Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klacht Traffic Control

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 10 Okt 2013 14:30

Klacht Traffic Control

Wat een slechte organisatie! Al 3 jaar zijn wij bezig om een helicoptervlucht te mogen maken. 3 Jaar! Iedere keer wordt er twee weken van te voren afgezegd onder het mom dat ze geen vergunning hebben. Hoe kun je nou een dienst aanbieden als je er geen vergunning voor hebt? Aangegeven dat we ze nog 1 kans zouden geven en anders juridische stappen zouden ondernemen. Nou 3 maal raden waarom ik dit stukje typ.. En dan ook nog te horen krijgen dat ik vooral niet moet gaan dreigen door de medewerker van de klantenservice. Dat zou de boel alleen maar vertragen. Nou dit is geen dreigen hoor..

Nog iemand bekend met Traffic Control en daar ook een klacht over? Hoe heb jij het aangepakt?
Laatst gewijzigd door Steep op 10 Okt 2013 20:03, in totaal 2 keer gewijzigd.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem12

Bericht 10 Okt 2013 14:32

Re: Klacht Traffic Controle

Het is Traffic Control ( :wink: ) en zakelijk hebben wij er ook zeer slechte ervaringen mee. Kan daar uiteraard niet uitgebreid op in gaan, maar ik ga er privé nooit iets afnemen, hoe leuk hun aanbiedingen soms ook zijn.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 10 Okt 2013 14:34

Re: Klacht Traffic Controle

Oh wat naar dat het al zo lang duurt. Ik heb goede ervaring...maar dat is ook echt jaren geleden..misschien wel 10 jaar inmiddels.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 10 Okt 2013 17:03

Re: Klacht Traffic Control

Ik heb er ook ooit een vervelende ervaring mee gehad, maar het ging toen om een te laag bedrag om er achteraan te gaan (beetje laks, maar ik had er gewoon echt geen zin in). Als ik google op Traffic Control komen er behoorlijk wat klachten naar voren, je bent dus niet de enige. Maar ik zou er wel werk van maken, ze houden jullie nu wel erg lang aan het lijntje. Succes ermee!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 10 Okt 2013 20:05

Re: Klacht Traffic Control

Thnx Rush, ik heb het aangepast!

Ik kwam idd al een hoop klachten tegen! Naja wat het gewoon zuur maakt is dat we het voor mijn vader zijn 70ste verjaardag hadden gegeven en hij nu lichamelijk niet meer in staat is om die vlucht te maken..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers