlood, de eerste 'wolkenkrabber' van Rotterdam. Wat ik nu allemaal noem zit redelijk dicht bij elkaar, in het centrum, maar je kunt ook bv. naar Delfshaven, oud-Charlois, Katendrecht of Blijdorp. Sowieso is diergaarde Blijdorp erg leuk trouwens (wel prijzig). Ik hoop dat hier wat voor je bij zit!
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 21 Jan 2016 17:55

Re: Rotterdam

Daar staan zeker leuke tips tussen. Dankjewel!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 22 Jan 2016 19:18

Re: Rotterdam

De Witte de Withstraat is erg leuk 's avonds om iets te eten of drinken. Verder kun je voor een klein bedrag met de watertaxi naar hotel New York en dan zou je eventueel terug kunnen wandelen over de Erasmusbrug. Het Boijmans van Beuningen is een mooi museum en dicht bij het centrum. Verder is het park bij de Euromast leuk om in te wandelen en dan kun je gelijk de Euromast bezoeken.
<<

Anoniem313

Bericht 22 Jan 2016 19:36

Re: Rotterdam

Als je naar de kop van Zuid gaat zou ik naar de Feniksloods gaan, dat is een soort kleinere relaxtere versie van de Markthal. Witte de With is inderdaad leuk om te borrelen. Bird bij de Hofbogen is ook leuk. Grappige winkeltjes en fijne koffie vind je in de Zwaanshals in Noord. Voor de lunch zou ik de FG noodle bar aanraden bij de Hofbogen. Zoek je verder nog restaurant en zo ja, wat voor type?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 22 Jan 2016 20:31

Re: Rotterdam

Feniksloods is inderdaad leuk en lekker om te lunchen. En ik blijf een rondvaart altijd leuk vinden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 22 Jan 2016 23:14

Re: Rotterdam

We hebben gegeten vanavond bij kade4. Geel dankjewel voor de tip! :)
Verder vandaag de euromast bezocht en bij de markthallen geweest. We hebben morgen overdag nog. Ga eens kijken waar de feniksloods is.
Dankjewel voor jullie tips!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers