Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Muesli

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Okt 2013 10:57

Muesli

Ik zat te denken om een keer muesli te proberen als ontbijt. Welke muesli eten jullie? ik wil proberen wat meer afwisseling aan te brengen in wat ik eet.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Okt 2013 11:01

Re: Muesli

Ik geloof dat ik nu deze heb. Maar zeker weten doe ik het niet, want na aankoop gooi ik het gelijk in mijn muesli pot.

http://www.puurenfit.nl/media/catalog/p ... -extra.jpg
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 08 Okt 2013 11:05

Re: Muesli

Ik heb de muesli van de c1000 eigen merk geloof ik. Dan met noten erin.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Okt 2013 11:06

Re: Muesli

Ik was inderdaad al even online bij de AH aan het kijken. Ik moet alleen niet die krokante muesli kopen. Dat zit volgens mij vol met suiker.
<<

Mrs. Lovett

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 64

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:15

Bericht 08 Okt 2013 11:27

Re: Muesli

Sinds vrijdag probeer ik gezond(er) te ontbijten, ik gooi wat magere yoghurt in de blender met (diepvries)fruit en een beetje honing.
Dit is niet de meest lekkere, maar wel de meest gezonde van het huismerk:

Afbeelding

en daar gooi ik nog een lepel lijnzaad doorheen:

Afbeelding
The Mad Hatter: "Have I gone mad?"
Alice Kingsley:"I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are."
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Okt 2013 11:29

Re: Muesli

Ik wil wel gaan voor iets wat ik lekker vind :D Als ik het niet lekker vind zal ik het niet eten. En als ik het niet eet krijg ik honger en ga ik dingen eten die ik niet moet eten.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 08 Okt 2013 12:15

Re: Muesli

Ik heb mueslimix met noten erin van de natuurwinkel. Dat eet ik met yoghurt en soms doe ik er nog stukjes banaan bij in.
Make happy memories
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Okt 2013 12:33

Re: Muesli

Ik zag ook iets met muesli en noten van de Aldi in de folder. Misschien dat ik dat eens ga proberen.
<<

Anoniem29

Bericht 08 Okt 2013 17:14

Re: Muesli

Ik zal vooral even op de achterkant kijken naar de hoeveelheid suiker. Ook in Musli kan veel suiker zitten.

Soms gebruiken ze ook honing om te zoeten, maar dat kun je ook zelf doen. Meestal zijn de meest 'saaie varianten' de varianten met de minste toevoegingen. Dan kun je zelf wat lijnzaadjes, honing, nootjes toevoegen.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 08 Okt 2013 17:28

Re: Muesli

Ik vind die van Dorset erg lekker.
Smile, it's free!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Okt 2013 21:54

Re: Muesli

Intoxicated schreef:Ik zal vooral even op de achterkant kijken naar de hoeveelheid suiker. Ook in Musli kan veel suiker zitten.

Soms gebruiken ze ook honing om te zoeten, maar dat kun je ook zelf doen. Meestal zijn de meest 'saaie varianten' de varianten met de minste toevoegingen. Dan kun je zelf wat lijnzaadjes, honing, nootjes toevoegen.
Ja, dat zag ik in de winkel! Ik schrok er wel van, want de crackers die ik nu eet bevatten 1 gram suiker per 100 gram meen ik (even uit mn hoofd). De muesli die ik zag 20/30 gram. Het laagste was 8 geloof ik en dat was idd heel standaard.
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 09 Okt 2013 09:03

Re: Muesli

girli schreef:
Intoxicated schreef:Ik zal vooral even op de achterkant kijken naar de hoeveelheid suiker. Ook in Musli kan veel suiker zitten.

Soms gebruiken ze ook honing om te zoeten, maar dat kun je ook zelf doen. Meestal zijn de meest 'saaie varianten' de varianten met de minste toevoegingen. Dan kun je zelf wat lijnzaadjes, honing, nootjes toevoegen.
Ja, dat zag ik in de winkel! Ik schrok er wel van, want de crackers die ik nu eet bevatten 1 gram suiker per 100 gram meen ik (even uit mn hoofd). De muesli die ik zag 20/30 gram. Het laagste was 8 geloof ik en dat was idd heel standaard.


Vandaar dat ik mijn muesli bij de natuurwinkel haal, dat is echt wel een aanrader (er zit helemaal geen suiker in).
Make happy memories
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Okt 2013 09:10

Re: Muesli

Ik heb de eurovariant van de Jumbo met rozijnen. Verder gekeken of er nog suikers zijn toegevoegd, maar die staan niet op de verpakking. Hierbij doe ik vaak nog een handje macadamia mix en momenteel ook gedroogd cranberry's, maar die zijn gezoet met suiker las ik laatst. Dus dat is een minder goed idee, maar ja het moet op.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem186

Bericht 09 Okt 2013 09:49

Re: Muesli

Suiker in muesli? Echt joh?
Ik dacht dat dat er nooit in zat. Ik vind muesli sowieso niet lekker hoor, eet het nooit.
Cruesli daarentegen dan weer wel, maarja, daar zit wel suiker in. Hoewel de natuurwinkel ook suikervrije varianten heeft.
<<

Anoniem100

Bericht 10 Okt 2013 12:13

Re: Muesli

Wij hebben nu deze en eten het met yoghurt van Optimel. Probeer wel af te wisselen in varianten, maar deze vind zelfs ook mijn vriend lekker.

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Okt 2013 12:21

Re: Muesli

Ik eet altijd Master Crumble van de Lidl, met chocoladestukjes er door. Niet heel gezond maar wel super lekker. (En ik kan wel wat suiker gebruiken 's ochtends)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem186

Bericht 10 Okt 2013 15:09

Re: Muesli

Caroow schreef:Ik eet altijd Master Crumble van de Lidl, met chocoladestukjes er door. Niet heel gezond maar wel super lekker. (En ik kan wel wat suiker gebruiken 's ochtends)


Ik ben juist met suiker gestopt om meer energie te krijgen!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 10 Okt 2013 17:08

Re: Muesli

Ik eet altijd de muesli van AH huismerk met appel en rozijn. Vind die erg lekker.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 10 Okt 2013 17:23

Re: Muesli

Jans schreef:
Caroow schreef:Ik eet altijd Master Crumble van de Lidl, met chocoladestukjes er door. Niet heel gezond maar wel super lekker. (En ik kan wel wat suiker gebruiken 's ochtends)


Ik ben juist met suiker gestopt om meer energie te krijgen!


Ik tril altijd zo als ik wakker word, ik dacht dat een beetje suiker daar wel voor hielp. Maar beter niet doen dus?
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem273

Bericht 10 Okt 2013 17:37

Re: Muesli

Wij eten ook altijd muesli van Dorset. Verschillende soorten, behalve die met honing.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers