Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 24 Sep 2013 21:14

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Dat is ook zo Rolo. Ik heb een hele fijne vakantie gehad. 2 weken naar de zon geweest en als je dan in Nederland komt dan valt het weer erg tegen :( Gelukkig regent het niet haha. We hebben veel gezien maar ook heerlijk op het strand gelegen en niks gedaan. Weer helemaal opgeladen :yes:

De wraak van Prada ligt hier ook op de tafel, gekocht op Schiphol. Moet eigenlijk eerst nog een boek van Jill Mansell uitlezen voordat ik hierin mag beginnen.
Afbeelding
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 25 Sep 2013 08:39

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Sam schreef:Ik lees nu 'ik krijg je wel' van Sophie Kinsella. Heel leuk!


Daar ga ik vandaag mee beginnen! Ben erg benieuwd.

Heb sinds gister de omnibus uit van Rachel Gibson met 'undercover lover' en 'niet alles is liefde'. Ook echt een aanrader.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 06 Okt 2013 17:49

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik zag pas dat er geen nieuwe Pink Pockets meer uitkomen :( Ik heb er gelukkig nog een heleboel staan om te lezen. Vind ze voor tussendoor soms wel lekker om te lezen.

Lezen en/of verzamelen jullie ze ook?
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Okt 2013 14:15

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik heb een paar pink pockets. Die heb ik ooit gekocht bij de Boekenvoordeel volgens mij. Ik spaar ze verder niet. Ik vind ze op zich wel leuk, maar niet heel bijzonder.

Ik mis wel de Poema Pockets heel erg :(
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 07 Okt 2013 19:13

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Sheherazade schreef:
Sam schreef:Ik lees nu 'ik krijg je wel' van Sophie Kinsella. Heel leuk!


Daar ga ik vandaag mee beginnen! Ben erg benieuwd.


Jeej, onze bieb had hem nu ook, kan niet wachten om er in te beginnen! Verder lees ik nu ook nog LA Candy, en Kijk, Jane scoort! Ben regelmatig in meerdere boeken tegelijk bezig, ze liggen dan op verschillende plekken (1 boven en 1 beneden). Beide boeken zijn leuk, vind ik.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 07 Okt 2013 19:45

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Sushi schreef:Ik heb een paar pink pockets. Die heb ik ooit gekocht bij de Boekenvoordeel volgens mij. Ik spaar ze verder niet. Ik vind ze op zich wel leuk, maar niet heel bijzonder.

Ik mis wel de Poema Pockets heel erg :(


Ja ik ook, er zijn al een hele tijd geen nieuwe meer uitgekomen. Maar zijn die ook gestopt? Volgens mij komt er soms nog wel een Jill Mansell uit in Poema Pocket.
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 07 Okt 2013 20:42

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

ThinkPink schreef:
Sushi schreef:Ik heb een paar pink pockets. Die heb ik ooit gekocht bij de Boekenvoordeel volgens mij. Ik spaar ze verder niet. Ik vind ze op zich wel leuk, maar niet heel bijzonder.

Ik mis wel de Poema Pockets heel erg :(


Ja ik ook, er zijn al een hele tijd geen nieuwe meer uitgekomen. Maar zijn die ook gestopt? Volgens mij komt er soms nog wel een Jill Mansell uit in Poema Pocket.

Oh ik was niet helemaal duidelijk zie ik haha. Ik bedoel die witte Poema Pockets. Zeg maar de boeken in deze uitvoering:

Afbeelding

Ik ben trouwens wéér in een nieuw boek begonnen (ik heb nog niks uitgelezen de laatste paar weken haha). Ik ben nu Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Ik heb het geleend van mijn vader. Hij zegt al tijden tegen me dat ik het ook eens moet lezen. Zaterdag vertelde een vriendin dat ze ook dat boek aan het lezen was dus toen dacht ik: nu ga ik 'm ook lezen! :D
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 09 Okt 2013 12:09

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik heb net mijn ene boekenkast gesorteerd op kleur. Ik had altijd alles op alfabet staan, maar het werd eigenlijk een beetje rommelig daardoor, omdat ik zoveel kleuren boeken heb. Ik vind het eigenlijk wel leuk staan op kleur, maar ik ben ook wel weer een soort van freak dat ik alles op alfabet wil hebben staan, dus ik ijk even hoe ik het over een maand of twee vind. Ik kan het altijd nog terug veranderen.

Het ziet er wel een stuk rustiger uit nu, dus ik ga de andere boekenkast ook maar meteen doen ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 09 Okt 2013 13:08

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Zo, de andere ook gedaan :)
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 09 Okt 2013 14:08

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Hoiiii!

Ik herken het he-le-maal wat ThinkPink zegt! Ik ben ook 2 weken op vakantie geweest en waar ik normaal 1 boek per dag las heb ik nu in de hele vakantie maar 1 (!!!) boek gelezen haha.. Nou hadden we ook superleuke mensen ontmoet en daar trek je mee op en ik ben dan niet het type dat dan tussendoor gaat lezen, ik kan mij dan nooit concentreren..

Nu ben ik begonnen in The Shining van Stephen King..weliswaar geen chicklit maar veel lovende reacties gelezen dus ik ben benieuwd! Wel heb ik op vakantie Verkikkerd van Lisette Jonkman gelezen, wat een geweldig boek! En heel veel ook best herkenbaar omdat ik zelf ruim 4 jaar in Enschede heb gewoond :)
Wat als het lukt
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 09 Okt 2013 18:19

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Lookie schreef:
Sheherazade schreef:
Sam schreef:Ik lees nu 'ik krijg je wel' van Sophie Kinsella. Heel leuk!


Daar ga ik vandaag mee beginnen! Ben erg benieuwd.


Jeej, onze bieb had hem nu ook, kan niet wachten om er in te beginnen! Verder lees ik nu ook nog LA Candy, en Kijk, Jane scoort! Ben regelmatig in meerdere boeken tegelijk bezig, ze liggen dan op verschillende plekken (1 boven en 1 beneden). Beide boeken zijn leuk, vind ik.


Ik vond 'm echt super! Ben nu bezig in 'hou je mond' van Sophie Kinsella. Ik lees dat jij meerdere boeken tegelijk leest Lookie, vindt je dat niet verwarrend? Ik wil een boek altijd eerst uitlezen voordat ik aan de volgende kan beginnen.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 09 Okt 2013 19:40

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Sushi schreef:
ThinkPink schreef:
Sushi schreef:Ik heb een paar pink pockets. Die heb ik ooit gekocht bij de Boekenvoordeel volgens mij. Ik spaar ze verder niet. Ik vind ze op zich wel leuk, maar niet heel bijzonder.

Ik mis wel de Poema Pockets heel erg :(


Ja ik ook, er zijn al een hele tijd geen nieuwe meer uitgekomen. Maar zijn die ook gestopt? Volgens mij komt er soms nog wel een Jill Mansell uit in Poema Pocket.

Oh ik was niet helemaal duidelijk zie ik haha. Ik bedoel die witte Poema Pockets. Zeg maar de boeken in deze uitvoering:

Afbeelding

Ik ben trouwens wéér in een nieuw boek begonnen (ik heb nog niks uitgelezen de laatste paar weken haha). Ik ben nu Het Diner van Herman Koch aan het lezen. Ik heb het geleend van mijn vader. Hij zegt al tijden tegen me dat ik het ook eens moet lezen. Zaterdag vertelde een vriendin dat ze ook dat boek aan het lezen was dus toen dacht ik: nu ga ik 'm ook lezen! :D


Dat klopt, heb al een hele tijd geen witte Poema Pockets meer gekocht. Zat net even te zoeken en toen kwam ik op het Twitter account en toen zag ik dat ze gestopt/niet meer actief(?) zijn (Dit las ik op Twitter: @poemapocket is niet meer actief. Voor het laatste nieuws over Poema Pocket en uitgeverij Luitingh-Sijthoff volg je ons @lsamsterdam) :cry:
Dat boek van Karyn Bosnak was geweldig, allebei haar boeken trouwens.

De nieuwe Bridget Jones komt bijna uit :bounce: :bounce: :bounce:
Zag net iets op DWDD over het nieuwe boek en zet het voor de zekerheid even in een spoiler.
Edit: spoiler doet het niet, dan maar witte tekst.
En nog een keer edit: witte tekst helpt ook niet, waarom is de achtergrond van het forum niet gewoon wit :thumbdown: Dan het linkje maar waar het ook in staat: http://www.chicklit.nl/p/150579/bridget_jones_mad_about_the_boy_zorgt_voor_veel_ophef_

Maar ik ga het boek zeker lezen. Bridget Jones was mijn 1e chicklit die ik las en sindsdien verslaafd :heart:
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 10 Okt 2013 07:52

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

TP: ik hoorde van een vriendin inderdaad hetgene dat in jouw linkje staat. Zij wil het nieuwe boek niet gaan lezen daarom haha. Ik ga het waarschijnlijk wel lezen.

Ik ben van iedereen hier wel benieuwd wat de eerste chicklit was eigenlijk! Mijn eerste chicklit was Millies Flirt van Jill Mansell :D

Oh en zullen we weer eens wat boekenkastenfoto's hier posten? Ik zal zo even een goede foto van mijn boekenkasten maken nu ze op kleur zijn gesorteerd en dan zal ik de foto hier plaatsen :D
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 10 Okt 2013 19:57

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik ga de nieuwe Bridget Jones ook zeker lezen!

Hier mijn boekenkast. Is nog dezelfde foto als van het vorige forum. Is weinig aan veranderd de afgelopen tijd.

Afbeelding

Ben ook benieuwd naar jouw boekenkast Sushi. Op kleur lijkt mij ook heel mooi!
Laatst gewijzigd door ThinkPink op 13 Okt 2013 18:42, in totaal 2 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 10 Okt 2013 22:16

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik zie jouw foto niet TP :( Ik zie een kikkertje in een ijsblokje ;) (ImageShack?)

Mijn foto is een beetje wazig, maar het gaat om het idee :)

***

Niet quoten please. Wil foto nog kunnen weghalen.
Laatst gewijzigd door Sushi op 16 Okt 2013 22:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 10 Okt 2013 22:18

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Oh als ik de URL kopieer en in een nieuw tabblad plak dan zie ik je foto wel!
Ik vind jouw boekenkast echt heel erg mooi!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 10 Okt 2013 22:20

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Oh en weet je wat ik niet mooi vind. Als mensen hun boeken in de boekenkast naar achter duwen zodat je nog een stuk plank ziet. Ik zet de boeken altijd op het randje van de plank.

Dit bedoel ik:

Afbeelding
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 11 Okt 2013 05:30

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Op kleur vind ik ook erg mooi Sushi!

Ik zet mijn boeken ook altijd op het randje, vind ik veel mooier. En omdat ik zoveel boeken heb, staan ze bij mij soms ook nog achter de eerste rij. Dus dan moeten ze wel op het randje, anders past het niet.
Afbeelding
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 15:28

Bericht 11 Okt 2013 19:33

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik heb net Jill Mansell - De smaak te pakken uit. Geweldig boek weer van haar. Daarvoor heb ik Kijk! Jane scoort van Rachel Gibson gelezen, dit boek vond ik minder snel pakken, moest mezelf er een beetje doorheen trekken, maar daarna toch heel snel uitgelezen! Eigenlijk nog niet echt een nieuw boek op het oog, iemand nog leuke suggesties?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 12 Okt 2013 13:12

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Ik ben al een heel eind in Het Diner van Herman Koch. Wat een goed boek! Ik kan het echt bijna niet naast me neerleggen. Heb vanochtend zo'n 130 pagina's gelezen. :D
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 12 Okt 2013 15:23

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Hoiii,

Wat een leuke boekenkast heb jij Sushi! Heel mooi zo op kleur! - Haha de boeken helemaal naar achter geschoven vind ik ook écht niet mooi, die van mij staan ook altijd op het randje maar bij mij staan er ook nog boeken achter :P Maar dan nog zet ik ze gewoon lekker op het randje hihi

Waar heb je zin in Kiwi? Chicklit of een spannend boek? Chicklit zou ik zeggen Verkikkerd (Lisette Jonkman), echt een heel leuk boek! En qua spanning Lars Kepler met Getuige of de boeken van Helen Vreeswijk...

Kan iemand mij ook helpen? :angel: Ik zit weer eens in twijfel haha ik wil een boek dat snel en lekker wegleest, zo één waarvan je móet weten hoe het afloopt.. ik heb deze 3 waar ik tussen twijfel:
- The Shining-Stephen King
- Kelley Armstrong-Bezwering
- Dan Brown-Inferno ; Deze trekt mij ergens heel erg maar ergens ook weer niet, misschien omdat hij mij ingewikkeld lijkt...

Of misschien hebben jullie andere tips?
Wat als het lukt
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 12 Okt 2013 20:01

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Pannetoet, helaas kan ik je niet helpen. Heb geen van de boeken gelezen. Heb zelfs nog nooit een Dan Brown boek gelezen :shock:
Vroeger las ik wel vaak thrillers. Nu is het vooral chicklit en af en toe een 'thriller' van Saskia Noort of Suzanne Vermeer.
Ik houd echt van simpele boeken waar je niet bij na hoeft te denken :laughcry:
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 13 Okt 2013 14:16

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Pannetoet, ik zou De Shining gaan lezen!

Ik heb Het Diner uit. Het eind vond ik wat ingewikkeld. Nou ja, niet ingewikkeld maar wel warrig. Ik kon niet meer goed onderscheiden wat nou wanneer gebeurde, er waren steeds kleine flashbacks en dat las wat vervelend vond ik. Verder een erg goed boek!

Nu weer een echte chicklit; Karen M. Lutz - Brave Meiden.
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:22

Bericht 14 Okt 2013 19:39

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

Die heb ik ook nog staan Sushi!

Ben nu weer verder gegaan in Vlinders voor altijd van Jill Mansell. Ben ik al een tijdje mee bezig, niet omdat het geen leuk boek is. Integendeel, het boek is juist hartstikke leuk. Maar dan heb ik weer geen tijd of zin om te lezen en dan ligt het boek weer even. Probeer nu voordat ik ga slapen steeds wat te lezen. Ook goed voor als je nog niet zo moe bent.
Afbeelding
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 14 Okt 2013 20:46

Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1

ThinkPink schreef:Die heb ik ook nog staan Sushi!

Ben nu weer verder gegaan in Vlinders voor altijd van Jill Mansell. Ben ik al een tijdje mee bezig, niet omdat het geen leuk boek is. Integendeel, het boek is juist hartstikke leuk. Maar dan heb ik weer geen tijd of zin om te lezen en dan ligt het boek weer even. Probeer nu voordat ik ga slapen steeds wat te lezen. Ook goed voor als je nog niet zo moe bent.

Vlinders Voor Altijd vond ik echt heel erg leuk. Ik heb ook nog Huisje Boompje Feestje staan. Die wil ik hierna gaan lezen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers