Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips voor lange vlucht

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 19 Jan 2016 22:42

Re: Tips voor lange vlucht

Zijn die opblaasbare nekkussentjes fijn? Mijn vriend en ik gaan in sept een vlucht maken van 9 uur en mijn vriend is nogal lang dus die kan niet echt met zijn hoofd tegen de stoelleuning aan leunen. Zijn hoofd komt er bovenuit :P

Dus k zat eraan te denken om van die kussentjes te kopen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 19 Jan 2016 22:50

Re: Tips voor lange vlucht

Bailando schreef:Heb je een lange overstaptijd op Singapore? Zo ja, zie http://www.singaporeair.com/en_UK/promo ... promotion/ Zo heb ik toen gratis gegeten en een gratis mascara gehaald :-D

Ik zit trouwens ook het liefst bij het raam en neem zo'n opblaasbaar kussentje nog mee zodat het niet zo koud en hard is en het lawaai wat dempt. En dan vaak ook nog met een vestje of zo zodat ik geen last van een stijve nek krijg.



Nee mijn overstap is maar 1,5 uur, maar evengoed bedankt! :)

als ik films wil downloaden op een usb stick, heb ik natuurlijk alsnog een programmaatje nodig om die films eerst te downloaden. Wie weet er een goed download programma wat zelfs een pc-leek als ik nog snap? :laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Jan 2016 00:20

Re: Tips voor lange vlucht

Utorrent.
Ik heb het eerder gezegd en ik hoop dat je het ter harte neemt: RELAX! Echt alles wil je tot in de puntjes geregeld hebben. Het komt goed, echt waar. Zelfs het worst case scenario is op te lossen en als je hier gek wordt, dan ben ik er ook nog.
Afbeelding
Afbeelding
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 20 Jan 2016 00:24

Re: Tips voor lange vlucht

thanks Marsy, ik ga even kijken naar Utorrent.

En haha je hebt het inderdaad eerder gezegd, maar ik ben serieus aardig relaxt hoor. Heb alleen geen zin in die vlucht en had wat praktische vragen, maar volgens mij is alles geregeld en hoef ik alleen nog maar af te tellen :cheering:
<<

Chook

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 28 Mrt 2015 23:43

Bericht 20 Jan 2016 00:44

Re: Tips voor lange vlucht

Marin schreef:Ik hoopte zo op een ijsje ipv chips afgelopen keer omdat ik dat verfrissender vond maar kreeg zoutjes. Kreeg ik onwijze dorst van juist.

Oh ja als iemand nog een tip heeft om je neus goed vochtig te houden dan hoor ik het graag. Ik heb altijd zo'n droge pijnlijke neus!


Ik koop hier altijd een neusspray met sesamolie erin als ik ga vliegen http://www.enttech.com.au/products/nozoil
Ik heb geen idee of zoiets in Nederland ook te koop is, anders is het misschien de moeite waard om in Azie bij een apotheek of drogist te kijken nu je daar bent?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 20 Jan 2016 09:59

Re: Tips voor lange vlucht

Oh wat gek, sesam in neusspray. Ik zal er eens naar zoeken in een apotheek hier!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem170

Bericht 20 Jan 2016 14:22

Re: Tips voor lange vlucht

Grappig idd, nooit van gehoord :) gebruikt er iemand weleens slaap pillen in vliegtuig? Val je dan ook echt in slaap? Want als ik die thuis gebruik dan lig je ook confortabel natuurlijk. Heb je dan niet het slaapdronken effect wanneer je die gebruikt in vliegtuig?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Jan 2016 10:48

Re: Tips voor lange vlucht

Helaas die sesam spray niet gevonden. Was in een goede westerse apotheek gaan kijken, waar ze wel andere fijne Amerikaanse neusspray hadden.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers