Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vragen over de Macbook air

<<

Evaa@

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 08 Okt 2015 19:19

Bericht 22 Jan 2016 15:45

Vragen over de Macbook air

Ik wil een macbook air gaan aanschaffen maar omdat ik altijd gewone laptops heb gehad heb ik een paar vragen.
1: Ik download films/series/boeken etc op mijn laptop, kan dit ook op de macbook?
2: Hetzelfde geldt voor VLC, kan dit ook op de macbook?
3: Mijn huidige laptop wordt extreem traag als er veel op staat, heeft de macbook dit ook?
4: En virussen? Ik lees overal dat een macbook geen virussen kent maar hoe kan dat?
5: Dan een vraag wat betreft het aantal GB. Ik wil graag een 13,3 inch 8GB en 128GB flashopslag, wat houdt dit in?
6: Bescherming: Wat is handig? Een cover of echt zo'n sleeve? Ik zal hem niet veel meenemen maar voornamelijk thuis gebruiken.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 22 Jan 2016 15:54

Re: Vragen over de Macbook air

1: ja gewoon via sites of even googlen welk orogramma geschikt is, ik gebruik frostwire
2: ja
3: alle computers worden traag als het interne geheugen vol is. Naam een ssd (solide state drive) er in dan zal je er geen last van hebben.
4: ik heb nog nooit een virus gehad, je moet natuurlijk altijd oppassen, maar over het algemeen worden de meeste virussen ontwikkeld voor microsoft, omdat meer mensen dat hebben
5: flashopslag weet ik niet precies, zou je moeten googlen, mijn gok is dat het met de snelheid van met bpname video te maken heeft. Hoe dan ook, hoe meer hoe beter over het algemeen. 13,3 inch is het formaat scherm.
6: dat is een persoonlijk voorkeur natuurlijk. Ik zou er niet gelijk wat bijkopen masr ervaren wat je zelf hanhig vindt. Ik heb alleen een laptoptas op maat en werkt prima (als jem em liever in je eigen tas stopt dan zou een sleeve handiger zijn)
<<

Anoniem237

Bericht 22 Jan 2016 16:01

Re: Vragen over de Macbook air

Waarom denk je aan de MacBook Air en niet aan de nieuwe MacBook 12 inch?

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron