Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 10 Okt 2013 20:00

Re: Dagcafé

Bazinga schreef:Wel goed gevoel, toch Elysia? :D

Ik ben ook moe, nog één keer vroeg opstaan en dan heb ik 3 dagen weekend! Oké, daarna gewoon weer 5x 5 uur op... Maar ach. Je moet er wat voor over hebben! Nog één zo'n week en ik kan gaan kijken voor een PS3 :D

Ja dat wel! Ik voel in ieder geval dat ik gewerkt heb :). Het was wel ff heftig, er word zoveel van me verwacht dat ik het meteen maar allemaal weer en dat ik het meteen maar allemaal kan terwijl het helemaal nieuw voor me is.

Aiii 5 uur op :(, maar het is voor een goed doel! Ik ben zelf super blij met onze ps3 :D. Succes!!

Dat klinkt in ieder geval wel extreem positief lampenkapje! :razz: :thumbup:
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 10 Okt 2013 20:01

Re: Dagcafé

Boehoe mijn iPad staat trouwens op 2% :(. Dat betekent of vaarwel voor vanavond of ik moet van mijn lekkere plekje af om de lader te pakken :p
<<

Anoniem185

Bericht 10 Okt 2013 20:03

Re: Dagcafé

Ik had in het begin wel een black out, maar mijn studiegenootje heeft dat heel goed overgepakt op dat moment.

Bak, 5 uur op :( Morgen ben ik lekker 's ochtends vrij, moet ik 's avonds pas werken.

En wij willen ook nog een PS3!

Elysia, het is ook wel logisch dat je eerste dagen gewoon heel heftig zijn lijkt me, maar je kunt beter af en toe iets dubbelop vragen dan het niet vragen en het vervolgens fout doen. Dus als je iets niet weet, gewoon durven vragen!
<<

Anoniem315

Bericht 10 Okt 2013 20:22

Re: Dagcafé

Even tussendoor: de bloeduitslag van mijn zus is vandaag gekomen en het was goed! :cheering:

Tot zover het blije nieuws. Het slechte nieuws is, dat er wel iets met haar bekken aan de hand is en er is een grote kans dat ze binnen nu en een paar maanden, misschien ook jaren (hopen we) in een rolstoel terecht komt. Levenslang. Stomme rotkanker. De chemo's en bestralingen hebben haar inwendig flink beschadigd.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Okt 2013 20:24

Re: Dagcafé

Dat is een hoop rot nieuws en goed nieuws in 1 bericht Exo. Verschrikkelijk fijn dat het geen kanker is maar een rolstoel is ook niet niks. Jeetje zeg, weet niet wat ik moet zeggen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Okt 2013 20:25

Re: Dagcafé

Wat dubbel Exo. Vreselijke ziekte is het ook :(
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Okt 2013 20:27

Re: Dagcafé

Oh momma :( 't Is ook een kloteziekte!
<<

Anoniem315

Bericht 10 Okt 2013 20:28

Re: Dagcafé

Ja, ik vind het zo sneu... We hopen echt dat de scan van het bekken haar vertelt dat ze er nog wel een poos mee rond kan lopen, maar ze krijgt steeds meer pijn en dat is een slecht teken.
Ze mag nu dus ook absoluut niet meer paardrijden, terwijl dat een half jaar geleden nog werd aangemoedigd. Het gaat snel achteruit dus. Maar ze leeft nog en als het goed is, is het nu uitgesloten dat er nieuwe kankercellen zijn aangemaakt, dus die zorg is tijdelijk weer even weg. Het is geestelijk zo zwaar. Je hebt echt levenslang...
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Okt 2013 20:31

Re: Dagcafé

Het wordt het positief blijven wel moeilijk gemaakt zo..
<<

Anoniem315

Bericht 10 Okt 2013 20:34

Re: Dagcafé

Ja, echt wel :( Het één volgt het ander op. Je wilt niet weten wat voor nasleep ze ondervindt. Vaak wordt gedacht: 'Het is weg, smile, you're free!!' Nou... nee. Zo werkt het niet. Ze draagt dagelijks de sporen die het heeft achtergelaten met zich mee.
<<

Anoniem 52

Bericht 10 Okt 2013 20:37

Re: Dagcafé

Ik weet 't, mijn vader is nu 50 en al 37 jaar kankervrij (hij heeft een hersentumor gehad) maar hij is nooit volledig hersteld en de artsen vermoeden ook dat er een verband is tussen de hersenbloedingen, hoofdpijnen en de tumor. Hij was namelijk 29 bij zijn eerste hersenbloeding en da's echt extreem jong, voor een gezonde man die (destijds) weinig rookte en geen druppel alcohol dronk..
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Okt 2013 20:49

Re: Dagcafé

Wat dubbel Exo! :hug:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Okt 2013 21:07

Re: Dagcafé

Wat heftig allemaal Exo. Hoe is je zus er zelf onder? :hug:
<<

Anoniem 53

Bericht 10 Okt 2013 21:47

Re: Dagcafé

Exo :hug:
<<

Anoniem315

Bericht 10 Okt 2013 21:49

Re: Dagcafé

Bazinga, dat is ook heftig zeg... :( Zo'n ziekte vreet echt je hele gestel aan.
En het frustrerende is: ze zeggen nu dat over 20 jaar kanker geen dodelijke ziekte meer is, maar slechts een soort storinkje wat verholpen moet worden. Hartstikke leuk en aardig, maar daar hebben onze dierbaren nu niks aan.

M'n zus is in eerste instantie erg opgelucht dat het niet in haar bloed zit, maar dat andere is wel een domper. Dat was iets voor later, zeg maar. Tegen ons doet ze er nu laconiek over: ze schaft dan een elektrische rolstoel aan en gaan dan als een tokkie door het dorp sjeezen. Dat soort praat heeft ze. Ze maakt er een grapje van Maar ik denk dat ze inwendig heel wat anders voelt. Ik vrees dat ze kapot gaat van onzekerheid en angst.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Okt 2013 21:59

Re: Dagcafé

Ik ga de pc afsluiten. Ff lezen nog en proberen vannacht wél te slapen...
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Okt 2013 22:26

Re: Dagcafé

Exo :hug: Hoop dat je een goede nacht hebt!
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 10 Okt 2013 22:27

Re: Dagcafé

Wat heftig zeg! :( :hug:
Hopelijk kan je een beetje slapen!
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 09:17

Re: Dagcafé

Jeetje Exo, ik lees dit nu pas. Wat heftig! :hug:
<<

Anoniem12

Bericht 11 Okt 2013 09:19

Re: Dagcafé

Wat naar Exo. Het wordt je zo inderdaad wel heel moeilijk gemaakt om positief te blijven. :hug:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 11 Okt 2013 09:43

Re: Dagcafé

Wat een rot nieuws zeg :-(
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Okt 2013 10:01

Re: Dagcafé

Pff..Exo, wat dubbel dit zeg! Ben je blij dat het niet in je bloed zit, is er wel weer het volgende wat niet (meer) kan. Houd je haar wel een beetje in de gaten met haar praatjes?! Dat ze zichzelf niet groter aan het houden is dan ze in werkelijkehid is?
Voor haar en voor jullie een dikke knuffel!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem205

Bericht 11 Okt 2013 11:23

Re: Dagcafé

Sodeju Exo, dat gaat je niet in de koude kleren zitten! Gatsie, wat ontzettend naar (understatement van de eeuw)! Hoop voor jou, en voor je zus (+ gezin?) dat een rolstoel en andere ellende haar nog een poosje bespaard blijft!

Voor de rest: Goedemorgen iedereen!
<<

Anoniem19

Bericht 11 Okt 2013 11:24

Re: Dagcafé

Wat heftig voor je zus Exo :( Wel heeeel fijn van haar bloed maar jeetje. Ik herken het dat mensen na chemo nooit meer de oude worden, chemische rotzooi (die wel nut heeft natuurlijk maar bleh) :thumbdown:
Laatst gewijzigd door Anoniem19 op 11 Okt 2013 11:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Okt 2013 11:25

Re: Dagcafé

Beetje kunnen slapen Exo?

Goedemorgen! Nog plannen voor vandaag?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers