Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat hadden jullie als bedankje voor de gasten?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Jan 2016 12:06

Re: Wat hadden jullie als bedankje voor de gasten?

June schreef:
Mevrouw Cactus schreef:
Teun schreef:Wij hebben iedereen een paar maanden later een zelfontworpen, handgeschreven bedankkaartje gestuurd met persoonlijke boodschap en een leuke foto van de dag.


Dit vind ik dus heel erg leuk!

Dit vind ik ook leuk. Mocht ik toch nog ooit per ongeluk trouwen, zou ik ook pas een paar maanden later iets sturen met een persoonlijke tekst.


Wij hadden als huwelijkscadeau van iedereen giften ontvangen voor onze huwelijksreis, via een website. We kregen dus elke dag op huwelijksreis een mailtje met daarin de melding van wie we die activiteit van de dag hadden cadeau gekregen (zoals een dineetje of een museumbezoek) en met het lieve berichtje van diegene er bij. Zo leuk. Was elke ochtend ons ritueel om dan te lezen wat we hadden gekregen. En dan tijdens die activiteit maakten we wat mobiele telefoon fotootjes en maakten daar een collage van en stuurden we aan het einde van de dag een e-mailtje terug naar diegene met een persoonlijk berichtje (elke keer iets persoonlijks geschreven) met daarbij de fotootjes. We hebben van heel veel mensen gehoord dat ze dat super leuk vonden!
We wilden eigenlijk ook nog een traditioneel bedankkaartje sturen enkele maanden na de bruiloft met een foto er op maar daar is het helaas nooit van gekomen maar omdat we al die mailtjes al hadden gestuurd Was dat niet zo erg.
Let's discover the world together.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 17 Jan 2016 13:57

Re: Wat hadden jullie als bedankje voor de gasten?

We hadden jute zakjes met bijvriendelijke zaden. De bijenpopulatie moet omhoog. We hopen zo een beetje te helpen. Vooral mijn man heeft via verschillende organisaties leuke complimentjes gehad.
10-08-2017 ♥
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers