Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

<<

Anoniem167

Bericht 18 Jan 2016 21:16

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik ben vrij braaf denk ik, nooit iets gejat ofzo.. Ook nooit aangehouden of in aanraking met de politie eigenlijk.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 18 Jan 2016 22:04

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik, een enorme braverik, heb op mijn veertiende samen met mijn buurmeisje bij een vervelende buurman onder alle banden van zijn auto spijkers geplaatst waardoor die allemaal lek gingen toen hij wegreed. Ik dacht heel naïef dat er toch niks ging gebeuren :laughcry: buurman was laaiend en Halt werd er bijna bijgehaald. Gelukkig anders kunnen oplossen, we hebben samen de kosten betaald. Ik schaamde me dood!
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 22:23

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Vroeger bij de Kruidvat snoepjes gejat.
Zwart reizen in de trein heb ik ook wel eens gedaan. Verder ben ik best een braaf meisje. :)
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 18 Jan 2016 23:36

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Buiten verkeersovertredingen om kan ik me niets herinneren.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem168

Bericht 18 Jan 2016 23:42

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem168 op 28 Aug 2016 22:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 19 Jan 2016 10:40

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Als puber heb ik, samen met een 'vriendinnetje' voor wie het heel normaal was, wel eens wat gejat..
Daarnaast ook wel eens aangehouden voor fietsen zonder licht. De beste vond ik nog wel dat ik net zag dat m'n licht het niet deed, daarom de stoep op ging om daar te gaan lopen en toen werd aangehouden :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem321

Bericht 19 Jan 2016 14:05

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Oja ik bedenk me dat ik een keer een verlopen busabonnement van een jaar oud heb vervalst. Ik heb het jaartal veranderd en ben er 4x mee heen en weer naar school gereisd.
Ik deed het omdat ik vergeten was een nieuw abonnement te kopen en ik geen strippenkaart had. Ik kocht de eerste dag een strippenkaart, masr het gaf me zo'n kick om zwart te reizen dat ik het vervalste abonnement nog een paar keer heb gebruikt.
Yolo zullen we maar zeggen..
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 19 Jan 2016 14:11

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Twee keer een verkeersboete voor 3 km te hard rijden binnen de bebouwde kom
Twee keer per ongeluk door rood gereden (waarvan een keer op mijn rijexamen :laughcry:)
Ik heb in de supermarkt waar ik als tiener werkte wel eens een appelflap niet afgerekend die ik in mijn pauze opgegeten had.
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 19 Jan 2016 16:02

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik heb tot nu toe volgens mij 4 bekeuringen gehad:
- 2 x fietsen zonder licht
- 1 x fietsen op winkelcentrum
- 1 x fout parkeren
<<

Anoniem149

Bericht 19 Jan 2016 17:28

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Heb wel eens te hard gereden of zonder licht gefietst, maar dat is eigenlijk het enige. Heb nooit iets echt crimineels gedaan.
<<

Navy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 26 Jul 2015 12:46

Bericht 19 Jan 2016 17:30

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik rij wel eens te hard en ik heb vast ook wel eens door rood gereden.
Op de fiets rij ik ook wel eens zonder licht.
Ik heb me wel eens schuldig gemaakt aan openbare dronkenschap.
En ook wildplassen heb ik wel eens gedaan.

Overigens ben ik nergens voor beboet :angel:
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 19 Jan 2016 20:36

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Pfoe, ja wie niet?!
Weleens door rood gereden, zonder licht.. Dat soort dingen. Maar geen ernstige overtredingen zover ik me kan herinneren :) Ik ben best braaf. :angel:
<<

anoniem203

Bericht 19 Jan 2016 20:45

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik heb vroeger wel kleine dingetjes gepikt, boete's gehad vanwege te hard rijden, wildplassen, gereden op een flink opgevoerde scooter, met z'n 3-en langs elkaar fietsen enz
<<

Anoniem236

Bericht 19 Jan 2016 20:56

Re: Heb jij weleens iets strafbaars gedaan?

Ik heb ooit een bekeuring gekregen voor fietsen op een voetpad :palm:

Openbare dronkenschap, tja dat ook, ook dronken fietsen
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers