Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gemeente Tholen

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Jan 2016 20:00

Gemeente Tholen

Hallo meiden
Wij hebben in Anna Jacobapolder (gemeente Tholen) een mooi huis op het oog, we weten dat het anders is dan waar we nu wonen, maar zijn er meiden die daar in de buurt wonen en of het echt de moeite is om daar te gaan wonen? Toen we daar vanmiddag waren en ik om me heen keek, zag ik best veel huizen met gesloten gordijnen, lijkt mij dat er dan best wel gesloten mensen wonen, ik kan het natuurlijk mis hebben.

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen over de plaats en of gemeente.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Jan 2016 09:52

Re: Gemeente Tholen

Waar woon je nu? Mijn ervaring met de gemeente tholen is dat het inderdaad best dorps is en ons kent ons. Maar als je daar eenmaal woont is dat natuurlijk ook een ons. Trouwens vergeet ik ook altijd in de ochtend mijn gordijnen open te doen en dan ben ik heel de dag aan het werk. Dus hier ook vaak gordijnen dicht, maar ik ben helemaal niet een gesloten persoon hoor.

(btw. ik woon er niet, maar ken de omgeving)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 13 Jan 2016 10:10

Re: Gemeente Tholen

Tabbie schreef:Waar woon je nu? Mijn ervaring met de gemeente tholen is dat het inderdaad best dorps is en ons kent ons. Maar als je daar eenmaal woont is dat natuurlijk ook een ons. Trouwens vergeet ik ook altijd in de ochtend mijn gordijnen open te doen en dan ben ik heel de dag aan het werk. Dus hier ook vaak gordijnen dicht, maar ik ben helemaal niet een gesloten persoon hoor.

(btw. ik woon er niet, maar ken de omgeving)


We wonen nu nog in N.ieuwe T.onge, Goeree Overflakkee eilandje boven Zeeland. Wij wonen ook in een dorp, maar dat huis wat we gezien hebben is het dorpje nog kleiner, vandaar dat ik wil weten hoe het daar is.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 13 Jan 2016 13:56

Re: Gemeente Tholen

Het is wel een ons kent ons gemeente maar zo staat waar je nu woont ook wel bekend :)
<<

Anoniem234

Bericht 13 Jan 2016 14:36

Re: Gemeente Tholen

Volgens mij is het redelijk leeglopend daar wat ik er in mijn omgeving van hoor. Er is verder ook niks qua voorzieningen geloof ik. Als je dat niet erg vind is het natuurlijk prima.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 13 Jan 2016 15:05

Re: Gemeente Tholen

Mn man had de afspraak gemaakt, en zijn toen een keertje erdoorheen gereden, toen zei mn man hier wil ik niet wonen want je hebt hier niks blablabla. Ok toch gaan kijken en ineens is hij omgeslagen. Voordeel is dat het huis echt super netjes onderhouden is en er niks aan gedaan hoeft te worden. Toen mn man zei dat hij er in eerste instantie niet wilde wonen wilde ik ook niet meer door de argumenten die hij noemde.
Volgende week dinsdag hebben we een andere bezichtiging, ik Lekkerkerk, is de andere kant op en niet ver bij mijn ouders vandaan, dus die gaan we nog bekijken, daar moet wel een en ander aan gedaan worden, maar is ook een leuk huis iets goedkoper en ipv 4, 5 kamers.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 14 Jan 2016 18:48

Re: Gemeente Tholen

Lekkerkerk is leuk :ja:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers