Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

<<

Distinguished

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 86

Geregistreerd: 07 Jan 2016 10:57

Bericht 07 Jan 2016 19:44

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

1. Dat ik geen rijbewijs heb omdat ik geen auto durf te rijden met mijn slechte ogen..(-13!)
2. Dat ik hardstyle - feesten enorm leuk vind (maar daar nu eigenlijk te oud voor ben)
3. Dat ik een grote mond heb, maar een klein hartje..
Etiam tacere est respondre..
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 07 Jan 2016 19:49

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

1 Dat ik eigenlijk best directe humor heb (maar pas als ik mij echt op mijn gemak voel)
2 Dat ik nog nooit een relatie heb gehad
3 Dat ik, naast pop e.d., ook van hardere muziek houd
<<

Anoniem186

Bericht 07 Jan 2016 20:46

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Ik heb er een poos over na zitten denken, maar ik heb echt geen idee.. Volgens mij ben ik echt een open boek.
<<

Anoniem189

Bericht 07 Jan 2016 21:05

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

1. Dat ik stoerder ben dan dat ik eruit zie. Ik zie eruit als een meisje-meisje, maar vind het bijvoorbeeld heerlijk om te mountainbiken.
2. Dat ik best onzeker kan zijn.
3. Weet ik zo even niet.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Jan 2016 21:27

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Jans schreef:Ik heb er een poos over na zitten denken, maar ik heb echt geen idee.. Volgens mij ben ik echt een open boek.


Ik weet er één!
Dat je van hele ongezonde dingen als ijs en chips houd en het regelmatig eet :thumbup: .
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Jan 2016 21:30

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Pompoen schreef:
Jans schreef:Ik heb er een poos over na zitten denken, maar ik heb echt geen idee.. Volgens mij ben ik echt een open boek.


Ik weet er één!
Dat je van hele ongezonde dingen als ijs en chips houd en het regelmatig eet :thumbup: .


Nog 1; roken! Dat verwacht niemand bij jou.
R. 2013
D. 2016
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jan 2016 21:40

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Oh Oh! Ik weet er 1: dat ik geen worst lust (netjes verwoord :p) :dance:

En ik had ooit een scharrel en die kwam pas na een maand erachter dat ik tattoos heb :palm: had hij ook niet verwacht.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7554

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 08 Jan 2016 00:16

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

1. Mijn leeftijd, ik word meestal jonger geschat (van de week op mijn werk nog, ik werd door iemand van bureau onderwijs voor een student aangezien)
2. Dat ik wel eens drugs gebruikt heb
Een derde ding kan ik zo niet bedenken.
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jan 2016 08:24

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Spencer schreef:
Pompoen schreef:
Jans schreef:Ik heb er een poos over na zitten denken, maar ik heb echt geen idee.. Volgens mij ben ik echt een open boek.


Ik weet er één!
Dat je van hele ongezonde dingen als ijs en chips houd en het regelmatig eet :thumbup: .


Nog 1; roken! Dat verwacht niemand bij jou.


Ohja, roken.. Dat weten er niet zo veel. Hoewel ik deze week ineens werd toegevoegd in een stoppen met roken groepsapp van hier. Dus kennelijk wisten sommigen het wel, haha.

Dat ongezonde eten is volgens mij wel alom bekend.
<<

Anoniem222

Bericht 08 Jan 2016 10:50

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Ik weet het eigenlijk ook niet zo! Ik heb geen geheimen en vertel overal vrij open over.
Ohja er is wel een ding waar mensen altijd heel verbaasd over zijn, namelijk dat ik een kale plek op mijn achterhoofd heb.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Jan 2016 10:57

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Tabbie schreef:Oh Oh! Ik weet er 1: dat ik geen worst lust (netjes verwoord :p) :dance:

En ik had ooit een scharrel en die kwam pas na een maand erachter dat ik tattoos heb :palm: had hij ook niet verwacht.


Ik ben in de war. Over wat voor worst heb je 't dan, als dit netjes verwoord is? Hoe zeg je op een grove manier dat je niet houdt van salmi? 'Ik lust godverdomme geen teringworst!' of hoort er een dansend banaantje bij of zo?
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2016 11:01

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Carl schreef:
Tabbie schreef:Oh Oh! Ik weet er 1: dat ik geen worst lust (netjes verwoord :p) :dance:

En ik had ooit een scharrel en die kwam pas na een maand erachter dat ik tattoos heb :palm: had hij ook niet verwacht.


Ik ben in de war. Over wat voor worst heb je 't dan, als dit netjes verwoord is? Hoe zeg je op een grove manier dat je niet houdt van salmi? 'Ik lust godverdomme geen teringworst!' of hoort er een dansend banaantje bij of zo?

Piemelworst.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Jan 2016 11:06

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Ja toch wel hè? Hm. Maar zijn er mensen die 't wél bij anderen verwachten dan? "Zo hé, zij ziet er uit als iemand die wel van worst houdt! :^^: "
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Jan 2016 11:20

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Carl schreef:Ja toch wel hè? Hm. Maar zijn er mensen die 't wél bij anderen verwachten dan? "Zo hé, zij ziet er uit als iemand die wel van worst houdt! :^^: "

Ja en dan midden in de nacht op je eerste sleepover verwonderd het lampje aanknippen met een 'ok dit had ik dus ECHT niet van jou verwacht.'
#teammaple🍁
<<

Anoniem222

Bericht 08 Jan 2016 11:39

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Hahaha!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Jan 2016 12:40

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Urban Naked schreef:
Carl schreef:Ja toch wel hè? Hm. Maar zijn er mensen die 't wél bij anderen verwachten dan? "Zo hé, zij ziet er uit als iemand die wel van worst houdt! :^^: "

Ja en dan midden in de nacht op je eerste sleepover verwonderd het lampje aanknippen met een 'ok dit had ik dus ECHT niet van jou verwacht.'


Zo gaat dat inderdaad precies! :ja: :lol:
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jan 2016 13:03

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Hahahaha
<<

Anoniem154

Bericht 08 Jan 2016 18:55

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

1. Dat ik thuis en in de auto vaak hardstyle draai.
2. Dat ik een Universitaire Master heb behaald (functie is niet op WO niveau, en op mijn 24ste zwanger)
3. Dat ik in real life eigenlijk niet 'hard' een discussie aan ga, omdat ik vaak als enige 1 kant in de discussie neig op te gaan.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Jan 2016 15:16

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

1. Mijn leeftijd :laughcry: ik zou bijna hopen dat ik snel grijs word (ok, misschien ook niet)
2. Dat ik een hbo diploma heb (werk nu (hopelijk niet lang meer) in de horeca)
3. Dat ik een pessimist/einzelgänger/soms beetje zwart wit denker ben. Al wordt dat laatste de laatste jaren wel minder.

En nig wel meer denk ik. Ik ben allesbehalve een open boek iig :p
<<

Anoniem170

Bericht 12 Jan 2016 19:12

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

Hmm, wat me te binnenschiet:
Dat ik 26 ben (word altijd iets van 20 geschat), dat ik nogal direct kan zijn, en dat ik leuk vind om alleen te reizen en ook al best veel gezien heb.
<<

Anoniem168

Bericht 13 Jan 2016 23:41

Re: Noem 3 dingen die veel mensen niet van jou verwachten

.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers