Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nagels lakken hoe?

<<

Anoniem148

Bericht 07 Dec 2015 21:41

nagels lakken hoe?

Hoe doe je dat nou? Ik krijg het er niet mooi op. Vooral niet bij mijn voorkeurshand. Dus geef me aub tips!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Dec 2015 21:43

Re: nagels lakken hoe?

Niet te dicht bij de nagelriem en niet te dicht bij de randjes. Ik zet 1 streep in het midden en dan aan beide kanten van het midden een streep. Beetje finetunen.

Tegenwoordig alleen nog gel lak trouwens.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 07 Dec 2015 21:57

Re: nagels lakken hoe?

Eens met Yadira en vooral veel doen en niet te langzaam lakken dan ga je bibberen net als met het aanbrengen van eyeliner!
<<

Anoniem148

Bericht 07 Dec 2015 22:07

Re: nagels lakken hoe?

Eyeliner? Wat is dat :p
Ik gebruik nooit make-up, nagellak of wat dan ook. Dit is dus mijn eerste keer!
Morgen haal ik het eraf want het is echt niet mooi. En dan probeer ik het gewoon opnieuw. Maar als je niet te dicht langs de randen gaat dan is toch niet je hele nagels gelakt?
<<

Anoniem215

Bericht 21 Jan 2016 23:12

Re: nagels lakken hoe?

Dandelion schreef:Eyeliner? Wat is dat :p
Ik gebruik nooit make-up, nagellak of wat dan ook. Dit is dus mijn eerste keer!
Morgen haal ik het eraf want het is echt niet mooi. En dan probeer ik het gewoon opnieuw. Maar als je niet te dicht langs de randen gaat dan is toch niet je hele nagels gelakt?


Klopt, maar het ziet er netter uit als je het niet helemaal langs de randen lakt. Ik lak mijn nagels zoals het op het onderste plaatje staat. En nog een tip. Ik ben rechtshandig en begin altijd met het lakken van mijn rechter hand. Dat gaat makkelijker als je daar meteen mee begint. I.p.v. met een gelakte linkerhand je rechterhand nog lakken.

Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Jan 2016 23:20

Re: nagels lakken hoe?

oefenen oefenen oefenen, ik lak inmiddels al zo'n 16/17 jaar heel vaak mijn nagels dus ben het gewend maar dat zat in het begin ook overl.
2015 💙
<<

Anoniem215

Bericht 21 Jan 2016 23:24

Re: nagels lakken hoe?

De methode uit onderstaand filmpje vond ik ook heel handig. Vooral het laatste met een kwastje langs de randen gaan.

https://youtu.be/5M5M9uwPm5w

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers