Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 09 Okt 2013 22:05

Re: Datetopic

Nee ik heb hem nog niet gevraagd waarom. Ik ken hem immers nog maar een week. Merk wel dat ik daarom ook niet echt zin heb om er bovenop te springen.

Want inderdaad het voelt dan gelijk als incest ipv passie.

Lenthe: Jij moet trouwens gewoon doen wat goed voelt. Dat mag, zeker na alles. Wil jij hem nog niet naast je, prima. Wil je dat wel, ook prima. Laat je leiden door je gevoel, niet door goede bekenden.

Toet: Knuffel
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Okt 2013 22:09

Re: Datetopic

Ik kus mijn familieleden niet op de mond hoor... Helemaal mijn oma niet... Brr..
Inderdaad Toet, er zitten nog veel twijfels bij me en ik wacht het allemaal nog even af, maar het is niet zo dat ik nog zo enthousiast ben als na onze eerste ontmoeting. En ook dat niet bekennen vind ik maar een beetje vaag.
Ik snap dat je al nadenkt over als je hem weer ziet.. Als je gevoelens zo intens voor iemand zijn, kun je je hoofd weer helemaal op hol laten brengen door een ontmoeting.
Dan was je zo ver met over hem heen zijn en dan *bam* is het weer terug.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 09 Okt 2013 22:10

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Nee ik heb hem nog niet gevraagd waarom. Ik ken hem immers nog maar een week. Merk wel dat ik daarom ook niet echt zin heb om er bovenop te springen.

Want inderdaad het voelt dan gelijk als incest ipv passie.

Lenthe: Jij moet trouwens gewoon doen wat goed voelt. Dat mag, zeker na alles. Wil jij hem nog niet naast je, prima. Wil je dat wel, ook prima. Laat je leiden door je gevoel, niet door goede bekenden.

Toet: Knuffel

Na een week is inderdaad wat snel om te vragen ja :wink: Misschien op een iets later moment..?
<<

Nyx

Bericht 09 Okt 2013 22:16

Re: Datetopic

De kus op de mond is iets wat in onze familie moet. Ik heb er echt een pesthekel aan, maar het moet. Bij verjaardagen opa, oma en vader vol op de mond zoenen en mam wil er één bij het afscheid. Als ik alleen maar een kus krijg van een jongen dan lijkt het bijna op incest. (en nu niet allemaal op reageren dat het dat niet is, want dat weet ik ook, maar het voelt gewoon vreemd)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 10 Okt 2013 08:45

Re: Datetopic

Nyx schreef:De kus op de mond is iets wat in onze familie moet. Ik heb er echt een pesthekel aan, maar het moet. Bij verjaardagen opa, oma en vader vol op de mond zoenen en mam wil er één bij het afscheid. Als ik alleen maar een kus krijg van een jongen dan lijkt het bijna op incest. (en nu niet allemaal op reageren dat het dat niet is, want dat weet ik ook, maar het voelt gewoon vreemd)



Niks moet. Zeker als je dat zelf niet wilt. Kom op, je bent 30 en het lijkt me dat je dan prima kunt zeggen daar niet meer aan mee te doen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem285

Bericht 10 Okt 2013 09:12

Re: Datetopic

Caro schreef:
Polly Dot schreef:Huh Tab, er wordt gekust? Zonder tong? Bestaat dat nog? Ik ben verbaasd........................
Klinkt inderdaad alsof dat 'm niet gaat worden. Ben wel benieuwd naar hem, heb je een foto?

Bliss, lijkt me vermoeiend om je er zo druk over te moeten maken, dus het is goed dat je hem loslaat! Als hij je leuk vindt dan hoor je dat vanzelf wel. Ik denk dat je gewoon de spanning ook opzoekt, want als je niemand hebt om je druk over te maken, is het ook opeens rustig.

Verder blijf ik erbij; iedereen die zegt geen interessante mannen tegen te komen, mag gerust bij mij solliciteren. Het is moeilijk om een serieuze relatie op te bouwen met deze mannen, maar ik heb in ieder geval genoeg keuze...


hahah ja maar jij ziet dan ook hot uit!


Haha dankjewel, maar ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft :P
Hoe gaat het met jou nu? Heb je nog dates gehad? Of nog verdriet gehad om droeftoeter?
<<

Anoniem285

Bericht 10 Okt 2013 09:16

Re: Datetopic

Bliss schreef:
Polly Dot schreef:Bliss, lijkt me vermoeiend om je er zo druk over te moeten maken, dus het is goed dat je hem loslaat! Als hij je leuk vindt dan hoor je dat vanzelf wel. Ik denk dat je gewoon de spanning ook opzoekt, want als je niemand hebt om je druk over te maken, is het ook opeens rustig.


Hier heb je een heel goed punt, ik denk dat dat het inderdaad is. Ik ben altijd al als de dood voor sleur in m'n leven en op verschillende manieren op zoek naar een bepaalde spanning om die sleur te voorkomen. Die spanning is soms killing, zoals dus in dit geval met mannen, maar zonder die spanning vind ik m'n leven alweer snel veel te saai. Oh well, ik hou mezelf lekker bezig :laughcry:

En jij hebt het lekker voor elkaar daar hoor ik wel weer! Spreek je die ene man ook nog? Ik zou graag een keer langskomen voor een bezoekje hoor :D


Af en toe heb je gewoon een ''projectje" nodig, dat doorbreekt de sleur inderdaad :)
Ja, we hebben nog wel contact, maar ik heb hem al een tijdje niet gezien en ik heb het contact wat verminderd, ik wil me niet teveel aan hem vasthouden. En ik heb me gewoon gerealiseerd dat ik niet echt een toekomst met hem voor me zien, hoe leuk ik hem ook vind. Als er een 'maar' is na hoe leuk ik hem vind, dan is hij dus blijkbaar niet waar ik naar op zoek ben. Bezoek is trouwens leuk, maar de echte pret begint pas waar de bezoekers niet mogen komen :P
<<

Anoniem285

Bericht 10 Okt 2013 09:16

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Bij deze solliciteer ik bij jou Polly. Moet toch binnenkort nieuw werk zoeken, dus lijkt me ideaal!!

EN ja, hij kust dus en tongzoent niet. Ik ben ook heel verbaasd en kan er eigenlijk niets mee.


Moet je doen.
Maarre, wat raarrrrrr!! Ik ben heel benieuwd hoe dit verder zal verlopen :popcorn:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Okt 2013 13:23

Re: Datetopic

Polly Dot schreef:
Tabbie schreef:Bij deze solliciteer ik bij jou Polly. Moet toch binnenkort nieuw werk zoeken, dus lijkt me ideaal!!

EN ja, hij kust dus en tongzoent niet. Ik ben ook heel verbaasd en kan er eigenlijk niets mee.


Moet je doen.
Maarre, wat raarrrrrr!! Ik ben heel benieuwd hoe dit verder zal verlopen :popcorn:


Zeg maar waar ik moet zijn :yes:

En het is echt enorm raarrrrr! Merk dat ik daarom hem ook minder graag wil zien. Heel stom, maar blijkbaar is een zoen toch echt heel belangrijk voor mij.
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Okt 2013 17:45

Re: Datetopic

Tabbie, ik vind een zoen ook wel vrij belangrijk hoor. Ik knap ook wel af of mannen die niet kunnen zoenen..

Poppy, leuk!

Toet, goed bezig, 4 dagen al is netjes. Denk dat het je nu alleen maar makkelijker af gaat.

Nyx, ik ben het met Lady eens, niks moet. Als jij je familie niet op de mond wil kussen moet je dat niet doen.

Hier heb ik aangegeven dat ik best weer eens met hem af wil spreken, maar niet meteen het bed in wil duiken. Krijg ik terug dat hij niet kan beloven dat hij van me af kan blijven als hij me ziet. Die afspraak gaat er denk ik dus niet komen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Okt 2013 17:51

Re: Datetopic

Ik heb zin om te zoenen! :cheering:

Hmm Auxo, hij is wel duidelijk in elk geval, maar of je daar nou op zit te wachten. Het is aan jou of je je daarvoor wil lenen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Okt 2013 18:11

Re: Datetopic

Haha ja duidelijk is hij sowieso. Maar daar zit ik niet op te wachten, heb hem dat ook al laten weten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Okt 2013 18:11

Re: Datetopic

Bliss schreef:Ik heb zin om te zoenen! :cheering:



Ik ook!
<<

Nyx

Bericht 10 Okt 2013 18:53

Re: Datetopic

Ik weet dat ik niets moet, maar ik moet al zo weinig dat ik het bijna niet kan maken om dit op te schaffen. Opa en oma zijn oud en hebben 30 jaar niets anders gekend, van geen van de kleinkinderen.

Ik kom er net via FB achter dat mijn ex papa wordt. Dat is toch wel even vreemd. Dus ik heb hem even gefeliciteerd via WA. Krijg ik als antwoord 'Hoe weet je dat nu weer? Ben je geschrokken'. Eh, nee. Maar ik vind het wel een vreemd idee.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Okt 2013 19:06

Re: Datetopic

Oh dat is altijd een beetje gek hè, Nyx? Al mijn oude scharrels zijn inmiddels vader of getrouwd of verloofd of gewoon bezet. Spreek je hem nog wel eens?
❤ 7 juni 2018
<<

Reva

Bericht 10 Okt 2013 19:11

Re: Datetopic

Tabbie schreef:
Bliss schreef:Ik heb zin om te zoenen! :cheering:



Ik ook!


Nou, opgelost! :king:
<<

Nyx

Bericht 10 Okt 2013 19:12

Re: Datetopic

Het is echt een vreemd gevoel. Tot een paar weken geleden sprak ik hem echt dagelijks. We zouden nog samen koffie gaan drinken, maar het kwam er niet van. Daarna verdween het contact. Vond ik al wat vreemd. Maar als het contact minder wordt dan is er meestal iets aan de hand. De vorige keer, vijf jaar geleden, was dat omdat hij een vriendin had gekregen. Nu dus omdat hij vader wordt. En hij wilde nooit kinderen, want hij was er altijd van overtuigd een slechte vader te zijn. En nu wordt ie gewoon vader! Pfft!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:21

Bericht 10 Okt 2013 21:14

Re: Datetopic

Reva schreef:
Tabbie schreef:
Bliss schreef:Ik heb zin om te zoenen! :cheering:



Ik ook!


Nou, opgelost! :king:

:lol:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 10 Okt 2013 21:17

Re: Datetopic

Ik heb zin om te zoenen met een jongen!!! :laughcry:
<<

anoniem213

Bericht 10 Okt 2013 21:21

Re: Datetopic

Kiek schreef:
Reva schreef:
Tabbie schreef:
Ik ook!


Nou, opgelost! :king:

:lol:

:lol:
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Okt 2013 21:42

Re: Datetopic

Tabbie schreef:Ik heb zin om te zoenen met een jongen!!! :laughcry:

Ik ook! ;)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Okt 2013 23:50

Re: Datetopic

Nou dan ga je de stad in en dan zoen je een jongen! Ik heb daar nooit zo'n moeite mee..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Okt 2013 07:30

Re: Datetopic

Haha, sommigen hebben daar wel moeite mee.

Oke, weer een aanpassing maar:

Ik heb zin om te zoenen met een lekker ding :p
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Okt 2013 09:34

Re: Datetopic

Oh en ik heb het er met m'n niet-zoen date over gehad. En nu daten we niet meer.
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 10:24

Re: Datetopic

Heb jij het gestopt Tabbie?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers