Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Joop Zoetemelk Classic 2016

<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Jan 2016 14:21

Joop Zoetemelk Classic 2016

Op zaterdag 19 maart staat alweer de 3e etappe van de ‘JDRF NL Ride to Cure T1D’ op het programma: de Joop Zoetemelk Classic te Leiden.

Niemand minder dan Tourwinnaar en Wereldkampioen Joop Zoetemelk zal het startschot lossen van het eerste grote Nederlandse fietsevenement van 2016. Voor ons zal dit betekenen dat Joop Zoetemelk het startschot lost om van Type één naar géén te fietsen!

De te fietsen routes zijn 50, 75, 100 en 150km welke allemaal langs de mooiste stukjes van het Groene Hart leiden. Aan de Joop Zoetemelk Classic doen maximaal 5.500 mensen mee en de afgelopen jaren was het evenement steevast uitverkocht.



Kennen jullie dit? En heeft iemand van jullie wel eens meegefietst?

Ik weet nu sinds 2015 dat ik diabetes type 1 heb, dit vind ik dan ook een mooi doel om aan mee te doen. Ondanks dat ik totaal niet stabiel ben en meer slechtere dan betere dagen heb ga ik toch de uitdaging aan en ga samen met mijn moeder de 50 kilometer fietsen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Jan 2016 16:00

Re: Joop Zoetemelk Classic 2016

Knap dat je dat toch gaat doen! Ondanks dat je meer slechte dagen hebt. Ben je nog steeds niet goed ingeregeld of eist de ziekte zon tol van je?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Jan 2016 10:48

Re: Joop Zoetemelk Classic 2016

Beide eigenlijk. Bloedonderzoeken wijzen geen andere dingen uit. Maar stabiel worden lukt nog niet, pakken het nu stapje voor stapje aan.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers