Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kun jij jezelf makkelijk motiveren?

<<

Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 37

Geregistreerd: 14 Dec 2015 00:13

Bericht 13 Jan 2016 12:26

Re: Kun jij jezelf makkelijk motiveren?

Nee :palm: .
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 13 Jan 2016 12:32

Re: Kun jij jezelf makkelijk motiveren?

WAUW! Ik heb de vriezer al schoongemaakt!!
Nu nog motivatie voor aankleden, hardlopen en stofzuigen vinden....
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Jan 2016 13:11

Re: Kun jij jezelf makkelijk motiveren?

Elliot schreef:
Snoes schreef:Ik presteer ook het beste onder tijdsdruk, dus mijn motivatie is soms ook ver te zoeken.
Naar aanleiding van dit topic ben ik vanmorgen gelijk boven gaan poetsen i.p.v. eerst even te relaxen. En eigenlijk voelt dat wel veel fijner, dus ik ga echt proberen om mezelf beter te motiveren.


Ik heb dat ook Snoes, pas als ik weet dat ik écht écht écht moet, dan ga ik als een trein. Daarom creëer ik nu vaak zelf die tijdsdruk. Dan zeg ik tegen mezelf: Als ik dat om 11 uur niet af heb, dan mag ik pas volgende week weer Netflixen (ofzo). Het werkt best aardig, haha!

Ja, dat doe ik ook. Ik heb nu bijvoorbeeld tegen mezelf gezegd dat ik ten laatste om 14u moet beginnen met strijken, en dan lukt dat dus wel. Zo stom ook, maar bij mij werkt dat dus ook om mezelf onder 'druk' te zetten.
2012 & 2016
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9407

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 13 Jan 2016 14:30

Re: Kun jij jezelf makkelijk motiveren?

Haha vandaag valt het tegen. Ik presteer ook het beste onder tijdsdruk maar pas had ik mezelf helemaal over de emmer gewerkt omdat ik perse wilde stoffen, alles nat afnemen, stofzuigen en dweilen in de tijd dat mn dochter sliep (dat doet ze nooit zo lang) maar gelukkig is dat toen wel gelukt::)
⁠♡♡♡
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 14 Jan 2016 11:22

Re: Kun jij jezelf makkelijk motiveren?

Elliot schreef:
Ik heb dat ook Snoes, pas als ik weet dat ik écht écht écht moet, dan ga ik als een trein. Daarom creëer ik nu vaak zelf die tijdsdruk. Dan zeg ik tegen mezelf: Als ik dat om 11 uur niet af heb, dan mag ik pas volgende week weer Netflixen (ofzo). Het werkt best aardig, haha!


Ik vind het echt knap als dat je lukt. Ik kan zoiets wel met mijzelf afspreken maar dat werkt alsnog niet hoor. Ik denk een uur later (of een paar minuten) alweer "fock it, ik ga netflixen".

Ik bak er dus ook maar weinig van, alleen als mijn man bijna thuis komt, dan doe ik alles supersnel en daar heb ik mij inmiddels ook maar bij neergelegd. Waarom zou ik ook niet? Met die druk gaat het 3-4 keer zo snel dan normaal dus kost het mij ook veel minder tijd. Ik heb ook net pas de ontbijttafel afgeruimd, na 2 afleveringen gossip girl.
Afbeelding

I & N juni 2010
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers