Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Naam voor een nieuw op te zetten relatie- datings bureau

<<

Anoniem302

Bericht 15 Jan 2016 11:07

Naam voor een nieuw op te zetten relatie- datings bureau

.
Laatst gewijzigd door Anoniem302 op 18 Mei 2021 16:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 15 Jan 2016 13:19

Re: Naam voor een nieuw op te zetten relatie- datings bureau

Waarom staan er in de cursus onvoldoende handvaten om aan de slag te kunnen? Je hebt duidelijk de taak gekregen om een ontwerp van een brochure te maken, een naam te bedenken en een realistisch beeld te krijgen van de marketing kosten. Lijkt mij klare taal.

Een naam bedenken is altijd moeilijk en persoonlijk. Ik zou vooral kijken of je de nadruk wilt leggen dat het gaat om mensen met een beperking. Dan zou zoiets als een speling op mismatch bijvoorbeeld leuk zijn.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Jan 2016 13:28

Re: Naam voor een nieuw op te zetten relatie- datings bureau

Ik zou voor die opdracht gewoon een naam voor een doorsnee datingbureau bedenken en voor die andere naam wat langer de tijd nemen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers