Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginnen...

<<

Anoniem148

Bericht 06 Jan 2016 22:22

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Geel dan kom ik eens langs als mijn zaak geld oplevert.
Heb het wel eens willen doen maar is best duur. Dus als we beide een zak geld krijgen, maken we een afspraak!
<<

Geel

Bericht 07 Jan 2016 11:39

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Afgesproken!

Yes, ik heb al twee klanten.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 11:51

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Pippa schreef:
Fred schreef:Een friettent waar ik dan verse friet verkoop. Veel friettenten verkopen namelijk fabrieksfriet en juist de friettenten die verse friet verkopen doen het steeds beter, want er zijn bepaalde mensen die kwaliteit wel waarderen. Enig puntje waarmee ik zit is het werken in de avonduren. Dat lijkt mij niet fijn.


Ik zie hier juist veel snackbars die verse friet hebben eigenlijk!


Hier in zeeland zit ook een hele lekkere! En ook echt verse friet. Joh zelfs glutenvrije snacks en het is altijd bomvol.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 11:52

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

OT: ik zou dan graag mijn eigen productiebedrijf beginnen en mooie films maken.
<<

Anoniem236

Bericht 08 Jan 2016 21:20

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Ik zou een appartementencomplex beginnen in een zonnig oord speciaal gericht op mensen met kleine kindjes.
Zodat mensen met kleine kinderen niet van alles mee hoeven te slepen.
Luiers, normale groentehap, babyfoons en buggy s te leen, Nederlands sprekende oppassers. Zodat je als ouders alleen maar kleertjes mee hoeven te nemen.
En daarnaast natuurlijk ook veel faciliteiten voor kinderen. Maar ook veel gezelligheid voor de ouders wanneer de kinderen slapen.
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 08 Jan 2016 22:21

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Als ik echt een héle grote zak geld zou krijgen zodat ik eigenlijk niet meer hoef te werken zou ik een busje kopen en elke dag met asielhonden lekker in het bos gaan lopen. Zo doe ik dan iets wat ik heel erg leuk vind en hebben die honden ook regelmatig een leuke wandeling! Maar dat zou ik dus alleen doen als ik niet meer zou hoeven werken want dit kost alleen maar geld haha!

Als het winstgevend moet zijn zou ik het echt niet weten, eigenlijk. Ik heb wel wat dingen die me heel erg leuk lijken om te doen maar daarin ben ik niet de enige dus ik vraag me af of ik daar dan voldoende mee zou verdienen om van te leven.
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Jan 2016 13:16

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Als ik naast een zak geld een zak energie krijg dan zou ik een grafische werkplaats op willen zetten, meerdere drukpersen kopen, een goede machinale papiersnijder en verschillende cursussen en workshops druktechnieken volgen, met name etsen, letterzetten. Ik zou cursussen prentenboek maken opzetten voor kinderen en misschien ook voor volwassenen waarbij ik het hele proces begeleid tot het maken van 1 uniek prentenboek (of eventueel een kleine oplage). Het schrijven van het verhaal, het indelen van het boek, het maken van de prenten, de typografie het inbinden.

Daarnaast zou ik graag posters willen drukken en mijn eigen hout- en linosnedes maken en afdrukken. Ik zou graag op markten staan en mijn spulletjes verkopen en ik zou mijn eigen letterwinkel willen waar ik stempels, sjablonen, houten en kartonnen letters verkoop.

Het zijn allemaal dingen waarvan ik hoop dat ik ze in de toekomst waar kan maken. Die grafische werkplaats zie ik niet helemaal gebeuren, maar de rest wel.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 09 Jan 2016 13:49

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Tabbie schreef:
Pippa schreef:
Fred schreef:Een friettent waar ik dan verse friet verkoop. Veel friettenten verkopen namelijk fabrieksfriet en juist de friettenten die verse friet verkopen doen het steeds beter, want er zijn bepaalde mensen die kwaliteit wel waarderen. Enig puntje waarmee ik zit is het werken in de avonduren. Dat lijkt mij niet fijn.


Ik zie hier juist veel snackbars die verse friet hebben eigenlijk!


Hier in zeeland zit ook een hele lekkere! En ook echt verse friet. Joh zelfs glutenvrije snacks en het is altijd bomvol.


Welke bedoel je?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2016 14:45

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Beetje anders
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9787

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2016 16:54

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Beetje anders
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 10 Jan 2016 20:39

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Ik zou wel een winkel willen met betaalbare maar exclusieve kinderkleding, deels ingekocht en deels zelfgemaakt. Met een atelier erbij om kleding aan te passen/repareren en ook op bestelling te maken.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 10 Jan 2016 23:06

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Als het een hele grote zak is naar Amerika om daar aan het strand een boekstand te starten met relax-stoelen en kussens en een barretje met verse juices, gezonde snacks en ijs die mensen dan op de stoelen en kilussens kunnen opeten en drinken terwijl ze een leuk boek/tijdschrift lezen.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Anoniem286

Bericht 11 Jan 2016 01:08

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Dan zou ik een koffiehuisje/lunchroom beginnen. Met werkplekken, boeken en een te huren vergaderruimte
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Jan 2016 02:43

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Als het genoeg zou zijn om mijn huidige werk te kopen zou ik het doen. Iets anders niet want ik hou het liever bij het bekende.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem222

Bericht 11 Jan 2016 11:22

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Waarom hou je het liever bij het bekende Spencer?

Het ligt er aan hoe groot die zak met geld is maar ik zou twee dingen willen doen haha! Het eerste is een tof café beginnen met mijn vriend. Het tweede een soort coachings/loopbaanbegeleidingsbureau. Waar je van alles kunt doen, dus wat wil je en hoe ga je dat bereiken? Dat er iemand langskomt voor een kleuranalyse, wat kun je het best aan naar je gesprek (Geel.. :D), hoe presenteer je jezelf? Hoe ziet je Linkedin/CV er uit, wat vertel je wel of niet in gesprekken, etc.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 13 Jan 2016 18:24

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Omdat ik zeker weet dat ik dat heel leuk vind.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem222

Bericht 16 Jan 2016 22:38

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Ah zo! Nou mooi!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 16 Jan 2016 22:46

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

O Pompoen, jouw idee vind ik heel gaaf :heart:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jan 2016 07:14

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Ik weet er nog eentje, naar aanleiding van m'n ervaringen hier in Vietnam. Ik zou een food & photography tour door Haarlem aanbieden voor toeristen (of Nederlanders die dat leuk vinden). Dat zou ik echt kunnen doen denk ik, lijkt me super leuk!
Let's discover the world together.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 17 Jan 2016 07:26

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Ik heb totaal geen ambitie om iets voor mezelf te beginnen op dit moment. Ik zou het geld gebruiken om mezelf te ontwikkelen door middel van een cursus en/of opleiding.

Ik vind het een goed topic om daar eens over na te denken. Ik ben een paar jaar geleden afgestudeerd, maar ik werk totaal niet in mijn werkveld.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Jan 2016 09:23

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Ik zou dan iets met huiswerkbegeleiding voor wis/natuur/scheikunde doen. Of een bedrijf dat laat zien aan mensen hoe leuk, interessant en tof techniek is. Dus cursussen en lessen.
08/2018
05/2021
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 14:16

Re: Als je een zak met geld krijgt om voor jezelf te beginne

Dan zou ik een eigen interieurtextiel label beginnen.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers