Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij willen leren koken?

<<

DaanAmsterdam

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 19 Jan 2016 17:31

Bericht 19 Jan 2016 17:34

Wat zou jij willen leren koken?

Ik wil graag beter leren koken maar weet nog niet wat ik precies wil doen. Ik ben benieuwd wat jullie graag nog zouden willen leren koken! :nerd:
<<

anoniem203

Bericht 19 Jan 2016 17:41

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Zou zou graag wat meer willen experimenteren met verschillende kruiden. Ik doen nu alles volgens een recept maar zelf durf ik geen dingen te verzinnen. Ik weet bijv. van een aantal kruiden niet of ze bij elkaar wel lekker zijn of juist helemaal niet. En ik ben altijd bang dat ik teveel gebruik.
<<

anoniem203

Bericht 19 Jan 2016 17:45

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Oh en ik zou graag wat 'losser' willen zijn met vlees. Als ik een peesje, drupje bloed of een adertje ergens zie is mijn eetlust gelijk verdwenen. Terwijl mijn moeder bijv. een hele kip kan ontleden en bakken. Ik zou dat ook willen. Terwijl als ik al kipfilet sta te snijden moet ik af en toe kokhalzen omdat ik weer iets zie. Dat vind ik echt vervelend wat het beperkt me wel in het maken van sommige dingen. In een restaurant eet ik het bijv. dan wel omdat ik het van te voren niet heb gezien. Maar wel eerst met een korte inspectie voordat het mijn mond in gaat.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 19 Jan 2016 17:46

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Ik zou wel verschillende soorten vis willen leren bereiden. Mijn vis mislukt op de een of andere manier altijd
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jan 2016 17:53

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Écht authentiek Italiaans koken. Dat zou mijn eerste keuze zijn. Daarna wil ik de Franse en Spaanse keuken volledig onder de knie krijgen. En de thaise wil ik ook nog leren.

DUS. Ik moet aan de slag. Ik kan best goed koken, althans.. dat is de algemene mening over mijn kookkunsten maar ik wil het écht in de vingers hebben. Dus heel verfijnd, smaakvol, delicaat. Dat soort dingen.
<<

anoniem213

Bericht 19 Jan 2016 18:01

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Ik zou wel goede, lekkere sauzen willen leren maken die goed passen bij Aziatische gerechten.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 19 Jan 2016 18:22

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Smaak combinaties.
Ik kan echt zelf geen combinaties verzinnen qua kruiden of zo.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem151

Bericht 19 Jan 2016 21:05

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Vis en vlees bakken ben ik niet zo goed in.. Gehakt of blokjes kipfilet gaat prima maar een biefstuk echt lekker rosé bakken, daar begin ik niet eens aan
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 20 Jan 2016 10:59

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Ik zou graag Indisch willen leren koken
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 20 Jan 2016 11:09

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Vis gerechten ben ik niet goed in. Oh en mijn risotto en lasagne (zonder pakjes/zakjes) mislukken altijd.
<<

Anoniem148

Bericht 20 Jan 2016 12:25

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Ik zou een goede basis willen leren. Dus vlees en vis bakken, kruiden en combinaties leren, zo'n dingen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Jan 2016 20:12

Re: Wat zou jij willen leren koken?

Ik wil graag perfecte sushi leren maken, en op kookreis door Italië.
10.04.17

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron