Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De Tweeling (musical)

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 12 Jan 2016 00:03

De Tweeling (musical)

Ik ga binnenkort naar De Tweeling en behalve de trailer weet ik nog niets van het verhaal. Ik heb het boek niet gelezen en de film ook niet gezien.

Ik twijfel nu of ik het boek nog wil lezen voordat ik naar de voorstelling ga. Wat zouden jullie doen?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Jan 2016 00:06

Re: De Tweeling (musical)

Ik heb het boek ooit gelezen en de film gezien voordat ik naar de voorstelling ging. Ik zou dat dan eerder doen. De musical wijkt wel van de film af maar is echt heel mooi!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 12 Jan 2016 00:11

Re: De Tweeling (musical)

Ik heb ooit in een grijs verleden het boek gelezen. Wist het verhaal globaal nog wel. De musical wijkt idd iets ag van het verhaal maar niet storend, het is iig geen must om het boek of de film van te voren te lezen of te kijken.

Veel plezier! Ik vond de musical ontzettend mooi en zat met kippenvel te kijken (en aan het einde met tranen). Ik zou heel graag nog een keertje gaan!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem280

Bericht 12 Jan 2016 00:51

Re: De Tweeling (musical)

Als het goed is yaan mijn vriend en ik in februari, mijn pa heeft kaartjes.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2016 08:09

Re: De Tweeling (musical)

Ik ga 12 februari :) ben benieuwd.
08/2018
05/2021
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 12 Jan 2016 08:38

Re: De Tweeling (musical)

Misschien heb je nog iets aan de recensie die geschreven is door Carl? post703635.html?hilit=De%20tweeling#p703635
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 12 Jan 2016 09:18

Re: De Tweeling (musical)

Ik heb m pas gezien en het boek echt jaren geleden voor het laatst gelezen. Dus wist ook niet heel veel details meer. Maar ik zou gewoon naar de voorstelling gaan zonder het boek te lezen.

Ik heb ooit bij een andere voorstelling het boek gelezen een paar dagen voor ik er heen ging. Ik heb toen de hele tijd verschillen gezien tussen het boek en het stuk. Dat vond ik eigenlijk wel jammer omdat het nog zo vers in mijn hoofd zat. Later heb ik trouwens met de hoofdrolspeler nog wel een heel leuk gesprek gehad waarom ik het stuk beter vond dan het boek.
<<

Sandra2406

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 8

Geregistreerd: 01 Apr 2015 16:18

Woonplaats: Helmond

Bericht 16 Jan 2016 10:39

Re: De Tweeling (musical)

Deze musical wil ik nog heel graag een keer zien. Lijkt me echt een heel mooi verhaal, maar nog steeds geen kaartjes gekocht.. Toch maar eens gaan doen aangezien ik hier zoveel positieve verhalen hoor over deze musical
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 17 Jan 2016 07:11

Re: De Tweeling (musical)

Uiteindelijk besloten om niet het boek te lezen! Vandaag ben ik naar Belle en het Beest geweest en we weten allemaal hoe dat verhaal gaat. Het lijkt me leuk om juist niet te weten hoe het verhaal gaat.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers