Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke stomme opmerking maakte je zelf?

<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Jan 2016 13:23

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

Tabbie schreef:June, ik vind die opmerking geniaal!

Ik kan ook van die opmerkingen maken. Vooral in de horeca heb ik soms zulke stomme dingen naar mijn hoofd gekregen dat ik het soms ook erg lastig vond hoor.

Zoals die keer dat iemand vroeg of ik ook nog deed werken :confused: Want horeca is geen werk ofzo? Ik heb toen ook toen zoiets gezegd. Ik vond het belachelijk.

En ik heb trouwens juist in mijn laatste weken in de horeca enorm veel opmerkingen gemaakt die ik al eeuwen voor me hield. Ik vond het geniaal. Mijn baas iets minder, en mijn collega's hebben hard gelachen.

(incl:

gast die binnenkomt met gezin: "heeft u nog een tafeltje voor 4"?
Ik: "voor hier of om mee te nemen?"
Gast heel erg verbaasd en toen: "voor hier"


Gast bij binnenkomst: Kunnen we gewoon overal gaan zitten?
Ik: overal, behalve op schoot

Gast: heeft u ook een toilet?
Ik: Nee sorry, maar als u even naar buiten loopt, dan achter de kerk is een hutje

*neem bestelling op*
Gast: kunt u dat allemaal onthouden?
Ik: neuh, maar ik verzin straks gewoon iets)


Ik snap 'm niet?

Ik heb me helaas qua namen schuldig gemaakt aan lullige opmewrkingen. We hadden het een keer over namen, toen zei de moeder van mijn vriend: 'Ik vind Evelien zo'n mooie naam' Daarop zei ik dat ik dat echt een lompe boeren naam vond. Daarop antwoordde de oma van mijn vriend dat zij zo heet. Oops!! :redface:

In een ander gesprek vertelde de tante van mijn vriend dat zijn neefje Sharon had geheten als hij een meisje was. Ik antwoorde daarop dat ik dat een ordinaire naam vond. Pfff zo ontactisch! Ik schaam me er best wel voor maar weet ook dat ik het er zo weer opnieuw uit zou kunnen flappen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 15 Jan 2016 13:33

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

Lady starstruck schreef:Elliot Nee inderdaad dat is ook zo. Ik voelde me zo schuldig. Maar het is inderdaad zo'n standaard uitspraak. Ik denk dat ze het zelf geen eens meer weet ook.


Het was natuurlijk wat anders geweest als je had gezegd dat zij wel tegen een stootje kon.

Opmerking die mij alrijd is bijgebleven: in de brugklas hadden we een sponsorloop, dus allemaal van die formuliertjes waar op je je sponsoren bijhoudt. Ik zag dat 1 meisje 1 regel erg doorkraste, dus vroeg waarom ze dat deed. Omdat het die van haar vader was. Waarop ik er jit flapte 'vindt je vader het wel goed dat je dat doet'. Toen het stil bleef besefte ik opeens dat haar vader elkele weken daarvoor was overleden :palm:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jan 2016 13:36

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

@Zenna, ik had het over het tafeltje. Of hij de tafel mee wilde nemen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Jan 2016 13:38

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

Zenna schreef:
Ik snap 'm niet?

Ik heb me helaas qua namen schuldig gemaakt aan lullige opmewrkingen. We hadden het een keer over namen, toen zei de moeder van mijn vriend: 'Ik vind Evelien zo'n mooie naam' Daarop zei ik dat ik dat echt een lompe boeren naam vond. Daarop antwoordde de oma van mijn vriend dat zij zo heet. Oops!! :redface:

In een ander gesprek vertelde de tante van mijn vriend dat zijn neefje Sharon had geheten als hij een meisje was. Ik antwoorde daarop dat ik dat een ordinaire naam vond. Pfff zo ontactisch! Ik schaam me er best wel voor maar weet ook dat ik het er zo weer opnieuw uit zou kunnen flappen.


Wat je voor een kind van nu een mooie naam vindt, vind ik wel anders dan wat je bij een oma een mooie naam vindt. Ik vind Evelien meer een naam voor onze generatie en voor een oma eigenlijk wel zeer hip. Mijn oma's heetten Cor en Annie. Een babymeisje van nu dat Cor of Annie heet, dat zou ik echt niks vinden, iemand van mijn leeftijd die Cor of Annie heet ook niet, maar voor mijn oma's was het vrij normaal want dat was een heel andere generatie met andere namen. Dus zo heel beledigend vind ik die opmerking uiteindelijk niet, al kwam het er misschien wel zo uit.

Heb dat trouwens ook een keer gehad dat ik tegen een meisje uit mijn klas (toevallig heette ze Eveline trouwens) zei dat ik Huib echt een lelijke naam vond en dat zij toen zei: 'Zo heet mijn vader.'
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Jan 2016 15:34

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

Tabbie schreef:@Zenna, ik had het over het tafeltje. Of hij de tafel mee wilde nemen.


Oooh! Ja ik snap hem! :thumbup:
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 15 Jan 2016 15:36

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

Susan schreef:
Zenna schreef:
Ik snap 'm niet?

Ik heb me helaas qua namen schuldig gemaakt aan lullige opmewrkingen. We hadden het een keer over namen, toen zei de moeder van mijn vriend: 'Ik vind Evelien zo'n mooie naam' Daarop zei ik dat ik dat echt een lompe boeren naam vond. Daarop antwoordde de oma van mijn vriend dat zij zo heet. Oops!! :redface:

In een ander gesprek vertelde de tante van mijn vriend dat zijn neefje Sharon had geheten als hij een meisje was. Ik antwoorde daarop dat ik dat een ordinaire naam vond. Pfff zo ontactisch! Ik schaam me er best wel voor maar weet ook dat ik het er zo weer opnieuw uit zou kunnen flappen.


Wat je voor een kind van nu een mooie naam vindt, vind ik wel anders dan wat je bij een oma een mooie naam vindt. Ik vind Evelien meer een naam voor onze generatie en voor een oma eigenlijk wel zeer hip. Mijn oma's heetten Cor en Annie. Een babymeisje van nu dat Cor of Annie heet, dat zou ik echt niks vinden, iemand van mijn leeftijd die Cor of Annie heet ook niet, maar voor mijn oma's was het vrij normaal want dat was een heel andere generatie met andere namen. Dus zo heel beledigend vind ik die opmerking uiteindelijk niet, al kwam het er misschien wel zo uit.

Heb dat trouwens ook een keer gehad dat ik tegen een meisje uit mijn klas (toevallig heette ze Eveline trouwens) zei dat ik Huib echt een lelijke naam vond en dat zij toen zei: 'Zo heet mijn vader.'


Ja ze heet Lien. Dat wist ik wel maar dat stamde blijkbaar af van Evelien.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jan 2016 15:42

Re: Welke stomme opmerking maakte je zelf?

Zenna schreef:
Tabbie schreef:@Zenna, ik had het over het tafeltje. Of hij de tafel mee wilde nemen.


Oooh! Ja ik snap hem! :thumbup:


"Om mee te nemen :smile: "

Hihi lekker flauw
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers