Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Jan 2016 12:17

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik wil dan heel graag dikker haar. Ik heb al redelijk dun haar van mezelf, maar de laatste tijd echt heel veel haaruitval gehad en nu is het nog erger dan normaal. Daar baal ik zo van!
Verder ben ik best tevreden eigenlijk, of in ieder geval zou ik niet per se veel hoeven te veranderen.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 11:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 18 Jan 2016 12:29

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Dat zijn eigenlijk 2 dingen. Ik wil heel graag van mijn pijn af zodat ik weer normaal kan functioneren. En ik zou heel graag van al het overtollige vel af willen wat er nu zo losjes bij hangt omdat ik te snel en heel veel ben afgevallen.
<<

Geel

Bericht 18 Jan 2016 12:30

Re: Als je 1 ding aan jezelf mocht veranderen, wat is dar da

June schreef:In je titel staat 'wat is dar dan?' Dus ik dacht: als ik iets aan mezelf mag veranderen is dar nog steeds het bedrijf dat het afval ophaalt.
:lol:
<<

Anoniem147

Bericht 18 Jan 2016 12:57

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Situatie: Ik zou een leuke baan willen hebben maar dat is afhankelijk van meer factoren dan mezelf.
Lichaam: Wat rondborstiger en een strakkere kont

Oh en ik heb een ontzettende, mega, grootste hekel aan sjouwen. Als ik ook maar een verrot formaat tas moet tillen, of hengsels in mijn handen drukken of nou ja.. gewoon sjouwen! Dan kan ik echt bijna in tranen uitbarsten. Dat kost zoveel energie en ik haat het gewoon zo intens. Zou fijn zijn als ik daar wat beter mee kon omgaan haha.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 18 Jan 2016 12:59

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik zou een mooier gebit willen en wat assertiever willen zijn. Dat zijn er al twee. Als ik echt moet kiezen, ga ik voor een mooier gebit.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Jan 2016 13:06

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ergens vind ik het goed dat er zoveel meiden 'slechts' iets aan hun uiterlijk willen veranderen. Dat betekent dat we best tevreden zijn over ons innerlijk! En dat is eigenlijk veel belangrijker!
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 12:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 13:13

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik wil graag wat assertiever zijn.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jan 2016 13:19

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Caro schreef:Ergens vind ik het goed dat er zoveel meiden 'slechts' iets aan hun uiterlijk willen veranderen. Dat betekent dat we best tevreden zijn over ons innerlijk! En dat is eigenlijk veel belangrijker!

Ja zeker! Of mensen zijn gewoon niet zo zelfreflectief dat kan ook :smile: , grapje! Oh trouwens, dan zijn die mensen nog steeds best tevreden met hun innerlijk en dat is natuurlijk een goede zaak, over het algemeen. Al zou wat meer tevredenheid over ons uiterlijk ook geen kwaad kunnen, bij vrouwen in het algemeen.
Laatst gewijzigd door Anoniem222 op 18 Jan 2016 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jan 2016 13:48

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Nouja, laat mij dan maar tevreden zijn met m'n uiterlijk en iets aan mijn karakter willen veranderen ;)
Ik zou graag de dingen die ik doe met meer aandacht willen doen, in plaats van in m'n hoofd steeds met verschillende dingen in de toekomst bezig te zijn. En dit wil ik graag leren zonder drie uur naar een rozijn te moeten staren.
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jan 2016 14:11

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Haha, drie uur naar een rozijn staren? Dat klinkt als een mislukte mindfulnesscursus.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Jan 2016 14:15

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Nou. Ik wil wel een betere concentratie weer krijgen. Ik ga op het werk van hot naar her soms: dan mail, dan in mijn hoofd weer naar een excel, dan naar een document. Mens: FOCUS. Maar ik hoorde laatst dat wij mensen de goudvis voorbij gingen qua attentiespanne. We zaten op 6 seconden ofzo.

Dan vind ik drie uur naar een rozijn staren gewoon bijna briljant.

Ohb en me minder afsluiten als ik niet lekker in mijn vel zit. Dat schijnen andere mensen niet zo tof aan mij te vinden.
<<

Anoniem152

Bericht 18 Jan 2016 14:24

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Innerlijk:
Ik zou me heel graag minder willen aantrekken wat anderen van me (kunnen) denken.

Uiterlijk:
Een heel nieuw, slank hoofd zou erg welkom zijn.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 18 Jan 2016 14:26

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Dan zou ik graag veel minder willen zweten onder mijn oksels, schaam mij er altijd voor. Vooral op mijn werk, er zitten helemaal verkleurde vlekken in mijn werkkleding :redface:
AfbeeldingAfbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 18 Jan 2016 15:09

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Dat ik met wat dan ook doorzettingsvermogen zou hebben. School, afvallen, huishouden, sporten. Momenteel verslonst het allemaal maar een beetje.

Qua lichaam een strakkere buik en dunnere benen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Merit

Noob

Berichten: 60

Geregistreerd: 25 Apr 2015 18:52

Bericht 18 Jan 2016 17:39

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik zou assertiever/minder onzeker willen zijn
<<

Anoniem189

Bericht 18 Jan 2016 19:58

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik zou wel een paar kilo lichter willen zijn.
<<

Anoniem181

Bericht 18 Jan 2016 20:04

Re: Als je 1 ding aan jezelf mocht veranderen, wat is dar da

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 04 Feb 2016 21:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem159

Bericht 18 Jan 2016 20:20

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik ben heel slank en redelijk strak, maar word met mijn 1.58 altijd nog over het hoofd gezien. Dus ik zou wel eens een lange slanke vrouw willen zijn.

Maar dat vind ik niet eens het belangrijkste, heb geen last van het klein zijn. Wat ik het liefste zou willen is een zandloperfiguur ipv een peerfiguur. Vind het altijd zo jammer dat ik ondanks mijn bmi van 20 niet mooi in verhouding ben.

Qua karakter zou ik wat minder genadeloos willen zijn. Ik kan mensen echt keihard door het slijk halen in het bijzijn van anderen, waar ik me dan na de tijd vaak rot over voel. Ik zeg altijd de dingen die anderen alleen denken...
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 18 Jan 2016 20:30

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik zou dan niet meer mijn ziekte willen hebben en 20-25 kg lichter willen zijn.
En niet meer steeds depressies hebben/minder onzeker willen zijn.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 18 Jan 2016 21:03

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Ik zou een heel stuk minder onzeker willen zijn.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 18 Jan 2016 21:42

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Goh, dat is niet één ding hoor. Op dit moment met dikke stip op 1 is dat mijn woning. Ik wil een nieuw onderkomen. Telt dat ook?
L2014 & H2017
<<

Anoniem168

Bericht 19 Jan 2016 22:18

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

x
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 21:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 20 Jan 2016 11:39

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Meneer de Uil schreef:Ik zou een heel stuk minder onzeker willen zijn.


+1

en strakker en een ander hoofd :) En ik zou heel graag een vreemde taal (behalve Engels) vloeiend willen leren spreken.
<<

Anoniem156

Bericht 20 Jan 2016 13:19

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Lara schreef:
Meneer de Uil schreef:Ik zou een heel stuk minder onzeker willen zijn.


+1

en strakker en een ander hoofd :) En ik zou heel graag een vreemde taal (behalve Engels) vloeiend willen leren spreken.


Doe eens niet zo gek! Ik vind jouw hoofd juist heel mooi!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Jan 2016 13:20

Re: Als je 1 ding aan jezelf mag veranderen, wat is dat dan?

Meiden, met een nieuw hoofd zijn jullie toch totaal niet meer jezelf en onherkenbaar?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers