Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik wil graag zien:

<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 10 Jan 2016 22:44

Ik wil graag zien:

Een foto van Oscar, de hond van Azi :love: Ben benieuwd hoe groot hij nu al is!

Wat willen jullie zien?
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 10 Jan 2016 23:06

Re: Ik wil graag zien:

Goede Sorella ^ :D

Ik ben wel benieuwd, over een tijdje dan, naar het kindje van SoGood :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Jan 2016 10:48

Re: Ik wil graag zien:

Ik wil graag zien, het huis van Aurora (als het af is bedoel ik dan). Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden! Geldt overigens ook voor het huis van Taeda, dat van Azi en dat van Tabbie.

♥♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Jan 2016 11:54

Re: Ik wil graag zien:

Dat wil ik ook wel zien ja! :dance:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Jan 2016 13:06

Re: Ik wil graag zien:

Ik heb alleen nog maar tekeningen, de eerste paal moet er in maart geslagen worden ;-)

Afbeelding

Het is een twee-onder-een-kapwoning, op het plaatje zie je onze kant. De garage (grijs) staat los van het huis aan de voorzijde (we hebben voor het huis een stuk grond van 8 bij 13 meter). Naast het huis en achter het huis hebben we ook nog tuin.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Jan 2016 13:07

Re: Ik wil graag zien:

Ik wil graag de inrichting zien van mevrouw Cactus! :)
<<

Anoniem201

Bericht 13 Jan 2016 21:19

Re: Ik wil graag zien:

Elliot schreef:Ik wil graag zien, het huis van Aurora (als het af is bedoel ik dan). Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden! Geldt overigens ook voor het huis van Taeda, dat van Azi en dat van Tabbie.


Oh ik ben ook zo benieuwd als het af is! Dan ga ik ermee spammen.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jan 2016 21:33

Re: Ik wil graag zien:

Lot schreef:Ik wil graag de inrichting zien van mevrouw Cactus! :)

Die is prachtig!
<<

Anoniem273

Bericht 13 Jan 2016 22:22

Re: Ik wil graag zien:

Sorella schreef:Een foto van Oscar, de hond van Azi :love: Ben benieuwd hoe groot hij nu al is!

Wat willen jullie zien?


Wat leuk! Oscar is 8 maanden en al een flinke jongen. Nog niet helemaal uitgegroeid :)

Afbeelding

Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 13 Jan 2016 23:06

Re: Ik wil graag zien:

:love: Wat een prachtige hond is het, Azi! En zo groot al idd, wordt hij nog veel groter?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Jan 2016 23:31

Re: Ik wil graag zien:

Jaaa hallo champagne, heb jij hem wel gezien :wink:.

Grote hond al Azi, ik las laatst iets over dat opvoeding toch moeilijker is dan gedacht, wat bedoelde je daar mee? Waar heeft Oscar moeite mee? Toffe naam trouwens.
<<

Anoniem273

Bericht 14 Jan 2016 07:34

Re: Ik wil graag zien:

Lot, klopt! Het valt soms echt tegen. We willen het graag heel goed doen en door dingen waar je zelf weinig invloed op hebt, lukt dat gewoon nit altijd.
Oscar is als 4 maanden oude pup flink gegrepen door een loslopende hond toen we nietsvermoedend aangelijnd liepen. Hij lag op z'n rug te krijsen, de andere hond beet hem en schudde hem en liet niet los. Oscar liet al z'n diarree lopen en was heel bang. Toen ik de lijn los liet, rende hij weg en kwam de andere hond opnieuw. De baas heeft de hond er uiteindelijk vanaf kunnen schoppen (echt schoppen, was zo naar) en Oscar mankeerde lichamelijk niet veel gelukkig (wat kleine wondjes en hij liep stijf). Maar geestelijk heeft dit hem een enorme deuk opgeleverd. En witte herders zijn al erg onzeker van zichzelf.
Inmiddels uit het zich dus in dat hij vreemde honden en sommige mensen niet vertrouwt: hij blaft hard naar ze om ze weg te jagen, zowel aan de lijn als los. Hij trekt enorm aan de lijn en gromt erbij. Wanneer een herder dit doet, zijn mensen er niet echt van gecharmeerd natuurlijk. Maar gelukkig blijft het daarbij, want hij is nog steeds enorm sociaal naar honden en mensen wanneer hij merkt dat het goed is en kennis kan maken. Maar onzekere mensen (mijn moeder! Of mensen die bang zijn van grote honden) en jonge kinderen vindt hij onvoorspelbaar en eng. Dan blaft hij nerveus en blijft maar om ze heel dartelen om ze te inspecteren. Mensen blijven dan bang reageren en zo kom je in een spiraal. Inmiddels weten we beter wat we eraan kunnen doen en gelukkig is Oscar nooit agressief naar mensen of honden toe. Maar die garantie heb je nooit als hij zich bedreigd voelt, dus we zijn erg voorzichtig. En juist té voorzichtig werkt 'm juist op z'n zenuwen :)

We zijn druk aan het trainen met hem om z'n zelfvertrouwen te vergroten en we merken al lichte verbetering. Binnenkort starten we met een speciale cursus voor reactieve honden. De opvoeding zelf gaat prima; Oscar luistert hartstikke goed en is een slimme hond. Het is een enorme schat maar ook een enorme puber momenteel, haha.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 14 Jan 2016 11:33

Re: Ik wil graag zien:

Oh Azi, Oscar is echt een prachtige hond. Wat naar om te lezen dat hij zo onzeker is geworden door het voorval toen hij 4 maanden was. Ik kan me goed voorstellen dat het dan heel lastig is om hem dat zelfvertrouwen terug te geven.
2012 & 2016
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 14 Jan 2016 20:31

Re: Ik wil graag zien:

Azi, wat naar om te lezen dat Oscar zo'n nare ervaring hebt gehad. Arm ding :heart: Gelukkig zijn er veel oefeningen waarmee je zijn zelfvertrouwen weer op kan krikken! Hopelijk helpt die cursus jullie.

Hij is wel heel mooi opgedroogd :love: Tis nu een echte hond, puppy af. Echt een plaatje!
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Anoniem253

Bericht 15 Jan 2016 20:50

Re: Ik wil graag zien:

Lot schreef:Jaaa hallo champagne, heb jij hem wel gezien :wink:.

Grote hond al Azi, ik las laatst iets over dat opvoeding toch moeilijker is dan gedacht, wat bedoelde je daar mee? Waar heeft Oscar moeite mee? Toffe naam trouwens.

Haha ja!! In het show jouw woonkamer topic, echt prachtig!
<<

Anoniem253

Bericht 15 Jan 2016 20:51

Re: Ik wil graag zien:

Ik wil de baby van SoGood zien :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 15 Jan 2016 22:01

Re: Ik wil graag zien:

Wat sneu Azi, bah. Heeft zijn baas nog excuus aangeboden oid? Kom je die nu nog wel eens tegen? Bah, wat zielig dat ie zo bang was :s
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Jan 2016 13:33

Re: Ik wil graag zien:

Wat vervelend azi. Ik herken die spiraal wel. Een kennis van mij heeft ook een hondje die mensen niet meteen vertrouwt (wel als je gewoon meteen relaxed doet) maar als hij naar me blaft word ik ook wat bangig en dan komen we idd ook in ern spiraal terecht. Bij deze hond zwakt het wel wat af na een tijdje (als ik er even ben). Ik vind het zelf ook heel vervelend maar mijn instinct zegt dan gewoon: gevaar!

Succes met de training! Hopelijk levert het goed resultaat!
<<

Anoniem215

Bericht 21 Jan 2016 22:55

Re: Ik wil graag zien:

Champagne schreef:
Lot schreef:Ik wil graag de inrichting zien van mevrouw Cactus! :)

Die is prachtig!


Ik heb alleen de slaapkamer gezien, en die was prachtig. De huiskamer had dik net gemist in het topic.

@Azi, wat is Oscar groot geworden. Naar om te lezen wat hij geeft meegemaakt.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers