Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Reizen zonder vliegen

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 17 Jan 2016 23:57

Reizen zonder vliegen

Waar zou je heen gaan als je niet kon vliegen?
<<

anoniem213

Bericht 17 Jan 2016 23:57

Re: Reizen zonder vliegen

Ik kan niet vliegen :nopompom:.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 18 Jan 2016 00:00

Re: Reizen zonder vliegen

June schreef:Ik kan niet vliegen :nopompom:.


Misschien moet je dat aan jezelf veranderen? :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

anoniem213

Bericht 18 Jan 2016 00:00

Re: Reizen zonder vliegen

Reva schreef:
June schreef:Ik kan niet vliegen :nopompom:.


Misschien moet je dat aan jezelf veranderen? :laughcry:

:lol:
<<

Anoniem173

Bericht 18 Jan 2016 01:27

Re: Reizen zonder vliegen

De auto pakken of de tgv. Maar verder dan Europa kom je dan niet snel. Wellicht een keer de transsyberie express ofzo.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jan 2016 11:21

Re: Reizen zonder vliegen

Als ik niet kon vliegen... even nadenken. Ik denk dan naar ierland met de auto(tunnel) of richting scandinavie.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Jan 2016 13:39

Re: Reizen zonder vliegen

Nou, ik heb echt bijna heel Europa gezien zonder te vliegen, dat doen we pas de laatste jaren. Zelfde geldt voor de auto, we gaan echt pas de laatste jaren weleens met de auto weg, Dus er is best veel mogelijk.
Met de trein en/of bus kom je een heel eind hoor. Je doet er wat langer over (understatement haha), maar met name de trein vind ik zelf echt heerlijk. Je ziet superveel van de landen waar je doorreist, ik vind het echt heerlijk. Jarenlang gedaan ook, laatste paar jaar wat minder omdat we natuurlijk al heel veel gezien hebben en nu ook wat bestemmingen willen meepakken die wel lastig(er) te bereiken zonder vliegtuig.
Waar ik allemaal geweest ben zonder te vliegen, maar met trein en/of bus:
België, Duitsland, Zweden, Denemarken, Polen, Estland, Letland, Litouwen, Oekraïne, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Slovenië, Tsjechië, Slowakije, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Hongarije, Frankrijk, Engeland (met de trein via de tunnel).
En met de auto: Frankrijk, België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Tsjechië.
Wat we ook vaak doen is naar een bestemming vliegen, en dan verder reizen met trein en bus. Zo zijn we een keer naar Macedonië gevlogen en toen door oa Servië, Roemenië en Hongarije teruggereisd, en vanaf Budapest met de trein naar huis.

Als ik nu een bestemming een bestemming moest kiezen zonder te vliegen zou ik met de auto naar Noorwegen en Zweden willen.
<<

Duchess

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 812

Geregistreerd: 01 Jul 2015 13:41

Woonplaats: Duiven

Bericht 18 Jan 2016 14:05

Re: Reizen zonder vliegen

Naar Spanje. Ik hou van spanje

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers