Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marktplaats issue

<<

Anoniem 146

Bericht 20 Jan 2016 09:13

Marktplaats issue

Ik heb een spijkerbroekje van mijn zoon verkocht via MP. Er zat een vlekje op en dat heb ik vermeld en daar ging de verkoper mee akkoord. De broek was verder in nieuwstaat. dwz, geen slijtplekken o.i.d. Tenminste, dat dácht ik. Toen de ontvanger het broekje bekeek kwam ze een klein gaatje tegen. Een speldenprikje. Ik voel me rot natuurlijk, want ik heb iets verkocht dat minder in orde was dan dat het in mijn veronderstelling was. Nu heb ik gevraagd of ze akkoord gaat als ik de helft van het bedrag aan haar terug stort. Ze gaat akkoord, maar ik had niet het idee dat dit van harte ging. Hoe zouden jullie het oplossen?
Ik kan natuurlijk vragen of ze het broekje wil retourneren en dat ik het complete bedrag terug stort. Nouja, ik twijfel gewoon een beetje wat ik zal doen.

Wat doen jullie in zo'n situatie?
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 20 Jan 2016 09:38

Re: Marktplaats issue

De helft terugstorten voor een speldenprikje vind ik al heel coulant hoor. Geef haar anders ook de optie om terug te sturen, dan is het aan haar.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Jan 2016 09:39

Re: Marktplaats issue

Ik vind het voorstel wat jij nu hebt gedaan heel netjes. Het is alleen een speldenprikje zeg je, dat valt naar mijn idee echt niet op.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 20 Jan 2016 09:41

Re: Marktplaats issue

Voor een ieniminie gaatje, vind ik de helft van het geld terugstorten best wel royaal. Afhankelijk van hoe goed zichtbaar het gaatje was, had ik voorgesteld om een kwart of een derde terug te storten. Dus ik denk dat je heel netjes gehandeld hebt en als de koper iets anders had gewild, had ze dat moeten aangeven.
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem 146

Bericht 20 Jan 2016 09:46

Re: Marktplaats issue

Het is te verwaarlozen inderdaad. Het valt niet op i.t.t. de vlek waar ze wel mee akkoord ging. Afin.Ik ben gewoon in dubio. Enerzijds wil ik niet dat me iets te verwijten valt en denk ik dat ze het maar gewoon moet terug sturen, anderzijds vind ik 5 euro ook een mooie oplossing. De broek is -mijn inziens- nog goed draagbaar.
<<

Anoniem148

Bericht 20 Jan 2016 10:15

Re: Marktplaats issue

Een gaatje naast een vlek. Oke misschien vind ik de vlek wel erger? Maar dat wist ze al. Heb ook kleren overgenomen maar dan van bekende. Er bleek ook hier en daar een gaatje te zitten maar dat weet je gewoon bij gebruikte kinderkleren. Vind dat je het netjes hebt opgelost.
Maar terug sturen kan je ook aanbieden.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Jan 2016 10:19

Re: Marktplaats issue

Erg netjes opgelost vind ik. Als ze het er echt niet mee eens was had ze wel een ander voorstel gedaan lijkt mij.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2016 10:21

Re: Marktplaats issue

zonneschijn schreef:Erg netjes opgelost vind ik. Als ze het er echt niet mee eens was had ze wel een ander voorstel gedaan lijkt mij.

Eens.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers