Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kookboek Skinny Six Chickslovefood

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Jan 2016 14:53

Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Heeft iemand dit boek? Ik las in een review van iemand op Bol.com dat je voor veel recepten een keukenmachine nodig hebt. Is dat zo? Is het boek verder een aanrader? :)
Laatst gewijzigd door Vanya op 16 Jan 2016 18:06, in totaal 2 keer gewijzigd.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 16 Jan 2016 15:55

Re: Kookboek Skinny Six Chikslovefood

Zeker een aanrader! Vind de keukenmachine niet noodzakelijk hoor. Staan erg leuks recepten in en een heerlijk doorbladerboek.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Jan 2016 18:06

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Dank je wel voor je reactie! Ik heb hun 5 or less kookboek en ben daar zo blij mee. Ik denk dat ik het Skinny Six ook ga aanschaffen dan :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 16 Jan 2016 18:25

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Als je die leuk vindt, vind je deze ook leuk! Ik ben heel blij met beide en gebruik ze regelmatig.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 17 Jan 2016 22:34

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Ik heb hem ook, zoals kaas aangaf, niet noodzakelijk die keukenmachine. Heb al verschillende dingen gemaakt uit het boek.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 18 Jan 2016 17:44

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Ik heb het boek ook maar ook geen keukenmachine dat is echt geen probleem. Ik heb op het moment de peer-banaan muffins in de oven staan. Daar staat ook bij dat je een keukenmachine nodig hebt maar ze geven zelf al de tip hoe je het klaar kan maken zonder keukenmachine.

Ben erg blij met het boek en ben zelfs aan het twijfelen of ik het eerste boek niet ook ga kopen.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 18 Jan 2016 18:11

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Ik heb ze allebei en sluit me aan bij voorgaande reacties! Ben er heel blij mee.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 18 Jan 2016 18:12

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Zijn de recepten heel anders dan die van de website? Of zijn het dezelfde recepten, maar dan in boekvorm?
<<

Anoniem301

Bericht 18 Jan 2016 18:19

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Leuk! Ben heel enthousiast over het eerste boek dus deze zal ik ook gaan bestellen.
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 18 Jan 2016 18:25

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Green_Pepper schreef:Zijn de recepten heel anders dan die van de website? Of zijn het dezelfde recepten, maar dan in boekvorm?


Ik had al een paar keer recepten van de site gehaald (en dan met name de 5 or less recepten) voordat ik de boeken kreeg. Heb tot nog toe geen overlap in recepten gehad met de boeken, dus allemaal nieuwe recepten.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 18 Jan 2016 18:26

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Rex schreef:
Green_Pepper schreef:Zijn de recepten heel anders dan die van de website? Of zijn het dezelfde recepten, maar dan in boekvorm?


Ik had al een paar keer recepten van de site gehaald (en dan met name de 5 or less recepten) voordat ik de boeken kreeg. Heb tot nog toe geen overlap in recepten gehad met de boeken, dus allemaal nieuwe recepten.


Klinkt goed dan!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 20 Jan 2016 17:35

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Even een vraagje. Heeft iemand de peer-banaan muffins al gemaakt? Die van mij zijn nog steeds zacht en ik heb het idee dat ze niet helemaal gaar zijn geworden. Dus ben benieuwd of iemand ze al heeft gemaakt en of ze zacht horen te blijven..
<<

Amber1392

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 21 Jan 2016 14:51

Bericht 21 Jan 2016 15:20

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Voor wie het boek hebben: bevat het boek ook vegetarische/vegan recepten?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Jan 2016 14:22

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Ik heb hem ook! Wat een leuk boek weer.

Siem, ik heb ze niet gemaakt dus kan je er niet bij helpen.

Amber1392, in zowel het eerste als tweede boek staan vegetarische/vegan recepten. Ik vind dat ze best veel recepten hebben zonder vlees. Echt fijn! :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Jan 2016 16:01

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Siem, ik heb ze wel gemaakt.
Bij mij werden ze juist hard, ze hadden wel wat zachter gemogen.
Ze waren wel lekker hoor! Maar had ze misschien beter per 2 in kunnen vriezen.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 22 Jan 2016 16:17

Re: Kookboek Skinny Six Chickslovefood

Ja ik vrees dat mijn beslag te dun was. Ik heb geen keukenmachine en hebt het dus met de blender gedaan maar vrees dat het hierdoor te vloeibaar is geworden. Ze zijn ook heel glad en lijken niet echt op de foto's in het boek. En dat heb ik wel met bijvoorbeeld de muffins met de zoete aardappel.

Dus denk dat ik dit weekend een nieuwe poging waag en dat ik het dan gewoon handmatig meng net als de andere muffins.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers