Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pretty Little Liars

<<

Anoniem177

Bericht 19 Jan 2016 22:45

Re: Pretty Little Liars

Ben ik de enige die de aflevering dus echt niks aan vond? haha.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 20 Jan 2016 08:59

Re: Pretty Little Liars

bambina schreef:Ben ik de enige die de aflevering dus echt niks aan vond? haha.

Nou 'echt niks aan' vind ik wel erg sterk uitgedrukt maar ik vond het ook niet echt een topaflevering. Ik vind die time-jumps altijd lastig omdat ik het irritant vind dat er allemaal dingen zijn gebeurd waar ik niets van weet. Zoals dat gedoe met Ezra en die Nicole in Zuid Amerika. Heb ik dat gemist of komt dat nog? Maar ik ben wel blij dat het weer begonnen is en ik denk dat het wel weer spannend gaat worden. We moeten er nog even inkomen :smile:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2016 09:09

Re: Pretty Little Liars

Elliot schreef:
bambina schreef:Ben ik de enige die de aflevering dus echt niks aan vond? haha.

Nou 'echt niks aan' vind ik wel erg sterk uitgedrukt maar ik vond het ook niet echt een topaflevering. Ik vind die time-jumps altijd lastig omdat ik het irritant vind dat er allemaal dingen zijn gebeurd waar ik niets van weet. Zoals dat gedoe met Ezra en die Nicole in Zuid Amerika. Heb ik dat gemist of komt dat nog? Maar ik ben wel blij dat het weer begonnen is en ik denk dat het wel weer spannend gaat worden. We moeten er nog even inkomen :smile:

Nee, dat komt nog. Want ze zijn nu 5 jaar verder. Dus je 'leert' nu wat er in die 5 jaar gebeurd is.
<<

Anoniem215

Bericht 20 Jan 2016 09:11

Re: Pretty Little Liars

Elliot schreef:
bambina schreef:Ben ik de enige die de aflevering dus echt niks aan vond? haha.

Nou 'echt niks aan' vind ik wel erg sterk uitgedrukt maar ik vond het ook niet echt een topaflevering. Ik vind die time-jumps altijd lastig omdat ik het irritant vind dat er allemaal dingen zijn gebeurd waar ik niets van weet. Zoals dat gedoe met Ezra en die Nicole in Zuid Amerika. Heb ik dat gemist of komt dat nog? Maar ik ben wel blij dat het weer begonnen is en ik denk dat het wel weer spannend gaat worden. We moeten er nog even inkomen :smile:


Dat vond ik inderdaad ook lastig. Ik had telkens het idee dat ik dingen vergeten was, maar dat zijn natuurlijk dingen die in die 5 jaar gebeurt zijn.
Zoals de vader van Emily die is overleden.
En de vermissing van Nicole en de relaties die uit zijn gegaan.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Jan 2016 09:17

Re: Pretty Little Liars

Hahaa. Ja de enige ouder die zich nog wat zorgen maakte om z`n kind, laten ze doodgaan :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2016 14:24

Re: Pretty Little Liars

Ik vond juist dat ze dat wel goed (subtiel) lieten vallen wat er is gebeurd. Zoals die Nicole, die kennelijk in Zuid-Amerika door rebellen is ontvoerd ofzo, en Emily's vader, die in het leger ten onder is gegaan.
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 20 Jan 2016 14:33

Re: Pretty Little Liars

Ik was echt een beetje klaar met PLL, maar ik vond dit ook een leuke aflevering en ik heb weer zin om te kijken!
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:32

Bericht 20 Jan 2016 15:57

Re: Pretty Little Liars

Ik heb vandaag, ik vond 'm wel spannend. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
<<

Anoniem173

Bericht 20 Jan 2016 20:48

Re: Pretty Little Liars

Bliss schreef:Ik vond juist dat ze dat wel goed (subtiel) lieten vallen wat er is gebeurd. Zoals die Nicole, die kennelijk in Zuid-Amerika door rebellen is ontvoerd ofzo, en Emily's vader, die in het leger ten onder is gegaan.


De vader van emily had volgens mij een ziekte, dat hield hij in het laatste seizoen toch verborgen?
<<

Anoniem215

Bericht 20 Jan 2016 20:52

Re: Pretty Little Liars

Atelier Madame schreef:
Bliss schreef:Ik vond juist dat ze dat wel goed (subtiel) lieten vallen wat er is gebeurd. Zoals die Nicole, die kennelijk in Zuid-Amerika door rebellen is ontvoerd ofzo, en Emily's vader, die in het leger ten onder is gegaan.


De vader van emily had volgens mij een ziekte, dat hield hij in het laatste seizoen toch verborgen?


Daar dacht ik inderdaad ook gelijk aan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2016 21:04

Re: Pretty Little Liars

Atelier Madame schreef:
Bliss schreef:Ik vond juist dat ze dat wel goed (subtiel) lieten vallen wat er is gebeurd. Zoals die Nicole, die kennelijk in Zuid-Amerika door rebellen is ontvoerd ofzo, en Emily's vader, die in het leger ten onder is gegaan.


De vader van emily had volgens mij een ziekte, dat hield hij in het laatste seizoen toch verborgen?


Serieus? Daar kan ik me echt niks van herinneren haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem215

Bericht 20 Jan 2016 21:09

Re: Pretty Little Liars

Bliss schreef:
Atelier Madame schreef:
Bliss schreef:Ik vond juist dat ze dat wel goed (subtiel) lieten vallen wat er is gebeurd. Zoals die Nicole, die kennelijk in Zuid-Amerika door rebellen is ontvoerd ofzo, en Emily's vader, die in het leger ten onder is gegaan.


De vader van emily had volgens mij een ziekte, dat hield hij in het laatste seizoen toch verborgen?


Serieus? Daar kan ik me echt niks van herinneren haha.


Ik kan me vaag iets herinneren dat Emily vastzat in een klaslokaal op een bovenverdieping terwijl -A achter haar aanzat en haar vader haar kwam redden door van buitenaf naar het raam te klimmen en daarna stortte hij in. In het ziekenhuis kwamen ze erachter dat hij iets aan zijn hart heeft.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Jan 2016 21:11

Re: Pretty Little Liars

Ooh dat ja. Doordat dat ding zo voor het raam hing, dacht ik automatisch dat hij gesneuveld was tijdens zijn werk ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem273

Bericht 21 Jan 2016 07:06

Re: Pretty Little Liars

Madam schreef:Ik zit er weer helemaal in :)
En wat ik me afvroeg, zijn Spencer en Caleb nu samen?


Vraag het me af. Als zij echt een relatie hebben, deden ze vast niet zo ongemakkelijk in de lobby? Zijn ze niet gewoon heel close geworden als vrienden misschien?
<<

Anoniem149

Bericht 24 Jan 2016 15:03

Re: Pretty Little Liars

Net de aflevering gezien en vond 'm eigenlijk wel leuk! Heb er weer helemaal zin in.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Jan 2016 11:00

Re: Pretty Little Liars

Aziraphale schreef:
Madam schreef:Ik zit er weer helemaal in :)
En wat ik me afvroeg, zijn Spencer en Caleb nu samen?


Vraag het me af. Als zij echt een relatie hebben, deden ze vast niet zo ongemakkelijk in de lobby? Zijn ze niet gewoon heel close geworden als vrienden misschien?

Ik denk na de laatste aflevering niet dat ze samen zijn. Caleb ging op de bank slapen, dus dat lijkt me duidelijk genoeg. Overigens vind ik wel dat er een vage spanning hangt tussen hem en Spencer, dus misschien ontwikkelt er nog wel iets, of heeft er in de afgelopen jaren iets gespeeld.

Vonden jullie die Jordan ook zo irritant praten? Ik hoop dat die relatie snel over is zodat hij uit de serie gaat, ik zat me er echt aan te ergeren zodra hij zijn mond open deed :palm:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2016 11:02

Re: Pretty Little Liars

Ja zoiets denk ik ook Elliot. Al hadden ze het wel over de meest fantastische avond ever.

Ik vind Jordan best okee, leuk accentje wel. Heb wel eens dat ik me aan zo`n accent erger, maar bij hem niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Jan 2016 11:03

Re: Pretty Little Liars

Australisch accent toch? Vind ik juist leuk altijd!
❤ 7 juni 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 27 Jan 2016 11:05

Re: Pretty Little Liars

Ja dat accent stoort me niet zo, maar ik had heel erg het idee dat hij door z'n neus praatte ofzo. Ik weet niet. Er is gewoon iets aan zijn mond wat me stoort.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 27 Jan 2016 11:10

Re: Pretty Little Liars

Elliot schreef:Ja dat accent stoort me niet zo, maar ik had heel erg het idee dat hij door z'n neus praatte ofzo. Ik weet niet. Er is gewoon iets aan zijn mond wat me stoort.

Heb wel het idee dat hij dat wat moet overdrijven om het goed te laten klinken. Ken die acteur verder niet, maar misschien heeft hij zelf niet zo`n enorm Australisch accent.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Jan 2016 15:45

Re: Pretty Little Liars

Wat is er met mijn Ezra gebeurd? :(
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem149

Bericht 27 Jan 2016 16:42

Re: Pretty Little Liars

Spencer schreef:Wat is er met mijn Ezra gebeurd? :(


Eh, jouw Ezra? Mijn Ezra! :face:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 28 Jan 2016 22:18

Re: Pretty Little Liars

Als het zo door gaat heb ik eerder een Caleb volgens mij haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Jan 2016 22:22

Re: Pretty Little Liars

Hell yeah, ik vind Caleb vanaf het begin al lekker :heart:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem149

Bericht 29 Jan 2016 14:49

Re: Pretty Little Liars

Caleb is ook oké ja. Maar Ezra zo met dat baardje, ja die vind ik toch wel leuker hoor.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers